Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 54811 keer)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #160 Gepost op: 9-01-2018, 00:50:47 »
Stiekem denk ik dat dit de hand is van...
In de leader, een fractie van een tel voor de beelden in het theater.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #161 Gepost op: 9-01-2018, 07:06:30 »
Op 1:53 van dit filmpje zien we een hand op een trap voor de theateropdracht. De opdracht waar Ron zeer mogelijk terugkomt. Is dat wellicht Rons hand?

Dat zei ik hier ook al. Het is gewoon te toevallig en te mysterieus zo vlak voor de theateropdracht.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #162 Gepost op: 9-01-2018, 08:59:00 »
Zou Ron de finale dan mogen halen, heeft de kijker een 50/50 kans om de juiste mol, te kiezen. Dan is er toch een deel van het spelelement verdwenen en is het hele gebeuren van wie van de drie ook weg?
Dat klopt natuurlijk niet. Stel je hebt al punten verloren aan Ron nu, maar Ron is wel de mol dan ga je toch weldegelijk alles inzetten op hem? Iedereen die denkt zoals jij denkt 50/50 dus zet alles op die andere twee.

Je hebt nu dan wel een achterstand maar in de finale haal je die dan in 1 klap in, snap je?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #163 Gepost op: 9-01-2018, 10:17:17 »
Dit is echter geen feit! Als ik als programmamaker Ron zou laten terugkomen (ongeacht of hij mol of kandidaat is) ga ik niet die twist via de app al verklappen door die punten nog gewoon beschikbaar te laten zijn na aflevering 1. Wie weet wat de makers bedacht hebben dit jaar. We zullen zien :)

We kunnen nog niet weten hoe de app reageert, aangezien dit de eerste keer zou kunnen zijn dat dit voorvalt wanneer de app er is.
Dus of hij terugkomt of niet kan volgens mij niet via de app geweten zijn.

Het feit dat hij geen praatje heeft met Art, terwijl er volgens mij nooit een kandidaat is geëlimineerd zonder presentator erbij zegt meer. (hoewel, dit kan ook een primeur zijn)
klaar voor de strijd

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #164 Gepost op: 9-01-2018, 10:25:28 »
Dat klopt natuurlijk niet. Stel je hebt al punten verloren aan Ron nu, maar Ron is wel de mol dan ga je toch weldegelijk alles inzetten op hem? Iedereen die denkt zoals jij denkt 50/50 dus zet alles op die andere twee.

Je hebt nu dan wel een achterstand maar in de finale haal je die dan in 1 klap in, snap je?

Mee eens. Zeker aangezien er is aangekondigd dat er dit jaar bonuspunten worden gegeven als men echt de mol heeft gekozen. Dus bijv. als Olcay (random) het is en je hebt voor afl. 1 punten op haar en Ruben gezet, dan verdubbelen je punten die week normaal, maar aan het einde krijg je extra punten omdat je Olcay had. Op die manier kun je dus ook weer een hele bubs extra punten verdienen als het Ron is.

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #165 Gepost op: 9-01-2018, 13:31:17 »
Mee eens. Zeker aangezien er is aangekondigd dat er dit jaar bonuspunten worden gegeven als men echt de mol heeft gekozen. Dus bijv. als Olcay (random) het is en je hebt voor afl. 1 punten op haar en Ruben gezet, dan verdubbelen je punten die week normaal, maar aan het einde krijg je extra punten omdat je Olcay had. Op die manier kun je dus ook weer een hele bubs extra punten verdienen als het Ron is.
Maar hoe zit dat dan bij mensen zoals een vriend van mij die ál zijn punten op Ron had ingezet? Die kan nu namelijk niets meer invullen voor de volgende ronde..  ???

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #166 Gepost op: 9-01-2018, 13:34:21 »
Maar hoe zit dat dan bij mensen zoals een vriend van mij die ál zijn punten op Ron had ingezet? Die kan nu namelijk niets meer invullen voor de volgende ronde..  ???

Daaruit kun je dus opmaken dat Ron niet meer terugkomt of dat als hij toch terugkomt hij er alsnog meteen weer uitvliegt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #167 Gepost op: 9-01-2018, 13:41:06 »
Dan krijgen ze hun punten waarschijnlijk terug. Voor de appmalers vast prima te regelen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #168 Gepost op: 9-01-2018, 13:47:20 »
Dan krijgen ze hun punten waarschijnlijk terug. Voor de appmalers vast prima te regelen.

Maar het probleem is dat die deelnemers nu niet mee kunnen doen aan de tweede ronde. Je kunt ze hun punten wel teruggeven van de eerste ronde, maar wat doe je dan met de tweede ronde? Geef je hen dan gewoon punten cadeau? Misschien zouden ze in de tweede ronde wel gespreid hebben op Ron en bijvoorbeeld Bella. Stel Bella gaat eruit, dan zouden ze punten hebben verloren. Dus feitelijk geeft hen dan die hele tweede ronde cadeau en gaan ze dan met het maximale aantal punten de derde ronde in (als Ron erin zou blijven). Dat is niet eerlijk tegenover alle andere deelnemers. Dus is mijn conclusie dat als Ron al terugkomt hij er gelijk weer uitvliegt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #169 Gepost op: 9-01-2018, 13:53:34 »
Maar het probleem is dat die deelnemers nu niet mee kunnen doen aan de tweede ronde. Je kunt ze hun punten wel teruggeven van de eerste ronde, maar wat doe je dan met de tweede ronde? Geef je hen dan gewoon punten cadeau? Misschien zouden ze in de tweede ronde wel gespreid hebben op Ron en bijvoorbeeld Bella. Stel Bella gaat eruit, dan zouden ze punten hebben verloren. Dus feitelijk geeft hen dan die hele tweede ronde cadeau en gaan ze dan met het maximale aantal punten de derde ronde in (als Ron erin zou blijven). Dat is niet eerlijk tegenover alle andere deelnemers. Dus is mijn conclusie dat als Ron al terugkomt hij er gelijk weer uitvliegt.
Ah joh, leuk die app, maar je wint of verliest er uiteindelijk niets mee.
Misschien is er rekening gehouden met een terugkeer (leuk), misschien niet (jammer).
En, het kan natuurlijk ook dat Ron NIET terugkomt.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #170 Gepost op: 9-01-2018, 14:34:48 »
Vergeet ook niet dat het inzetten van de punten kan totdat de test gaat worden ingevuld. Dus dan zou in theorie Ron bij opdracht 1 al terug kunnen komen, zodat er nog tijd is om voordat de test wordt ingevuld, je punten van Ron weer in te voeren. ::ok::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #171 Gepost op: 9-01-2018, 14:46:23 »
Vergeet ook niet dat het inzetten van de punten kan totdat de test gaat worden ingevuld. Dus dan zou in theorie Ron bij opdracht 1 al terug kunnen komen, zodat er nog tijd is om voordat de test wordt ingevuld, je punten van Ron weer in te voeren. ::ok::

Ja, maar dan hou je geen rekening met mensen die niet live kunnen kijken. Er zitten dus nogal wat haken en ogen aan.

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #172 Gepost op: 9-01-2018, 14:52:00 »
Ja, maar dan hou je geen rekening met mensen die niet live kunnen kijken. Er zitten dus nogal wat haken en ogen aan.

Dat is toch niet zo vreemd? Ze houden meer rekening met de 2.5m kijkers die wel live kunnen kijken dan niet.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #173 Gepost op: 9-01-2018, 14:53:48 »
Laten we maar afwachten wat er gebeurt. We kunnen wel allerlei scenario's gaan bedenken met 'wat als', maar dat krijgen we toch niet zelf opgelost.
Tevens lijkt mij deze discussie thuis te horen in het topic van de app.
Laten we ons hier focussen op Ron als mol/kandidaat/afvaller
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #174 Gepost op: 9-01-2018, 15:12:21 »
Dat zei ik hier ook al. Het is gewoon te toevallig en te mysterieus zo vlak voor de theateropdracht.

het kan aan mij liggen hoor, maar die hand ziet er meer uit alsof hij aan een vrouw toebehoord...
"niets is wat het lijkt"

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #175 Gepost op: 9-01-2018, 15:23:20 »
Het feit dat de leader van Ron (en de rest) is opgenomen in Georgie kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat als je in alle landen apart een leader gaat filmen, de twee kandidaten zich al zullen gaan afvragen waar de rest van de kandidaten zijn. Wellicht hebben ze ervoor gekozen om de verrassing voor de kandidaten zo groot mogelijk te houden en daarom pas na afloop van aflevering 1 iedereen naar Georgie laten gaan om die alsnog leader te filmen.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #176 Gepost op: 9-01-2018, 15:29:08 »
Maar je kan dan toch beter tegen Ron zeggen nadat hij is afgevallen, dat er nog een leader moet worden opgenomen? Dat kan gewoon ook in Moskou, zolang je het niet op het rode plein doet, komt niemand achter de locatie daarvan. Om hem nou eerst over te vliegen naar Tbilisi voor 5 seconden beeldmateriaal en hem dan weer op het vliegtuig te zetten naar Amsterdam is ook zo wat. Zit die kerel minstens 3 keer in het vliegtuig binnen 2 dagen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #177 Gepost op: 9-01-2018, 15:38:07 »
Maar je kan dan toch beter tegen Ron zeggen nadat hij is afgevallen, dat er nog een leader moet worden opgenomen? Dat kan gewoon ook in Moskou, zolang je het niet op het rode plein doet, komt niemand achter de locatie daarvan. Om hem nou eerst over te vliegen naar Tbilisi voor 5 seconden beeldmateriaal en hem dan weer op het vliegtuig te zetten naar Amsterdam is ook zo wat. Zit die kerel minstens 3 keer in het vliegtuig binnen 2 dagen.

Maar ze wisten vantevoren niet dat Ron af zou vallen. Het lijkt mij handiger om 10 tickets naar Tbilisi te boeken en van daaruit 1 naar Adam, dan 5 tickets naar Adam vanaf de 5 verschillende landen en er dan 4 te annuleren (en 1 naar Tbilisi te annuleren).

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #178 Gepost op: 9-01-2018, 17:23:21 »
Dan heeft de groep Ron alsnog gezien. En wellicht heeft Ron aan Loes kunnen vertellen onderweg op wie hij zat. Het is niet voor niets dat de laatste zin van Art weg is gelaten.

Hoe dan ook, voor mij is er geen twijfel meer over mogelijk. Ron moet terug.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #179 Gepost op: 9-01-2018, 18:11:45 »
Het is niet voor niets dat de laatste zin van Art weg is gelaten.

Maar ja, die zin gaat over de Mol dus niet over gewone kandidaten. Dat zou impliceren dat Ron de Mol is en ik denk niet dat ze die informatie zo eenvoudig weggeven.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!