Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 118220 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #160 Gepost op: 11-01-2018, 00:15:36 »
Ik zat eens te zoeken; het park uit de promo en het theater uit aflevering 2 liggen letterlijk naast elkaar. Dus stel nou dat die parkopdracht een soort voorronde is die te maken heeft met de theateropdracht.

Ik zou niet weten hoe dat zou moeten uitpakken en waarom ze niets uit het park laten zien in de vooruitblik, maar wie weet?
Dan moeten ze zich wel nog even omkleden. Voor mannen geen probleem, maar heb je even?  ;D
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #161 Gepost op: 11-01-2018, 18:57:45 »
Ron was bij Annemieke op radio 2. Zijn widm avontuur was sneller afgelopen dan een ritje in de achtbaan van de Efteling. Hij mocht nog een plaatje aanvragen: Joshua Radin -Only you.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #162 Gepost op: 11-01-2018, 19:06:27 »
Joshua Radin Only You -> JoYo (jojo) Ron. Hij komt terug! ::oink::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #163 Gepost op: 11-01-2018, 19:08:54 »
Ja nu weten we het zeker. Ron komt terug. ::bravo::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #164 Gepost op: 11-01-2018, 19:09:20 »
 ::)  :-X   ::helderziend::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #165 Gepost op: 12-01-2018, 10:53:28 »
Op de social media besteedt Art toch ook nog eens wat aandacht aan die dubbele moord.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #166 Gepost op: 12-01-2018, 12:19:53 »
Joshua Radin Only You -> JoYo (jojo) Ron. Hij komt terug! ::oink::

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #167 Gepost op: 12-01-2018, 13:14:46 »
Op de social media besteedt Art toch ook nog eens wat aandacht aan die dubbele moord.

Heerlijk die mysterie

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #168 Gepost op: 13-01-2018, 10:53:31 »
Ik kon nergens vinden of dit al gepost was  :-[

Vanaf 11.49
https://www.npo.nl/zapplive/13-01-2018/KN_1695792

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #169 Gepost op: 13-01-2018, 11:05:03 »
Ik kon nergens vinden of dit al gepost was  :-[

Vanaf 11.49
https://www.npo.nl/zapplive/13-01-2018/KN_1695792

Poeh, hiermee wordt wel erg ingegaan over het mogelijke terugkeren. Dat zou voor mij betekenen: Ron blijft lekker thuis

[of-topic]Wel grappig dat ik overal mn foto's voorbij zie komen.  ;D[/of-topic]
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #170 Gepost op: 13-01-2018, 11:15:39 »
Zapplive is wel van de KRO-NCRV en niet de AVROTROS hè. Hebben dus niks met elkaar te maken. Ik vond juist dat Ron (en Bella, maar in mindere mate) wel zenuwachtig deden toen Klaas het hierover had maar wellicht is dat maar idee...

Eigenlijk is het heel zielig voor Ron als hij nu niet terugkomt en iedereen zegt de hele tijd dat hij wel terug komt, omdat hij er liever veeeel langer in had willen zitten ::hug::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #171 Gepost op: 13-01-2018, 11:19:39 »
Tv show: Ivo Niehe besteedt nu ook aandacht aan afvaller Ron
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #172 Gepost op: 13-01-2018, 15:48:33 »
Dit gaat me vast niet in dank worden afgenomen maar jezus wat overdreven al die programma's met hun "Ron komt terug in Wie is de Mol' ding.

We zien het wel. Of hij komt terug of hij komt niet terug.

Kijk gewoon naar je tv en dan zie je het wel toch? Ja, er zijn aanwijzingen gevonden dat hij in Tblisi was maar de tickets waren sowieso geboekt + je doet mee aan Wie is de Mol wat betekent dat er bepaalde verplichtingen zijn waaronder pers + kandidatenfoto's op locatie. Het zou raar zijn als er van hem geen foto was. Misschien is er een dubbele moord, komt ie kort terug en gaat ie weer, maar dit is allemaal wat overdreven haha.
Zelfs Ivo Niehe heeft het erover...... ::)


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #173 Gepost op: 13-01-2018, 18:49:16 »
En kreeg alsnog een rood scherm?


OT: Ik had er al rekening mee gehouden dat buiten WIDM geen enkel medium naar buiten kon brengen dat Ron mogelijk terugkomt in het spel. Ivo dus ook niet.

De manier waarop hij tijdens het Televiziergala zinspeelde op deelname, in combinatie met wat de kijkers te zien kregen in de eerste aflevering, doet me al met al toch vermoeden dat zijn deelname niet heel lang zal/zou duren.

Moeilijk om tegelijk in de verleden en tegenwoordige tijd te schrijven, maar het geeft precies aan wat ik bedoel.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #174 Gepost op: 13-01-2018, 19:18:25 »
Dit gaat me vast niet in dank worden afgenomen maar jezus wat overdreven al die programma's met hun "Ron komt terug in Wie is de Mol' ding.

We zien het wel. Of hij komt terug of hij komt niet terug.

Kijk gewoon naar je tv en dan zie je het wel toch? Ja, er zijn aanwijzingen gevonden dat hij in Tblisi was maar de tickets waren sowieso geboekt + je doet mee aan Wie is de Mol wat betekent dat er bepaalde verplichtingen zijn waaronder pers + kandidatenfoto's op locatie. Het zou raar zijn als er van hem geen foto was. Misschien is er een dubbele moord, komt ie kort terug en gaat ie weer, maar dit is allemaal wat overdreven haha.
Zelfs Ivo Niehe heeft het erover...... ::)



Eens, en ik heb dat ook met alle posts/topics erover hier op het forum. Maar die negeer ik gewoon lekker ;D Over een paar uurtjes weten we het zeker.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #175 Gepost op: 13-01-2018, 19:30:02 »
Dit gaat me vast niet in dank worden afgenomen maar jezus wat overdreven al die programma's met hun "Ron komt terug in Wie is de Mol' ding.

We zien het wel. Of hij komt terug of hij komt niet terug.


Mmm, kennelijk net iets mis gegaan... Geen nood, doen we het nog eens: je opmerking is wel toepasselijk want degene die jij noemt kwam na een paar dagen ook weer terug.  ;D

En over een uur weten we waar we aan toe zijn!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #176 Gepost op: 14-01-2018, 11:04:53 »
In deze vooruitblik weer niets van de beelden te merken die vorige week de wereld werden ingestuurd  ??? (Voor de duidelijkheid: de vooruitblik naar de eerste aflevering met daarin Art die aan onder andere Loes, Jan en Emilio vraagt of ze al willen weten wie de Mol is)

Toch best opvallend, als deze beelden ook in de tweede aflevering niet zitten weten we weeral wie er allemaal al doorgaat naar aflevering 3.

En inderdaad dit was weer het geval.. Dat haalt de spanning bij de testen ook wel een beetje weg eigenlijk. En in de vooruitblik naar volgende week zag ik wederom geen beelden van Art die de kandidaten bij zich roept 1 voor 1. Zou het dan pas in aflevering 4 of later zitten? Of zouden de beelden de definitieve serie niet gehaald hebben?

Er wordt iets gezegd over 'naar de finale', en dat doet me toch ook vermoeden dat het in een pak later stadium van het spel is. We zien trouwens enkel Ruben, Emilio, Loes, Stine en Jan.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 11:10:34 door Nys-Fan »
Lomperik..

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #177 Gepost op: 14-01-2018, 12:36:15 »
Extra beelden

Een uitgebreider gesprek tussen Art en Ron.

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #178 Gepost op: 14-01-2018, 16:14:06 »
En inderdaad dit was weer het geval.. Dat haalt de spanning bij de testen ook wel een beetje weg eigenlijk. En in de vooruitblik naar volgende week zag ik wederom geen beelden van Art die de kandidaten bij zich roept 1 voor 1. Zou het dan pas in aflevering 4 of later zitten? Of zouden de beelden de definitieve serie niet gehaald hebben?

Er wordt iets gezegd over 'naar de finale', en dat doet me toch ook vermoeden dat het in een pak later stadium van het spel is. We zien trouwens enkel Ruben, Emilio, Loes, Stine en Jan.

Maar volgens mij komt de route met bordjes volgende week wel aan bod of niet?
Misschien is het iets wat er aan vooraf gaat, dat gesprek in April park en daarna de opdracht op de berg met bakjes/bordjes?

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #179 Gepost op: 14-01-2018, 19:25:52 »