Auteur Topic: [kandidaat] Jean-Marc van Tol  (gelezen 51847 keer)

Offline Takkemol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #80 Gepost op: 13-01-2018, 21:49:56 »
Zeker ook Olcay-moe.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #81 Gepost op: 13-01-2018, 21:51:58 »
Zeker ook Olcay-moe.
zullen we respectvol blijven omgaan met alle kandidaten?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #82 Gepost op: 13-01-2018, 22:00:59 »
 ::zwaai:: ::bravo::

Offline ikwilmolletje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #83 Gepost op: 13-01-2018, 22:04:16 »
Ik denk dat het psychologisch ook best een aanslag op je welzijn is. Al dat gereis nog niet eens meegerekend houdt het spel nooit op. Je bent dag en nacht bezig met die vraag, zit op je hotelkamer nog met je kamergenoot na te praten over de dag en eventuele aanwijzingen. Telkens die balans zoeken tussen fanatiek meespelen of goed opletten. Ik kan me zo goed voorstellen dat je helemaal para wordt van alles.

Al bij de derde opdracht zie je dat het niet helemaal goed met hem gaat. Snapte een simpel voorstel van Jan niet, en wilde bovendien niet meedoen. Dapper besluit om te stoppen, hoop dat hij er geen spijt van krijgt.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #84 Gepost op: 13-01-2018, 22:04:35 »
zullen we respectvol blijven omgaan met alle kandidaten?
::love::
Goed gezegd  ::ok::

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #85 Gepost op: 13-01-2018, 22:07:28 »
Ontzettend jammer, vond hem een hele leuke kandidaat. :(
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #86 Gepost op: 13-01-2018, 22:07:34 »
Ik denk dat het psychologisch ook best een aanslag op je welzijn is. Al dat gereis nog niet eens meegerekend houdt het spel nooit op. Je bent dag en nacht bezig met die vraag, zit op je hotelkamer nog met je kamergenoot na te praten over de dag en eventuele aanwijzingen. Telkens die balans zoeken tussen fanatiek meespelen of goed opletten. Ik kan me zo goed voorstellen dat je helemaal para wordt van alles.

Al bij de derde opdracht zie je dat het niet helemaal goed met hem gaat. Snapte een simpel voorstel van Jan niet, en wilde bovendien niet meedoen. Dapper besluit om te stoppen, hoop dat hij er geen spijt van krijgt.
Hij leek heel veel niet te snappen. Hij zei elke opdracht dat hij het niet snapte. Heel toffe man, maar duidelijk niet op zijn plek in WIDM. Heel dapper van hem om er mee te stoppen. Respect!
 ::bravo:: @Jean-Marc Zal geen makkelijk besluit geweest zijn...  ::ohno::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #87 Gepost op: 13-01-2018, 22:07:49 »
Ik vond Jean-Marc een fijne en slimme deelnemer.
Heel jammer dat hij uit het spel is, maar een verstandig besluit.
 ::bravo::


Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #88 Gepost op: 13-01-2018, 22:09:46 »
Jammer, Van Tol is niet de mol.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #89 Gepost op: 13-01-2018, 22:11:02 »
Hoe vreemd was hij deze aflevering ::oink::

- Ik snap het niet... (werd ik echt moe van..)
- paard in plaats van paartijd..
- zo maar gaan verplaatsen bij die "stoelendans"

Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #90 Gepost op: 13-01-2018, 22:18:02 »
Zo zie je maar weer dat je mentaal ook fit moet zijn voor widm.  ::)een Rollercoaster is het.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #91 Gepost op: 13-01-2018, 22:20:05 »
Ik dacht echt dat Jean Marc en Jan ver zouden komen samen, een hecht bondje in wording, met twee slimme kandidaten op verschillende vlakken. Helaas!
Ik denk trouwens niet dat je zo'n besluit heel makkelijk neemt en dat de molredactie ook wel flink haar best heeft gedaan om het vertrek te voorkomen.

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #92 Gepost op: 13-01-2018, 22:25:15 »
Heel erg jammer, Jean-Marc! Ik vond hem echt een fijn kandidaat. Respect voor je keuze! ::bravo::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #93 Gepost op: 13-01-2018, 22:27:50 »
DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 2

'Hoe was het na het rode scherm?' Rode scherm? Ik denk dat ik met Janine Abbring uit seizoen 13 de enige WIDM-kandidaat ben die nooit een rood scherm heeft gezien. Bij Janine was het een noodlottig ongeluk waardoor ze moest stoppen, bij mij was het mijn eigen keuze.

Ik was veel te moe en wilde er zelf mee ophouden. De eerste nacht had ik te weinig geslapen door het reizen, de spanning en lallende mensen op straat onder het raam van het hotel. De volgende nachten lukte het me ook niet om te slapen. Ik was dus doodmoe. Maar goed, je gaat toch door, want het is zo leuk om aan WIDM mee te doen.

Toen we de Zandgroeve-opdracht deden, kregen we wat tijd om met die shovels te oefenen. Ik ben al niet zo handig met apparaten en joysticks, maar nu merkte ik dat ik door de vermoeidheid en de stress werkelijk niet meer het verschil wist tussen rechts - links én onder - boven. Het lukte me helemaal niet om iets met dat ding uit te richten. Opeens besefte ik dat ik door de vermoeidheid en de stress niet helder genoeg meer was om welke opdracht dan ook nog uit te voeren. Dat is waarom ik niet meedeed aan het zandgraven. Ik schrok: als dit al zo heftig is, hoe moet het straks als we ingewikkelde opdrachten krijgen in de bergen? (want je kon er donder op zeggen dat we het gebergte in zouden trekken). Dan kan het wel heel naar aflopen als je het verschil tussen onder en boven niet meer weet.

Ik heb dus – in goed overleg overigens – besloten om te stoppen en naar Nederland terug te gaan. Waarom niet door de test gewoon heel slecht te maken? Ik wilde niet het risico nemen om tóch door te mogen. Bij de eerste aflevering had ik uit eigen ervaring meegemaakt dat er altijd nog een kans was dat iemand de test toch nog slechter maakt dan jijzelf, zoals die arme Ron had gedaan. Dus ik ben gewoon gestopt. Zonder ooit een rood scherm gezien te hebben ben ik naar Nederland teruggegaan. Vantevoren had iemand me gezegd dat in het verleden sommige kandidaten wel drie dagen nodig hadden om bij te komen van drie weken opnamen. Bij mij was het andersom: ik heb wel drie weken moeten bijkomen van drie dagen Wie Is De Mol. Het was een intense en bijzondere ervaring.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #94 Gepost op: 13-01-2018, 22:30:09 »
de eerste seconde toen ik het hoorde snapte ik het niet echt. het programma is toch zo bekend dat je wel weet of je dit aankan of niet.

maar daarna denk ik wat een zelfkennis heb je om de adrenaline van het spel, de druk van de groep langs je neer te kunnen leggen en te kiezen voor je zelf en je mentale rust.

 ::ok::



Offline ikwilmolletje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #95 Gepost op: 13-01-2018, 22:37:12 »
Dat dagboek zegt genoeg lijkt me, hij heeft voor zichzelf gekozen. Respect voor Jean Marc. Het lijkt allemaal erg plotseling, maar er gaat natuurlijk een vrij lang gesprek met de crew van WIDM aan vooraf, waarin ze echt wel hebben gekeken of hij niet misschien toch door zou kunnen. Uiteindelijk is het zijn eigen keuze en is hij naar huis gegaan. Ik hoop dat hij goed geslapen heeft terug in Nederland en dat hij nu net zo fanatiek voor de tv zit als wij allemaal.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #96 Gepost op: 13-01-2018, 22:40:30 »
En wat was er gebeurd als hij de MOL was geweest? Ik neem aan dat ook daar wel een oplossing voor op de plank lag. Zou graag weten wat er dan zou zijn gebeurd? Een reserve MOL?

Offline Hellevuur

  • Forumlid
  • Trust nobody!
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #97 Gepost op: 13-01-2018, 22:48:01 »
En wat was er gebeurd als hij de MOL was geweest? Ik neem aan dat ook daar wel een oplossing voor op de plank lag. Zou graag weten wat er dan zou zijn gebeurd? Een reserve MOL?

Dan hadden ze vast een wisseltruc gedaan ;)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2018, 22:52:42 door Hellevuur »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #98 Gepost op: 13-01-2018, 22:49:20 »
Da's makkelijk praten achteraf. Het is niet alsof hij zojuist bekend heeft dat hij een geschiedenis als labiel persoon heeft. Deelname aan WIDM is een nogal unieke gebeurtenis, je weet nooit wat dat met iemand doet. Beetje respectloos, dit.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Jean-Marc van Tol
« Reactie #99 Gepost op: 13-01-2018, 22:55:25 »
Helemaal mee eens Blip. Ik denk dat niemand vooraf kan inschatten wat WIDM mentaal met je doet, totdat je het ervaart. Je hoeft het niet met Jean-Marc's beslissing eens te zijn, maar je (ook mentale) gezondheid gaat altijd boven alles, dus ook boven WIDM. Ik zou niet graag in zijn positie gezeten te hebben, en hij zal het zelf ook verre van leuk gevonden hebben dat het zo is afgelopen. Graag wat meer respect daarvoor graag.