Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
129 (58.4%)
Olcay Gulsen
58 (26.2%)
Ruben Hein
34 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 220

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 186537 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #400 Gepost op: 4-02-2018, 16:56:47 »
Waarom staat Stine bij jou zo laag? Just curious.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #401 Gepost op: 4-02-2018, 17:02:53 »
1. Olcay
2. Stine

3. Simone

4. Ruben
t. Jan
Frankje Lapi

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #402 Gepost op: 4-02-2018, 17:05:51 »
1. Ruben
2. Simone

3. Olcay

4. Stine
5. Jan
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #403 Gepost op: 4-02-2018, 17:31:51 »
Ik zit en zat in geen enkele tunnel maar was bij gebrek aan een goed alternatief maar op Loes gebleven in de pool...ben gewoon het spoor geheel bijster deze keer  ;)
Zit er nu serieus aan te denken maar gewoon Olcay als winnaar, verliezer én mol in te vullen  ::rofl::
::rofl:: Je haalt me de woorden uit de mond.

Of waarom niet gewoon voor Ruben kiezen, net als de kandidaten? Lekker de mening van het forum links laten liggen.
Tell me what your telescope says

Offline Heyendaal

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #404 Gepost op: 4-02-2018, 18:42:51 »
Ik ben er wel uit: het is Stine. Wat betreft verdacht gedrag in de uitzendingen staan Simone en Stine ongeveer gelijk. Dan geeft het geld de doorslag. Simone heeft meer binnengebracht.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #405 Gepost op: 5-02-2018, 11:41:32 »
Simone.

Bouwt dansend haar kaartenhuis. Stuurt Loes het publiek in om popcorn te verkopen. Maakt haar envelop niet open om te kijken wat erin zit. Streept meerdere letters van 'tunnelvisie' en 'groepsfoto' niet door en doet dat alsnog niet als Jan haar daarop aanspreekt. Roept als eerste dat ze 'Tbilisi' moeten doorstrepen, waardoor de groep veel tijd verspeelt. Staat achteraan bij het oplossen van de puzzel en helpt niet mee. Daarnaast zijn al meerdere kandidaten afgevallen (Bella, en nu Loes) die - in elk geval deels - op Stine zaten. Tijdens de laatste aflevering zien we dat Stine op Olcays lijstje onderaan staat, dus Olcay heeft waarschijnlijk geen vragen op Stine ingevuld. Dat maakt het onwaarschijnlijk dat Stine de mol is. Vooralsnog blijf ik in mijn tunnel.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #406 Gepost op: 5-02-2018, 11:58:38 »
Stuurt Loes het publiek in om popcorn te verkopen.

Nou, ze zegt wel "aan het publiek" maar direct daarna: "Aan dit soort mensen hier." Loes is dan al weg maar om dat nou Simone aan te rekenen? Ook als Simone wel de Mol is zou ze nooit verwachten dat Loes die rij niet ziet lijkt me. ::rofl::


Roept als eerste dat ze 'Tbilisi' moeten doorstrepen, waardoor de groep veel tijd verspeelt.

Ze roept niet dat ze "Tbilisi" moeten doorstrepen, ze vraagt of het ook een woord is. Olcay bevestigt dit dan. Dat is wel net iets anders.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #407 Gepost op: 5-02-2018, 12:21:30 »
Ruben!

Olcay zit al een paar test-en-executies volledig op hem en zij is er nog.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #408 Gepost op: 5-02-2018, 13:16:31 »

Ze roept niet dat ze "Tbilisi" moeten doorstrepen, ze vraagt of het ook een woord is. Olcay bevestigt dit dan. Dat is wel net iets anders.

Dit spreekt tegen Simone als mol vond ik. Ze vraagt meerdere malen of dat woord tblisi wel n woord is. Een mol zou meegaan in de verwarring.. niet orde scheppen

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #409 Gepost op: 5-02-2018, 13:36:45 »
Dit spreekt tegen Simone als mol vond ik. Ze vraagt meerdere malen of dat woord tblisi wel n woord is. Een mol zou meegaan in de verwarring.. niet orde scheppen

Maar ze oppert het woord wel als eerste, terwijl het door niemand genoemd is en ook niet op de ramen staat. Dit zorgt voor verwarring. Er wordt tijd verspeeld op een moment dat daar al weinig meer van over is.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #410 Gepost op: 5-02-2018, 13:41:05 »
Maar ze oppert het woord wel als eerste, terwijl het door niemand genoemd is en ook niet op de ramen staat. Dit zorgt voor verwarring. Er wordt tijd verspeeld op een moment dat daar al weinig meer van over is.

Niet gek dat ze vraagt of het een woord is want Loes heeft net Georgië gespot. Alleen Olcay is hier in mijn ogen verdacht door te beamen dat Tbilisi een woord is.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #411 Gepost op: 5-02-2018, 13:41:33 »
Al vóór het seizoen was Ruben mijn schot voor de boeg Mol en al die tijd heb ik mijn gevoel alleen maar bevestigd zien worden.

