Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
129 (58.4%)
Olcay Gulsen
58 (26.2%)
Ruben Hein
34 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 220

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 186552 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #720 Gepost op: 24-02-2018, 22:53:02 »
 
In 2009 zaten de laatste kandidaten ook allemaal al 100% op Jon en dat werd ook openlijk zo in beeld gebracht. Jan en Olcay doen mij een beetje denken aan Dennis en Vivienne toen.

Hoewel het er dus alle schijn van heeft dat Ruben (helaas) de mol is, steek ik deze week toch nog een allerlaatste kaarsje aan voor Molcay :D
::love:: ::ok::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #721 Gepost op: 24-02-2018, 22:55:10 »
Niemand.

Zoals ik eerder voor de grap al zei, hebben ze gewoon 10 BN'ers op reis gestuurd en gezegd dat er een saboteur is. Er zullen altijd wel nepmollen opstaan en door onhaalbare opdrachten gaat iedereen automatisch toch verdachte dingen zien waar niemand eigenlijk aan kon doen. ;)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #722 Gepost op: 24-02-2018, 22:56:39 »
Niemand.

Zoals ik eerder voor de grap al zei, hebben ze gewoon 10 BN'ers op reis gestuurd en gezegd dat er een saboteur is. Er zullen altijd wel nepmollen opstaan en door onhaalbare opdrachten gaat iedereen automatisch toch verdachte dingen zien waar niemand eigenlijk aan kon doen. ;)
Net zo waarschijnlijk als 2 mollen, lief Hulpmolletje  :P

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #723 Gepost op: 24-02-2018, 22:57:13 »
Niemand.

Zoals ik eerder voor de grap al zei, hebben ze gewoon 10 BN'ers op reis gestuurd en gezegd dat er een saboteur is. Er zullen altijd wel nepmollen opstaan en door onhaalbare opdrachten gaat iedereen automatisch toch verdachte dingen zien waar niemand eigenlijk aan kon doen. ;)

Wat bepaalde dan de rode schermen? Zien we Art in aflevering 10 stiekem op random.org vlak voor de executie ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #724 Gepost op: 24-02-2018, 22:57:47 »
Net zo waarschijnlijk als 2 mollen, lief Hulpmolletje  :P

Grammaticaal is het antwoord 'Niemand' wel correcter dan 'Ruben en Olcay' op de vraag "Wie is de Mol?" ::rofl::

Wat bepaalde dan de rode schermen? Zien we Art in aflevering 10 stiekem op random.org vlak voor de executie ::rofl::

Op basis van "likeability". ;D

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #725 Gepost op: 24-02-2018, 22:57:59 »
Zullen we nu weer serieus gaan :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #726 Gepost op: 24-02-2018, 23:37:58 »
Ik neig nu naar Jan maar uiteraard ga ik de komende week alles uitvoerig terugkijken.

Olcay zou ik fantastisch vinden maar nog te mooi om waar te zijn.

Ruben kan ik me qua sommige reacties en gedragingen niet voorstellen en zou een beetje een domper zijn omdat ie door alle kandidaten verdacht is (en waarschijnlijk ook qua molacties).

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #727 Gepost op: 24-02-2018, 23:46:00 »
Ik weet dat we liever niet teveel mogen quoten. Maar dit. ::trots:: ::bravo::

Ruben. 100%.
Wat iedereen ook zegt: Ruben is de Mol dit seizoen. Simone zal zo nog afvallen en dan zal na een héle spannende finale Jan op tijd winnen van Olcay. Mark my words.

Als dit zou kunnen, graag  ;D

Een deel van me hoopt dat je gelijk hebt en dat mijn kaak dan op de grond ligt...

...maar het is Simone  :P


We spreken elkaar nog wel, lieve mensen :P
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #728 Gepost op: 24-02-2018, 23:47:01 »
Eindelijk zit ik er eens weer helemaal naast. Vanaf aflevering 1 Stine als mol en Simone als reservemol gehad. Beide zijn er nu uit. Wie van de 3 is het dan wel? Werkelijk geen idee. Voor het eerst in jaren weet ik het echt niet. Wat een fijn gevoel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #729 Gepost op: 24-02-2018, 23:49:41 »
Ik weet dat we liever niet teveel mogen quoten. Maar dit. ::trots:: ::bravo::

Ruben is nog niet onthuld als Mol hè. Pas op dat je niet in dezelfde val loopt als iets te voorbarige Simoneverdenkers. :P

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #730 Gepost op: 24-02-2018, 23:50:34 »
Bestaat er geen vierde optie?  ::hypocriet::
Dan doen ze het maar zonder mol! © Karen  :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #731 Gepost op: 24-02-2018, 23:52:21 »
Ruben is nog niet onthuld als Mol hè. Pas op dat je niet in dezelfde val loopt als iets te voorbarige Simoneverdenkers. :P
Ik dacht dat je zou gaan zeggen Stineverdenkers ;)

Maar geldt zeker wel hetzelfde voor.

Ik geloof alleen dat Gupp niet hoeft te vrezen. Van mij krijgt hij de credits al  ::ok:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #732 Gepost op: 24-02-2018, 23:54:06 »
Bestaat er geen vierde optie?  ::hypocriet::
Dan doen ze het maar zonder mol! © Karen  :P

  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #733 Gepost op: 24-02-2018, 23:54:19 »
Bestaat er geen vierde optie?  ::hypocriet::
Dan doen ze het maar zonder mol! © Karen  :P
Tweede keer dat ik vanavond een Karen-verwijzing zie. Wie is Karen?  ???

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #734 Gepost op: 24-02-2018, 23:55:07 »
 ::oink:: Ken jij Karen niet?! Schaam je! :P 3e seizoen OBN’ers.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #735 Gepost op: 24-02-2018, 23:55:32 »
Het mooie is... ik ZEI het Heinz vanmiddag nog tijdens het potje schaak dat wij spelen... ik zeg Simone gaat eruit... hij wilde me niet geloven! Zal wel denken, heb je hem weer met zijn Stinepraat ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Is het dus simpelweg Ruben Schaken. Nu achteraf gezien een supermakkelijk seizoen... vanaf Bella zat iedereen al goed... zij zette notabe 10x in op Ruben! Is er dus toch een dossiermap ofzo omgevallen die iedereen zag en waar in stond Ruben=de mol ??? ??? ???

Het lijkt erop dat we een herhaling van zetten krijgen ala Anne-Marie. Let op lijkt.. want montage kan je alles doen geloven  ;D
Stine ging exit omdat de rest meer vragen goed had over Ruben, Simone idem denk ik. Bella kan dan perfect afvallen want als iedereen dezelfde mol snel op het spoor is telt de tijd bij gelijkspel en gaat persoonlijke informatie over de mol harder tellen.

Jan verwacht ik niet meer als mol, Ruben zou zo maar kunnen maar dan wil ik graag weten wat ie allemaal heeft uitgevroten. Bedoel al die uitgesproken bedenkingen van de overige drie kandidaten.. geef je dat al vrij als montage/crew? Nee toch? Is het dan niet toch (M)Olcay? Het koor zong haar naam of het was een geniale mama appelsap. Olcay lijkt me zo tof als zij degene is die zich onthult als de mol dit jaar  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rogue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hear me roar.
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #736 Gepost op: 24-02-2018, 23:55:36 »
Jan.

Ruben wordt te verdacht gemaakt door de makers en olcay geloof ik niet in. Dus het is Jan. Hij heeft het hele seizoen alle touwtjes in handen gehad, bij elke opdracht.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #737 Gepost op: 24-02-2018, 23:56:20 »
::oink:: Ken jij Karen niet?! Schaam je! :P
Ok, ik ben geen incrowd  :-\\

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #738 Gepost op: 24-02-2018, 23:56:56 »
Ik mis de optie Simone.

:\'(
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #739 Gepost op: 24-02-2018, 23:57:20 »
Ruben is nog niet onthuld als Mol hè. Pas op dat je niet in dezelfde val loopt als iets te voorbarige Simoneverdenkers. :P

Haha, eens. Maar dit kán toch bijna niet anders als al afleveringen lang iedereen op dezelfde lijkt te zitten... Toch? :D
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10