Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 118204 keer)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #280 Gepost op: 27-01-2018, 12:29:50 »
Ik denk dat de promo voor aflevering 1 hier thuis hoort... ik vraag me steeds af waarom ze gekozen hebben voor een promo met beelden uit latere afleveringen, dit geeft immers weg wie in dit geval aflevering 4 haalt. Ik denk echter dat dat is omdat ze anders beelden uit Rusland/ Oekraïne/ etc. moesten tonen en dat de twist dan al zou zijn uitgelekt. Kiezen uit tweede kwaden, maar ik ben blij dat ze voor deze optie hebben gekozen, was immers een fantastische twist! En alleen beelden uit aflevering 2 zou betekenen dat de promo voor aflevering 2 erg lijkt op de promo voor aflevering 1 en dat wordt een beetje saai.. kortom ze moesten het uit meerdere afleveringen halen..

anoniem 24971

  • Gast
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #281 Gepost op: 27-01-2018, 12:52:18 »
Ik denk dat de promo voor aflevering 1 hier thuis hoort... ik vraag me steeds af waarom ze gekozen hebben voor een promo met beelden uit latere afleveringen, dit geeft immers weg wie in dit geval aflevering 4 haalt. Ik denk echter dat dat is omdat ze anders beelden uit Rusland/ Oekraïne/ etc. moesten tonen en dat de twist dan al zou zijn uitgelekt. Kiezen uit tweede kwaden, maar ik ben blij dat ze voor deze optie hebben gekozen, was immers een fantastische twist! En alleen beelden uit aflevering 2 zou betekenen dat de promo voor aflevering 2 erg lijkt op de promo voor aflevering 1 en dat wordt een beetje saai.. kortom ze moesten het uit meerdere afleveringen halen..

Persoonlijk vind ik aflevering 4 echt teveel van het goede. Ondanks het feit dat we niet hadden kunnen weten dat deze beelden in aflevering 4 zijn gemaakt konden we elke aflevering wel zien wie er sowieso doorgingen. Ik denk dat de makers hier met het dilemma zaten dat ze geen enkel groepsshot konden laten zien, omdat Ron dan ongetwijfeld zou missen. Persoonlijk had ik dan voor enkel sfeerbeelden gekozen of beelden die ook al in de leader zitten.



Offline Martje

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #282 Gepost op: 27-01-2018, 12:55:55 »
Persoonlijk had ik dan voor enkel sfeerbeelden gekozen of beelden die ook al in de leader zitten.

Mee eens, maar ze willen een populaire kandidaat zoals Jan Versteegh natuurlijk graag laten zien aan het zaterdagavondpubliek :) en de vraag ‘wil je nu al weten wie de mol is?’ Is natuurlijk best wel spectaculair...

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #283 Gepost op: 27-01-2018, 12:57:49 »
Persoonlijk vind ik aflevering 4 echt teveel van het goede. Ondanks het feit dat we niet hadden kunnen weten dat deze beelden in aflevering 4 zijn gemaakt konden we elke aflevering wel zien wie er sowieso doorgingen. Ik denk dat de makers hier met het dilemma zaten dat ze geen enkel groepsshot konden laten zien, omdat Ron dan ongetwijfeld zou missen. Persoonlijk had ik dan voor enkel sfeerbeelden gekozen of beelden die ook al in de leader zitten.
Ze hadden gemakkelijk de beelden van de marktopdracht in afl 2 kunnen gebruiken en dan 3 of 4 personen laten zien. Dan was je na aflevering 2 klaar met de spoiler
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #284 Gepost op: 27-01-2018, 13:04:11 »
Of waarom niet gewoon een promopraatje van Art? Als ze bijvoorbeeld promo van seizoen 10 hadden gekopieerd hadden ze amper beelden van de kandidaten uit de afleveringen hoeven te tonen :)
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #285 Gepost op: 27-01-2018, 19:55:34 »
Nu al zin in!!!! Whoop whoop, leuk zo'n zipline!

Afgaande op een recente aflevering van 'Dus ik ben...' zal Stine weigeren bij de zipline-opdracht. Ze sprong in die aflevering namelijk niet van een hoge duikplank.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #286 Gepost op: 27-01-2018, 23:08:28 »
Je hebt dus gelijk gekregen

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #287 Gepost op: 27-01-2018, 23:10:53 »
Je hebt dus gelijk gekregen
Ze gebruikte echt de slechtste smoezen ever. Duidelijk aan het liegen.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #288 Gepost op: 27-01-2018, 23:24:12 »
Of ze liegt de waarheid. ;)

Nu weer  ::ontopic:: over mediaberichten hier.


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #290 Gepost op: 28-01-2018, 09:53:28 »
Dank Amethyst.

Ze verdenken Loes, met niet zulke overtuigende argumenten, to put it mildly  ;D

Offline hagriddler

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • carpe f*cking diem !
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #291 Gepost op: 28-01-2018, 11:04:53 »
Was dit filmpje van Linda Nieuws al voorbij gekomen over haattweets aan finalisten van eerdere seizoenen ?

https:////content.jwplatform.com/videos/bKPmtLrW-ec2jAQBk.mp4
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #292 Gepost op: 28-01-2018, 11:18:21 »
Sofie = mol 2010, dacht het niet? haha
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline DeMolNL

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #293 Gepost op: 30-01-2018, 10:02:33 »

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #294 Gepost op: 30-01-2018, 10:37:42 »
Waarom is hier een nieuw topic voor nodig?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #295 Gepost op: 30-01-2018, 11:07:49 »
Waarom is hier een nieuw topic voor nodig?

Omdat ondanks alle goede bedoelingen van de mods dit topic amper gelezen wordt.

Maar tegen de avond zal dit topic wel in het locatietopic of opdrachttopic opgenomen worden. ;)

Offline Jayq

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #296 Gepost op: 30-01-2018, 14:27:24 »
https://delagarde.nl/wie-is-de-mol-in-google-maps/

Wat een waardeloos artikel eigenlijk.

Inleiding:
Citaat
We speurden met Google Maps die Tunnelvisie-opdracht na en ontdekten extreem molwerk.

Dan een verslag over wat er tijdens de opdracht is gebeurd.

Slot/conclusie:
Citaat
Finish. Alles ging mis. En zo’n beetje iedereen heeft (al dan niet per ongeluk) enorm zitten mollen

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #297 Gepost op: 30-01-2018, 19:20:22 »
Omdat ondanks alle goede bedoelingen van de mods dit topic amper gelezen wordt.

Maar tegen de avond zal dit topic wel in het locatietopic of opdrachttopic opgenomen worden. ;)

Klopt, hij is nu gemergd, maar met het media topic, omdat het een nieuws bericht is.
Druk gerust de volgende keer op de meld moderator knop, dan zien we het gelijk zodra we inloggen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #298 Gepost op: 30-01-2018, 19:36:50 »
Klopt, hij is nu gemergd, maar met het media topic, omdat het een nieuws bericht is.
Druk gerust de volgende keer op de meld moderator knop, dan zien we het gelijk zodra we inloggen.

Ok. Bedankt. Had niet aan die optie gedacht.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #299 Gepost op: 31-01-2018, 12:47:50 »
Misschien mag het niet helemaal officieel in dit topic: maar ik vond dit zó schattig en lief en leuk ::love:: ::bravo::

Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10