1. Ruben

2. Olcay
3. Stine

4. Simone
5. Jan
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #412 Gepost op: 5-02-2018, 14:03:21 »
1. Simone
2. Stine
3. Olcay
4. Ruben
5. Jan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #413 Gepost op: 5-02-2018, 14:06:33 »
Stine
Stine
Stine
Stine
Stine

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #414 Gepost op: 5-02-2018, 14:22:15 »
1. Stine
2. Simone
3. Jan
4. Ruben
5. Olcay
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #415 Gepost op: 5-02-2018, 14:33:22 »
1. Simone
2. Olcay
3. Stine
4. Ruben
5. Jan


Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #416 Gepost op: 5-02-2018, 15:39:23 »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #417 Gepost op: 5-02-2018, 16:13:56 »
Wat een vreselijk spel is dit toch.

1. Stine, maar met grote twijfel. Lijkt alsof er veel mensen op haar uit zijn gegaan, en anderen die niet op haar zaten, wel door waren. Extra beeldmateriaal met Ruben klinkt mega kandidaats. Ik twijfel héél erg nu.

2. Simone, zou heel snel Stine in kunnen halen qua verdenking. Wat ik bij haar niet kan plaatsen is dat ze €50 binnenbrengt én dat ze bij "Chaos" al na de eerste ronde eruit ligt terwijl Olcay in eerste instantie zelfs een metro achterliep.

3. Ruben, ook een super mol type. Lekker closed, alles onder het mom van "ik wil observeren". Wat ik bij hem niet kan plaatsen, is dat hij precies een opdracht voor de penningmeester belangrijk is, penningmeester wil worden. Dan zet je je als mol toch ineens super in de schijnwerpers?

4. Olcay, heerlijk toch als zij de mol zou zijn? Ze zou zo lekker onverwachts zijn, maar toch zie ik haar nog wel uit de bus komen als uiteindelijke mol straks. Wat ik een beetje lastig vind bij haar als ze de mol is, is hoe ze deed bij de woordzoekeropdracht. Hoe opvallend wil je daar zonder verfroller aan de gang gaan. De anderen valt dat gelijk op natuurlijk. Plus ze brengt ongelofelijk veel geld binnen.

5. Jan, zelfs hem verdenk ik nog. Toch het minste, want hij is wel echt retefanatiek. Bijvoorbeeld de leiding geven bij de graafopdracht, dat zou je als mol echt niet doen. Toch was het een niet zo'n goede tactiek dus maakt het hem nog steeds een twijfelgeval.

Wat erg, ze kunnen het alle vijf nog zijn. Alleen Stine/Simone is het grootste twijfelgeval..
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #418 Gepost op: 5-02-2018, 18:14:00 »
Ruben!

Olcay zit al een paar test-en-executies volledig op hem en zij is er nog.

Waarschijnlijk liegt en bedriegt ze alles..
Je ziet dat Olcay aan Jan heeft verteld dat ze volledig op Ruben zit.
Hierna volgt een biecht van Olcay waarin ze vertelt dat ze helemaal niet op Ruben zit.
Elke keer klopt er iets niet bij Olcay..
Je komt gewoon niet te weten wat nou waar is of niet waar..
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #419 Gepost op: 5-02-2018, 18:29:58 »
Mijn top 5 verdenkingen


01) Stine (Mijn nummer 1 Mol vanaf de bekendmaking van de deelnemers.. Maar het lijkt toch alsof Loes op haar als enige zat en Bella verdacht Stine ook en er uiteindelijk uitvlogen. Ook vind ik dat met de woordzoeker het productieteam wel heel graag wilt dat we Stine gaan verdenken..)

02) Simone (Vooral in de eerste afleveringen vind ik dat ze echt voor orde zorgt en erg op haar hoede is. Dat vind ik steeds minder worden. De lijkt steeds meer een Mol dan een Kandidaat... Ook qua verdenkingen kan ze het makkelijk zijn!)

03) Olcay (Niemand die haar echt enorm verdenkt.. Ik zie haar nog wel als Mol! Dit zou dan wel de Mol zijn die het hardst zou hebben gelachen om de "stuntelige" kandidaten, haha.)

04) Jan (Bijna niemand die hem verdenkt, maar Simone verdenkt al een langere tijd Jan een beetje, in ieder geval noemt ze Jan elke keer weer op. Stine noemt Jan in aflevering 5 ook voor de eerste keer. Kan ook een verklaring zijn waarom Emilio het spel moest verlaten, hij verdacht Loes, Olcay, Simone en Stine. Ruben en Jan niet!)

05) Ruben (Als Mol zou je niet de penningsmeester willen zijn, ook zorgt hij voor het meeste geld in de pot. Hij verspeelt het eigenlijk nooit... Ruben de Mol? Nee!)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans