Auteur Topic: [kandidaat] Loes Haverkort  (gelezen 52000 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #120 Gepost op: 18-01-2018, 21:10:17 »
Ik vind t wel grappig om af en toe te lezen dat als loes de mol was, dat niet eerlijk zou zijn voor Ron. Waarom niet vraag ik me dan af? Als je Alleen met de mol op pad bent, Ben jij de enige die kan zien wat de mol gedaan kan hebben  ::rofl::

Daar heb je helemaal niets aan als je het enige duo bent dat een test moet maken en je zelfs met 20 antwoorden op Loes toch een rood scherm krijgt dan.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #121 Gepost op: 18-01-2018, 21:23:31 »
Daar heb je helemaal niets aan als je het enige duo bent dat een test moet maken en je zelfs met 20 antwoorden op Loes toch een rood scherm krijgt dan.

Al denk ik dat, als Loes de mol is, ze bij aflevering 2 wel naast Ron zou zitten als alle andere duo's wel de kluis hadden geopend. Aangezien dat niet is gebeurd en Ron de meeste informatie had over Loes, hoefde dat niet.

Dus volledig afstrepen zou ik haar niet. Ookal is dit misschien niet zo logisch.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #122 Gepost op: 18-01-2018, 21:40:28 »
Al denk ik dat, als Loes de mol is, ze bij aflevering 2 wel naast Ron zou zitten als alle andere duo's wel de kluis hadden geopend. Aangezien dat niet is gebeurd en Ron de meeste informatie had over Loes, hoefde dat niet.

Dus volledig afstrepen zou ik haar niet. Ookal is dit misschien niet zo logisch.

Ik snap wat je bedoelt hoor. ;) Alleen zit ook daar natuurlijk een risico aan. Je krijgt namelijk niet verkocht dat je toch een kandidaat bent, dat je dacht dat iedereen goed zat, maar dat je toch voor Ron koos, terwijl 8 anderen dat niet deden.

Ik streep sowieso niet na 2 afleveringen. Ik schat een Mol alleen iets hoger in dan de boel te vertragen zodat je maatje in de gevarenzone komt.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #123 Gepost op: 18-01-2018, 22:30:46 »
Nee, dat lijkt me niet. Je kunt niet goed zien welk paaltje het middelste is als je een shot vanaf de zijkant hebt, dus misschien staan net die mensen ervoor.

Je kunt heel goed zien dat dat groepje niet eens in de buurt staat.




Heeft de crew heimelijk de enveloppe zo laat mogelijk tegen het middelste (middelste paaltje als je voor de ingang van het graf staat) paaltje gelegd om bij te dragen aan een vertraging?

Hmmm... ik denk het niet. Anders hadden ze dat shot niet gebruikt. Het is geen ER ofzo.  :-[ :P


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #124 Gepost op: 19-01-2018, 00:39:28 »
Ik kan me ook indenken dat deelnemers weten dat de camera op hun gericht staat. Dan moet je je op een bepaalde manier gedragen wil je niet kritiek van het publiek krijgen (zoals Olcay dat nu krijgt). Zo moet je dan overdreven jammerlijk en geschrokken kijken als je ziet dat Ron uitvalt, terwijl je van binnen springt van vreugde. Ik kan me indenken dat acteurs/actrices zich dan erg theatraal gaan gedragen, zoals Loes doet.


Inderdaad moeilijk jezelf te blijven met de camera voor je neus. Maar toen Ron ROOD kreeg was haar reactie wel erg geacteerd. Dat kan echter liggen aan het feit dat Loes op dat moment denkt; "Gelukkig niet ik". Zo is het spel nu eenmaal. En ja zij is een actrice. Nu lijkt het mij erg moeilijk om in WIDM te acteren zoals je gewend bent. Het kan niet anders dan dat er een stukje van je echte "ik" naar voren komt. In dit spel moet je uitputtend op je hoede en alert zijn. Dan kan het acteren wel eens vergeten worden. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Overigens is Loes niet mijn MOL, zie haar niet de finale halen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #125 Gepost op: 19-01-2018, 13:08:46 »
Gefeliciteerd Loes, met je verjaardag vandaag.

Maak er een mollige dag van.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2018, 19:14:25 door Bodejos »

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #126 Gepost op: 19-01-2018, 21:03:39 »
Ben het nog niet tegengekomen maar Loes staat (npo 39.24) in haar eentje vrij dicht bij het middelste paaltje van de ingang van het Lenin graf opzichtig naar links te koekeloeren.
Er ligt op dat moment nog geen enveloppe. In het latere shot (npo 39.44) staat ze opeens met Ron vanaf een 10tal meters nog eens naar de enveloppe te zoeken en ziet hem opeens.
Heeft de crew heimelijk de enveloppe zo laat mogelijk tegen het middelste (middelste paaltje als je voor de ingang van het graf staat) paaltje gelegd om bij te dragen aan een vertraging?


Wat mij ook opvalt, is dat de overige mensen op de twee foto's niet overeenkomen. Dit zijn dus twee behoorlijk verschillende tijdstippen.
Wat deed Loes daar in haar uppie, waar was Ron op dat moment?
En inderdaad: waarom lag op dat moment de envelop niet tegen die paal?
Mzahk hr cd lnk !

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #127 Gepost op: 20-01-2018, 14:06:00 »
Ben het nog niet tegengekomen maar Loes staat (npo 39.24) in haar eentje vrij dicht bij het middelste paaltje van de ingang van het Lenin graf opzichtig naar links te koekeloeren.
Er ligt op dat moment nog geen enveloppe. In het latere shot (npo 39.44) staat ze opeens met Ron vanaf een 10tal meters nog eens naar de enveloppe te zoeken en ziet hem opeens.
Heeft de crew heimelijk de enveloppe zo laat mogelijk tegen het middelste (middelste paaltje als je voor de ingang van het graf staat) paaltje gelegd om bij te dragen aan een vertraging?
Montagedingetje ;) Je ziet ook op 39:38 datzelfde shot weer, terwijl vlak daarvoor en daarna beelden te zien zijn van Loes samen met Ron. Dat zijn dus sfeershots die zijn opgenomen toen ze de envelop al hadden, die ze ertussen hebben geplakt.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #128 Gepost op: 20-01-2018, 15:29:41 »
Loes staat bovenaan in de huidige poll op de officiële WIDM-site. Ze wordt door de productie ook behoorlijk verdacht in beeld gebracht. Zou me niet verbazen als ze de finale gaat halen. Maar geen mol n.m.m.

Edit: Als je het logo van El Sky Bar uit aflevering 1 kantelt, krijg je de hoofdletter H. En EL Sky Bar?

L.H.?  ;D

« Laatst bewerkt op: 20-01-2018, 16:22:01 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline kameel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #129 Gepost op: 20-01-2018, 21:54:06 »
Kan niet anders zeggen dat ik bij Loes een enorm kandidatengevoel krijg. :-X

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #130 Gepost op: 20-01-2018, 21:55:33 »
Kan niet anders zeggen dat ik bij Loes een enorm kandidatengevoel krijg. :-X

Is ook gewoon kandidaat voor mij. Waarom zou je ook als Mol aan tafel plots zeggen: "Oh, jongens. Ik wil echt in die andere groep zitten hoor."?

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #131 Gepost op: 20-01-2018, 22:07:28 »
Zeker als iemand switcht van de groep met de meeste controle over wat wordt verdiend bij de opdracht, naar de groep met de minste controle.

Als iemand van de durfals zou willen switchen is dat veel verdachter. Dat is dus Olcay, maar die is de mol niet, weten we na de markt-opdracht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #132 Gepost op: 20-01-2018, 22:09:44 »
Maar waarom geef je je als Mol in eerste instantie op voor de durfal groep als je weet dat dat de groep is met de minste invloed? Dan steek je toch sowieso niet je hand op.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #133 Gepost op: 20-01-2018, 22:26:46 »
Verwarring zaaien?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #134 Gepost op: 20-01-2018, 22:28:45 »
Zeker als iemand switcht van de groep met de meeste controle over wat wordt verdiend bij de opdracht, naar de groep met de minste controle.

Als iemand van de durfals zou willen switchen is dat veel verdachter. Dat is dus Olcay, maar die is de mol niet, weten we na de markt-opdracht.
Molcay  ::jaja::

OK, ik geloof het zelf niet  ::rofl::

Offline Flux

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #135 Gepost op: 22-01-2018, 15:07:36 »
Loes hielp met het duwen van de auto, nadat iedereen aan het juichen was, was zij nog bezig met duwen. Zodat ze niet hoeft te juichen?
Molactie? Ja, want je helpt met duwen ook al weet je dat het al is behaald.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #136 Gepost op: 24-01-2018, 20:28:21 »
Ik heb paarden, koeien, schapen, kippen, honden en een kat gezien.

Loes speelde de hoofdrol in de film Rendez-Vous, waarin ze met haar gezin arriveert in Frankrijk om een oude boerderij te betrekken die ze van haar overleden moeder heeft geërfd.

Das weer eens wat anders dan een schaakhint   ;D


Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #137 Gepost op: 24-01-2018, 20:29:21 »
 ::rofl::
Opvallend dat Loes weinig verdacht wordt hier, ook niet mijn mol. Maar een vrouw en een actrice, die combinatie zal toch alarmbellen moeten rinkelen. En dan de auto die ze niet gestart krijgt met de Pac man race, ook raar. Maar goed, niet mijn mol....wel mol materiaal
« Laatst bewerkt op: 24-01-2018, 20:30:59 door Juuls247 »
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #138 Gepost op: 24-01-2018, 21:51:39 »
::rofl::
Opvallend dat Loes weinig verdacht wordt hier, ook niet mijn mol. Maar een vrouw en een actrice, die combinatie zal toch alarmbellen moeten rinkelen. En dan de auto die ze niet gestart krijgt met de Pac man race, ook raar. Maar goed, niet mijn mol....wel mol materiaal

Maar als dat de argumentatie is, moet je toch toegeven dat het zwakjes is? ::rofl::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Loes Haverkort
« Reactie #139 Gepost op: 25-01-2018, 17:18:48 »
Ik vind het duo met Ron in aflevering 1 en het niet halen van de kluis eignelijk al een sterk argument dat Loes kandidaat is, en geen mol. Ik zit nog steeds in het kamp "de mol vindt de kluis", om de aandacht weg te halen van de mol die de test maakt en het risico loopt dat zijn/haar duo-maatje in aflevering 1 mogelijk als enige nog kan afvallen. (Ook al zou dat de mol in principe niet moeten uitmaken.)

Daarnaast is Loes volgens mijn eigen telling degene die in aflevering 1 het meeste contact opneemt met andere duo's.

Ik weet het, je moet aflevering 2 en 3 ook meenemen, maar van Loes heb ik dit het beste onthouden vrees ik :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas