Poll

Wie is ....de mol?

Jan Versteegh
129 (58.4%)
Olcay Gulsen
58 (26.2%)
Ruben Hein
34 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 220

Auteur Topic: Wie is de Mol? poll  (gelezen 186429 keer)

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #980 Gepost op: 5-03-2018, 16:39:12 »
Nee oké. Maar voor mij ligt het namelijk nog allemaal heel dicht bij elkaar. Dus als er dan meer dan de helft van de stemmen naar één persoon gaat vind ik dat vrij veel.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #981 Gepost op: 5-03-2018, 16:52:47 »
Ik heb twee filmpjes gemaakt met alle verdachte acties van zowel Jan als Olcay. Ik geloof niet in Ruben als mol (wat verder niets zegt, ik zit er meestal naast), dus geen voor hem. Olcay ga ik nu oploaden, hopelijk morgen online. Ben er al met al 4 dagen mee bezig geweest dus ik hoop dat ze online mogen blijven staan van dailymotion.

Maar hier zijn alle molmomenten van Jan:

https://www.dailymotion.com/video/k3HScWAZQ36wLmqkyXZ

https://www.dailymotion.com/video/k266H6ZO19L0uBqkQYP

https://www.dailymotion.com/video/kXZ2QuV5Trk3V3qkmTq

https://www.dailymotion.com/video/k5B1KZADrcY7YFqkI1q

En Olcay: https://www.dailymotion.com/video/x6fqw79
« Laatst bewerkt op: 7-03-2018, 10:53:04 door Nat007 »

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #982 Gepost op: 5-03-2018, 17:08:16 »
Mol Jan wil Olcay's zekerheid verhogen: "Het is echt Ruben hoor. Je moet zeker niet het pad van de Mol kiezen morgen bij de test."


Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat dat dan enig effect heeft gehad (op mij zou het juist averechts werken, bij kandidaat Olcay heeft, of had het niet uitgemaakt denk ik), maar ik kan me het wel voorstelen dat Jan dat zou doen. Kan ik weer een aantal fragmenten terug gaan kijken.  :P

Vind het dus alleen geen sterke move om er zo de nadruk op te leggen...  

Zorg dan dat je die kandidaat voor de finale al in je achterzak hebt, en relax. Ruben een keer confronteren met zijn "gemol" waar Olcay bij was, was meer dan genoeg geweest.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #983 Gepost op: 5-03-2018, 17:37:03 »
Ik heb twee filmpjes gemaakt met alle verdachte acties
Erg mooi hoor. Ook die stabij, die had ik helemaal gemist. Dat is dus een mollenvanger, maar belangrijker nog, zwart-wit zoals het schaakspel. De Schaakhint rulet gewoon dit jaar, met ook de koning die schaakmat gezet moet worden t.o.v. die auto's waarbij dat ook moest, waar ik het voorheen zocht met Stine maar ja die zat nou natuurlijk net met Jan in de gemolde auto waar die stabij dan weer op uitkijkt. Hint klopt in elk geval toch ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #984 Gepost op: 5-03-2018, 17:40:33 »
Erg mooi hoor. Ook die stabij, die had ik helemaal gemist. Dat is dus een mollenvanger, maar belangrijker nog, zwart-wit zoals het schaakspel. De Schaakhint rulet gewoon dit jaar, met ook de koning die schaakmat gezet moet worden t.o.v. die auto's waarbij dat ook moest, waar ik het voorheen zocht met Stine maar ja die zat nou natuurlijk net met Jan in de gemolde auto waar die stabij dan weer op uitkijkt. Hint klopt in elk geval toch ;).

 ::ok::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #985 Gepost op: 5-03-2018, 17:41:00 »
Die eerste aflevering blijft voor mij toch de reden dat ik aan Jan blijf twijfelen (samen met het niet winnen van de Chaos opdracht met 2 jokers).. Ik twijfel echter meer aan de andere kandidaten, dus mijn stem gaat ook naar Jan!
In die eerste aflevering was die louche taxichauffeur degene die verantwoordelijk was voor het niet halen van de kluis. Daar hij had gewoon pech mee. Als ze twee minuten meer hadden gehad, hadden ze de kluis gewoon kunnen openen.
Bij 'Chaos' is hij misschien per ongeluk verkeerd gelopen. Een foutje waardoor hij wel zijn voorsprong kwijtraakte.
Voor mij zijn deze twee opdrachten geen reden om Jan als minder 'mols' te zien. Bepaalde andere opdrachten wel. Maar de andere twee hebben ook 'onmolse' opdrachten gehad. Lastig dit jaar.
Ik blijf bij Jan als mol. Zul je zien dat het Olcay is.  ::)
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #986 Gepost op: 5-03-2018, 21:52:23 »
Als Jan de Mol is staat hij gelijk met stip in mijn top 3 Mollen ooit, misschien zelfs wel op één.
...en daarom geloof ik er geen snars van ::zwaai::
...óf niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #987 Gepost op: 5-03-2018, 21:58:44 »
Als Jan de Mol is staat hij gelijk met stip in mijn top 3 Mollen ooit, misschien zelfs wel op één.
...en daarom geloof ik er geen snars van ::zwaai::

Dat zei ik de aflevering toen Stine eruit ging ook al. Toen geloofde ik er niet in, nu wel. Wat een fantastische mol zou Jan zijn. Op een bepaald moment kreeg hij hier maar 1 stem, iedereen was verblind door zijn leiderschap en fanatisme.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #988 Gepost op: 5-03-2018, 22:01:32 »
Qua acteerwerk zit het dan wel goed (behalve in aflevering 9 en deels 8 imo) maar ik ben dan wel benieuwd naar zijn molacties want de meeste voorgestelde molacties hier (vooral in de eerste 6-7 afleveringen of zo) vind ik lang niet allemaal zo sterk :-\\
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #989 Gepost op: 5-03-2018, 22:03:45 »
Als Jan de Mol is staat hij gelijk met stip in mijn top 3 Mollen ooit, misschien zelfs wel op één.
...en daarom geloof ik er geen snars van ::zwaai::
Ik zou dat (verrassing!!) dus eerder met Olcay hebben.
Zo in your face en alsnog door geen enkele finalist verdacht worden. Topprestatie zou dat zijn  ::jaja::

Qua acteerwerk zit het dan wel goed (behalve in aflevering 9 en deels 8 imo) maar ik ben dan wel benieuwd naar zijn molacties want de meeste voorgestelde molacties hier (vooral in de eerste 6-7 afleveringen of zo) vind ik lang niet allemaal zo sterk :-\\
Dat is het ook niet, want dan was het wel eerder opgevallen.  ;D 
Zo goed als iedereen die nu overtuigd is van Jan zat eerder in een andere tunnel (of zelfs 2)  :P
« Laatst bewerkt op: 5-03-2018, 22:06:32 door Whiskers »

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #990 Gepost op: 5-03-2018, 22:08:24 »
Ik zou dat (verrassing!!) dus eerder met Olcay hebben.
Zo in your face en alsnog door geen enkele finalist verdacht worden. Topprestatie zou dat zijn  ::jaja::
Dat is het ook niet, want dan was het wel eerder opgevallen.  ;D 
Zo goed als iedereen die nu overtuigd is van Jan zat eerder in ern andere tunnel (of zelfs 2)  :P
Oh, maar Olcay heb ik sowieso allang afgestreept ::tandpastasmiley::
En als Jan het is, laat ik me maar wát graag verrassen ::love:: Ben nu wel alle afleveringen aan het terugkijken en inderdaad is er tot nu toe (aflevering 3) niets wat hem uitsluit of waarom Ruben het wel móét zijn. Superspannend dus ::bravo::
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #991 Gepost op: 5-03-2018, 22:09:45 »
Oh, maar Olcay heb ik sowieso allang afgestreept ::tandpastasmiley::
En als Jan het is, laat ik me maar wát graag verrassen ::love:: Ben nu wel alle afleveringen aan het terugkijken en inderdaad is er tot nu toe (aflevering 3) niets wat hem uitsluit of waarom Ruben het wel móét zijn. Superspannend dus ::bravo::
Kun je nagaan hoe verrast je bent als het Olcay wel is...  ;D

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #992 Gepost op: 5-03-2018, 22:13:56 »
Een aantal weken geleden.. ehh
Uiteindelijk mijn stem die week nog gewijzigd naar Jan, maar het screenshot blijft interessant.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #993 Gepost op: 5-03-2018, 22:16:25 »
Ik vul de laatste poll op Jan in. Voor Olcay zijn de argumenten in favor toch veel minder.

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/hoeveel-jokers-heb-jij/

^ dit extra fragmentje tussen Jan en Ruben uit afl. 6 is hilarisch trouwens. ::rofl::

De liveuitzending wordt smullen met uber trol Jan Versteegh. ::zweep::



de verdenking op de avrotros site

Ruben 35
Jan 34 (+1)
Olcay 31 (-1)


Jan staat zaterdag voor de liveuitzending ruim aan kop, denk ik.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #994 Gepost op: 5-03-2018, 22:16:41 »
Kun je nagaan hoe verrast je bent als het Olcay wel is...  ;D
Hoe vaak moet ik het zeggen: er zijn géén twee Mollen, de presentator kan niet de Mol zijn en Olcay is niet de Mol. Die onzintheorieën ieder jaar ::rofl::
Alle gekheid op een stokje: een Mol die niet ontdekt wordt? Da's natuurlijk een utopie ::ohno::
...óf niet!

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #995 Gepost op: 5-03-2018, 22:22:02 »
Ik vul de laatste poll op Jan in. Voor Olcay zijn de argumenten in favor toch veel minder.

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/player/video/hoeveel-jokers-heb-jij/

^ dit extra fragmentje tussen Jan en Ruben uit afl. 6 is hilarisch trouwens. ::rofl::

De liveuitzending wordt smullen met uber trol Jan Versteegh. ::zweep::



de verdenking op de avrotros site

Ruben 35
Jan 34 (+1)
Olcay 31 (-1)


Jan staat zaterdag voor de liveuitzending ruim aan kop, denk ik.
Et tu, Brute?  :\'(

Hoe vaak moet ik het zeggen: er zijn géén twee Mollen, de presentator kan niet de Mol zijn en Olcay is niet de Mol. Die onzintheorieën ieder jaar ::rofl::
Alle gekheid op een stokje: een Mol die niet ontdekt wordt? Da's natuurlijk een utopie ::ohno::
Jij durft  ::oink::
En zo'n utopie is dat niet. Het is al eerder op een haar na voorgekomen bij een BN-erseizoen: Dennis. Volgens mij heeft Edo de laatste test pas ingevuld op Dennis (als mijn geheugen me hier niet in de steek laat).
« Laatst bewerkt op: 5-03-2018, 22:39:51 door Whiskers »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #996 Gepost op: 5-03-2018, 22:28:21 »

En zo'n utopie is dat niet. Het is al eerder op een haar na voorgekomen bij een BN-erseizoen: Dennis. Volgens mij heeft Edo de laatste test pas ingevuld op Dennis (als mijn geheugen me hier niet in de steek laar).

Volgens mij klopt dat. :-)

En in 2006 was het vooral een hele grote aanwijzing van de programmamakers in afl 8 of 9 waardoor toch de mol op tijd ontmaskerd werd.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #997 Gepost op: 5-03-2018, 22:34:38 »
Volgens mij klopt dat. :-)

En in 2006 was het vooral een hele grote aanwijzing van de programmamakers in afl 8 of 9 waardoor toch de mol op tijd ontmaskerd werd.

En vorig jaar scheelde het ook niet veel. Had Jochem de vrijstelling niet gehad, dan had Diederik in de finale gestaan en had Sanne waarschijnlijk nog gewoon op Diederik gezeten  :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #998 Gepost op: 5-03-2018, 22:40:24 »
Ik bedoel maar... :D

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? poll
« Reactie #999 Gepost op: 5-03-2018, 22:40:44 »
Wat zou het gaaf zijn als de mol niet ontdekt wordt. iedereen gaat het erover hebben. gaat helaas niet gebeuren omdat Ruben de mol is wat ik erg jammer vind.