Auteur Topic: [kandidaat] Bella Hay  (gelezen 25001 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2018, 19:08:06 »
Ik vlak Bella voorlopig nog niet uit. Mogelijk haalt ze Simone hier op een slimme manier over om niet naar het geld te zoeken. Ze zit aan haar gezicht terwijl ze het zegt. En ze weet niet zeker dat de kluis op de laatste lokatie ligt, want ze hebben Art niet één keer gebeld.
Beide teksten werden uitgesproken door Bella.

Al is het niet per se fout wat ze zegt. Ze hadden niet zo veel tijd meer over na het openen van de kluis.

Je kan wel argumenteren dat ze ontzettend veel tijd verloren hebben in de bar en aan de fontein waardoor ze die tijd niet meer hebben.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2018, 19:14:48 »
Klopt. Je zou echter kunnen zeggen dat ze die tijd vooral door Bella verspeeld hebben. Ze was ontzettend passief en zei meteen dat ze Art niet gingen bellen toen ze hoorde dat die mogelijkheid er was. Beetje vreemd dat ze Art niet wilde bellen, terwijl ze ze zelf geen enkel aanknopingspunt vond.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2018, 19:16:38 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2018, 19:20:38 »
Klopt. Je zou echter kunnen zeggen dat ze die tijd vooral door Bella verspeeld hebben. Ze was ontzettend passief en zei meteen dat ze Art niet gingen bellen toen ze hoorde dat die mogelijkheid er was. Beetje vreemd dat ze Art niet wilde bellen, terwijl ze ze zelf geen enkel aanknopingspunt vond.

Bella leek me vooral heel zeker van al haar foute ideeën. ::rofl::

Die staafjes van de bar richting een andere plek leggen, nooit die kaart eens omdraaien en zelfs beweren dat je er geen cirkel mee kan maken.
Maar goed, Simone stond daar ook eigenlijk maar vaak te niksen.

Offline Molbelg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2018, 22:37:34 »
Top kandidaat.
Hoe ze tijdens de biechten de andere de schuld geeft van alles. Geweldig  ::bravo::
#teamamaimiljaarde

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2018, 22:40:08 »
Zo goed met joysticks kunnen werken en toch in zo'n kleine machine zitten en Olcay, die er duidelijk niet veel van bakt, in zo'n grote graafmachine zetten? Vreemde keuze!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2018, 22:40:39 »
Ik vind haar echt superleuk! Geen mol. Wel weinig in beeld, dus gaat vast ver komen (net als bv. een Sanne of Thomas vorig jaar).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2018, 22:55:15 »
We zien toch weer echt 8 mollen bezig, de ene nog opzichtiger (bijv. Olcay opdracht wisselgeld) dan de ander (bijv. Ruben, opdracht aanschuiven; gaan staan om naar Ron te gaan)...

In de eerste paar afleveringen gaan we dat soort molacties van De Mol nog niet zien - zo uitdrukkelijk in beeld gebracht. (Zoals het missende 500€ telefoontje niet in beeld is gekomen).
Ik neig er dus toch naar de focus te leggen op de onopvallende kanditaatse spelers, Bella is daar wat mij betreft eentje van.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #47 Gepost op: 14-01-2018, 01:20:06 »
Bij de marktopdracht had de kraam van Art nummer 27, de leeftijd van Bella

Bij de graafopdracht stond er 06 op één van de wagens, omgekeerd is dit '90, het geboortejaar van Bella.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2018, 11:25:15 door Geel scherm »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #48 Gepost op: 14-01-2018, 13:00:37 »
Stiekem toch een beetje mijn wensmol. Heeft momenteel nog niet echt veel nuttigs gedaan, maar ook niet echt iets verdachts.

Maarja, momenteel nog weinig redenen om haar te verdenken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #49 Gepost op: 14-01-2018, 19:11:47 »
Bij de stoelenwissel opdracht is Bella dw eerste die wisselt van plek terwijl ze niet op het lijstje staat, en dus de eerste chaos veroorzaakt. Op het laatst zit ze wel goed  ::hypocriet:: terwijl ze weet dat er geen veld verdiend gaat worden.

Niet mijn mol maar de streep door haar naam is iets minder dik

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #50 Gepost op: 14-01-2018, 22:31:33 »
oh wacht, ik zie nu de uitleg van Chris. Hun beginpositie maakt niets uit, dan gaat het niet op wat ik hierboven schrijf

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #51 Gepost op: 14-01-2018, 22:33:28 »
Ik vind Bella verrassend leuk en ook erg verfrissend!

Ben alleen bang dat ze niet heel ver komt, gezien ze zich heel kandidaats gedraagt.
🜃

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #52 Gepost op: 14-01-2018, 23:32:15 »
Ik had Bella als schot voor de boeg mol, maar merk dat ik gelijk al in een tunneltje zit. Ze komt weinig in beeld, doet niet echt iets verdachts, maar toch vind ik dat dan weer verdacht ...

Bij de theateropdracht wordt het als een verdachte actie van Emilio genoemd dat hij onnodig verplaatst in de tweede ronde. Maar Bella deed dat in de eerste ronde en zat toen naast Emilio... heeft ze hem op het idee gebracht?
Toen ze zag dat iedereen verkeerd zat, is ze zelf netjes op de goede plek gaan zitten (kandidaat spelen) en heeft ze Ruben ervan weerhouden om naar Ron te gaan. Want een goede kandidaat gaat voor het geld (want ze zaten allemaal goed  ;))
durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2018, 22:26:09 »
Ik zat helemaal niet op Bella, maar nu ik wat meer hints heb gelezen ga ik twijfelen.

Bella was de enige met een vliegnummer B: alle anderen hadden vliegnummer F. In de muziekwereld staat de B voor mol.
Bij de test lag er een dode bij: Bee...
De mol schrijft in het dagboek over prooien: ze heeft een tijger op haar arm staan.

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2018, 23:45:19 »
Bella was de enige met een vliegnummer B: alle anderen hadden vliegnummer F. In de muziekwereld staat de B voor mol.


Niet helemaal waar. In de muziekwereld staat de 'b' voor mol. B is gewoon een noot  ::vergroot:: Maar hij is wel leuk gevonden en het zou zeker wel kunnen, want het zijn echt nuanceverschillen.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #55 Gepost op: 16-01-2018, 07:49:17 »
Niet helemaal waar. In de muziekwereld staat de 'b' voor mol. B is gewoon een noot  ::vergroot:: Maar hij is wel leuk gevonden en het zou zeker wel kunnen, want het zijn echt nuanceverschillen.
Omdat de tickets zelf gemaakt zijn, kan er best een hint zijn verstopt in bv de stoelnummers

Misschien:
De F zitplaatsen zingen een toontje lager dan de B. Staat Bella boven de groep?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #56 Gepost op: 16-01-2018, 15:24:17 »
Omdat de tickets zelf gemaakt zijn, kan er best een hint zijn verstopt in bv de stoelnummers

Misschien:
De F zitplaatsen zingen een toontje lager dan de B. Staat Bella boven de groep?


De mol verlaagt een noot juist. Dus Bella zit lager dan de groep...

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #57 Gepost op: 16-01-2018, 17:32:40 »
De mol verlaagt een noot juist. Dus Bella zit lager dan de groep...
Met een mol wordt slechts een halve toon verlaagd, een Bb blijft nog altijd hoger dan een F
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #58 Gepost op: 16-01-2018, 18:21:36 »
Voor de Belgen onder ons (waar ikzelf ook toe behoor) die op Vlaamse wijze muziekonderwijs kregen:

C = do
D = re
E = mi
F = fa
G = sol
A = la
B = si

On topic: Ik snap dat het erg aanlokkelijk is om de tickets als een hint naar Bella te zien, maar ik neem hem niet mee in mijn overweging omdat we 6 tickets missen.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Bella Hay
« Reactie #59 Gepost op: 20-01-2018, 20:14:42 »
Ik ga toch even een bump zonder nieuwe informatie doen, maar wat me opvalt is dat Bella zo weinig besproken wordt. Voor mij is ze één van de drie verdachten (na aflevering 2), maar dat komt vooral omdat ik bij haar nog geen vrijpleitingen heb gevonden. Ze is in aflevering 2 volgens mij erg weinig in beeld, en dat zie je terug op het forum. En dat vind ik op zichzelf al verdacht eigenlijk.

Ik ga Bella wel in de gaten houden denk ik. (Maar een dergelijk voornemen mislukt bij mij altijd.)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas