Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 54815 keer)

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #180 Gepost op: 9-01-2018, 18:13:38 »
Nou ja, ik ga ervan uit dat Ron en Loes dan onder begeleiding van crew naar Tbilisi zijn gevlogen en dat die er wel op hebben toegezien dat Ron niks gedeeld heeft met Loes. En als Ron vervolgens apart van Loes naar een plek in Tbilisi is gebracht voor de leader, hoeft de rest hem ook niet per se te zien.

Als je zegt dat Ron informatie had kunnen delen in het vliegtuig, dan had hij dat ook net zo goed daar in die hotelkamer na z'n rode scherm al kunnen doen. Dan zitten ze toch ook bij elkaar, net als normaal gesproken na de executie. Je gaat er ook wel een beetje vanuit dat mensen het leuk houden lijkt me.

Wat mij betreft niet hele overtuigende argumenten. De laatste zin daarentegen vind ik wel weer heel opvallend. Ik denk ook wel dat Ron terugkomt verder hoor  :P

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #181 Gepost op: 9-01-2018, 18:33:40 »
Maar ja, die zin gaat over de Mol dus niet over gewone kandidaten. Dat zou impliceren dat Ron de Mol is en ik denk niet dat ze die informatie zo eenvoudig weggeven.

Die laatste zin is mijns inziens dan ook geen hint, maar gewoon iets zodat het nog open is of Ron de mol is straks... hoewel ik van mening ben dat het toch echt niet kan dat hij de mol nog is
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #182 Gepost op: 9-01-2018, 19:00:25 »
Als je zegt dat Ron informatie had kunnen delen in het vliegtuig, dan had hij dat ook net zo goed daar in die hotelkamer na z'n rode scherm al kunnen doen. Dan zitten ze toch ook bij elkaar, net als normaal gesproken na de executie. Je gaat er ook wel een beetje vanuit dat mensen het leuk houden lijkt me.

Normaliter is er toch alleen maar tijd voor een omarming, knuffel of een paar zoenen en dan moet degene die het rode scherm kreeg met Art mee weglopen voor een kort exit-interview en dan meteen in een taxi naar het vliegveld?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #183 Gepost op: 9-01-2018, 19:02:21 »
Normaliter is er toch alleen maar tijd voor een omarming, knuffel of een paar zoenen en dan moet degene die het rode scherm kreeg met Art mee weglopen voor een kort exit-interview en dan meteen in een taxi naar het vliegveld?

Dat klopt, maar dat kan hier natuurlijk ook gebeurd zijn met een tussenstop voor de leader

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #184 Gepost op: 9-01-2018, 19:06:55 »
Normaliter is er toch alleen maar tijd voor een omarming, knuffel of een paar zoenen en dan moet degene die het rode scherm kreeg met Art mee weglopen voor een kort exit-interview en dan meteen in een taxi naar het vliegveld?
Wat we zien is niet altijd de realitiet.
BV: Slepend met de koffers komen de kandidaten aan in de hotelkamer, in de vroege ochtend gaan ze al op pad voor de opdracht en even later zitten ze in het vliegtuig. Wat moesten ze dan bij een hotel als ze daar niet slapen?
Werkelijkheid: Ze hebben de voorgaande nacht daar al geslapen, hebben alles weer netjes op de plek gezet en zijn daarna begonnen met de opnames.

Die knuffel die we na een executie zien hoeft echt niet het laatste moment te zijn voordat een afvaller in de taxi wordt gezet.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #185 Gepost op: 9-01-2018, 19:19:22 »
Wat we zien is niet altijd de realitiet.

Jij bent dol op de rondborstige werkelijkheid?   ::rofl::

Sorry, kon het niet laten.   :P
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #186 Gepost op: 9-01-2018, 19:19:53 »
Het staat natuurlijk buiten kijf dat Ron met een apart vliegtuig naar Tblisi gevlogen is. Loes direct, met 1 crewlid ter begeleiding, het zal haar verder niet opvallen dat de cameramensen etc. niet achterin het vliegtuig zitten.

Dan een vliegtuig later Ron die wel gefilmd wordt. Mogelijk mist hij daardoor een opdracht en is daarom extra in nadeel en krijgt nogmaals rood maar hij heeft dan tenminste Art gesproken.

Kluis werd niet gevonden dus de tickets niet gezien door hun, en tickets kun je ook makkelijk omboeken tegen hele lage kosten.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2018, 19:22:08 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #187 Gepost op: 9-01-2018, 19:23:42 »
Dat denk ik, Lo. Na een executie krijgt een kandidaat die weg moet echt niet de kans om nog uitvoerig met de anderen te praten. Al was het maar om te voorkomen dat die zo informatie krijgen over degene waarop de test is ingevuld.

Daarbij komt dat Loes natuurlijk ook niet mocht weten dat Ron terug zou komen; voor haar moet het net zo'n verrassing zijn als voor alle anderen. Dus zijn Loes en Ron na de executie van Ron vrijwel zeker na een zoen en knuffel van elkaar gescheiden.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #188 Gepost op: 9-01-2018, 20:03:41 »
Ja en zij vertrok ook meteen zag je, ipv andersom dat de afgevallen kandidaat vertrekt. Zij ging dus meteen het vliegtuig in en je ziet haar in de vooruitblik ook het meest geschokt reageren in dat theater, vast op de return van Ron.

Het is nog even een vraag wanneer ze nou precies overnacht hebben. Zou de kleren erop na moeten zien of dit de volgende ochtend is dat ze de test maken. Die hotelkamer was er ook weer niet voor niks natuurlijk. Dan heeft zij de ochtendvlucht en hij de avondvlucht ofzo, en is dus net op tijd voor de 2e opdracht, de opera die om half negen of zo zal beginnen zoals hier wel.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #189 Gepost op: 9-01-2018, 20:30:18 »
Ja en zij vertrok ook meteen zag je, ipv andersom dat de afgevallen kandidaat vertrekt. Zij ging dus meteen het vliegtuig in en je ziet haar in de vooruitblik ook het meest geschokt reageren in dat theater, vast op de return van Ron.

Het is nog even een vraag wanneer ze nou precies overnacht hebben. Zou de kleren erop na moeten zien of dit de volgende ochtend is dat ze de test maken. Die hotelkamer was er ook weer niet voor niks natuurlijk. Dan heeft zij de ochtendvlucht en hij de avondvlucht ofzo, en is dus net op tijd voor de 2e opdracht, de opera die om half negen of zo zal beginnen zoals hier wel.

Die zijn gewoon na de opdracht in het vliegtuig gestapt. Het was nog vroeg op de dag.
Het hotel hebben ze de vorige nacht gebruik van gemaakt.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #190 Gepost op: 9-01-2018, 23:45:58 »
Mocht 'ie terugkomen dan heeft hij zichzelf aangewezen @55.48

Als Mol vind ik hem te laconiek, niet serieus, gespeeld en erg gedreven om maar in de metro te zitten (imho).


*We zullen zien a.s. zaterdag...*
Omnia vincit amor

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #191 Gepost op: 10-01-2018, 10:03:28 »
Er is een nieuwe promo geupload op de Facebookpagina en daar is Ron nog niet te zien.

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #192 Gepost op: 10-01-2018, 10:15:14 »
Er is een nieuwe promo geupload op de Facebookpagina en daar is Ron nog niet te zien.

gelukkig niet... dan zou de spanning er alweer vanaf zijn. ::rofl::
de productie is niet zo dom om hem in beeld te laten verschijnen bij de promo
"niets is wat het lijkt"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #193 Gepost op: 10-01-2018, 11:03:08 »
Er is een nieuwe promo geupload op de Facebookpagina en daar is Ron nog niet te zien.

Inderdaad en aangezien we nu van alle opdrachten ook beelden hebben van de uitleg van Art wil dat volgens mij ook zeggen dat het een definitief afscheid is. Er is geen geloofwaardige manier meer om hem terug in het spel te krijgen zonder dat hij opnieuw een enorme achterstand zou hebben.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #194 Gepost op: 10-01-2018, 11:14:32 »
Inderdaad en aangezien we nu van alle opdrachten ook beelden hebben van de uitleg van Art wil dat volgens mij ook zeggen dat het een definitief afscheid is. Er is geen geloofwaardige manier meer om hem terug in het spel te krijgen zonder dat hij opnieuw een enorme achterstand zou hebben.

Even speculeren: ze moeten in het theater iets/iemand zoeken.
Stel nu dat 1 van de mensen die ze moeten zoeken Ron is, die iets moet doen om terug te komen voordat hij gepakt wordt door de anderen.

Ik heb speciaal teruggekeken naar andere kandidaten die dit voorhadden en zowel bij Richard als Gijs was er ook geen aanwijzing tot terugkeer.(van Tim ook niet, tot zijn kontclose-up). Dus volgens mij kan het altijd nog.
klaar voor de strijd

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #195 Gepost op: 10-01-2018, 11:22:01 »
Even speculeren: ze moeten in het theater iets/iemand zoeken.
Stel nu dat 1 van de mensen die ze moeten zoeken Ron is, die iets moet doen om terug te komen voordat hij gepakt wordt door de anderen.

Ik heb speciaal teruggekeken naar andere kandidaten die dit voorhadden en zowel bij Richard als Gijs was er ook geen aanwijzing tot terugkeer.(van Tim ook niet, tot zijn kontclose-up). Dus volgens mij kan het altijd nog.

Ik vermoed dat de theateropdracht de 2e opdracht is. We zijn geëindigd op een avond in Tbilisi dus is het heel aannemelijk dat de eerste opdracht van aflevering 2 de volgende dag plaats vindt. We zien dat 2 van de 3 opdrachten ook bij daglicht gebeurt. Dan zie ik ze eigenlijk eerder de theateropdracht op die avond doen en de laatste opdracht de volgende dag waarna we een test hebben.

Aangezien Ron bij geen enkele van de 3 opdrachten te zien is, zal hij bij die derde opdracht dus ook nog niet aanwezig zijn.

Bovendien is er 88,89% kans dat Ron de Mol nog niet gezien heeft in aflevering 1 en wordt hij dus ook in aflevering 2 al afgeschermd van de groep. Als hij de Mol is, heeft niemand hem 2 afleveringen gezien buiten Loes en als hij niet de Mol is, heeft hij 88,89% kans dat hij de Mol nog niet gezien heeft.

In alle gevallen vind ik het heel onwaarschijnlijk dat Ron als kandidaat nog terug keert. Ik ga nu maximaal voor een acte de presence in het theater waarna we dan inderdaad een afscheid met Art krijgen (dat lost ook de hele leadersituatie op), maar als deelnemer zie ik hem niet meer terugkeren.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #196 Gepost op: 10-01-2018, 11:43:03 »
Ik vermoed dat de theateropdracht de 2e opdracht is. We zijn geëindigd op een avond in Tbilisi dus is het heel aannemelijk dat de eerste opdracht van aflevering 2 de volgende dag plaats vindt. We zien dat 2 van de 3 opdrachten ook bij daglicht gebeurt. Dan zie ik ze eigenlijk eerder de theateropdracht op die avond doen en de laatste opdracht de volgende dag waarna we een test hebben.
Het moment dat de kandidaten in Tbilisi bij Art aankomen in aflevering 1 is afgaande op de vluchttijden ruim na middernacht opgenomen. Ik denk dat ze de dag erop niet te druk wilden maken en maar één opdracht deden (de markt) en daarna vroeg het nest in. Die dag daarop zal de zandopdracht zijn en 's avonds het theater. De volgende dag kan dan prima weer een test + nieuwe opdracht zijn ::jaja::
Volgens mij is het bijna altijd zo dat de volgorde van de opdrachten in de volgende week-vooruitblik klopt.
...óf niet!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #197 Gepost op: 10-01-2018, 11:45:31 »
Even speculeren: ze moeten in het theater iets/iemand zoeken.
Stel nu dat 1 van de mensen die ze moeten zoeken Ron is, die iets moet doen om terug te komen voordat hij gepakt wordt door de anderen.

Ik heb speciaal teruggekeken naar andere kandidaten die dit voorhadden en zowel bij Richard als Gijs was er ook geen aanwijzing tot terugkeer
Nee uiteraard niet zeg.. dat wordt natuurlijk 100% verborgen gehouden voor het 2e OOOOOHHHHH moment van deze seriereeks.

Het derde OOOHHH zal zijn dat ze de mol mogen weten, tegen vast hoge kosten (veel fouten op de test ofzo)... we weten dit al maar het blijft een stunt dus de details zijn al smeuiig genoeg.

Maar wat betreft Ron heb je denk ik gelijk, het zal vast zo zijn dat hij zich terug moet knokken. En dat het gewoon niet lukt. Dat hij daarom exit is, en niet vanwege een tweede rode scherm.

Richard zat in die kooi, nou, dat had ook net zo goed verkeerd kunnen aflopen. Maar hij zag de andere kandi's wel een voor een oog in oog. Dus die konden het moeilijk verkroppen, en er was sowieso maar 1 nodig die JA zei geloof ik.

Met Ron zal het een enorme afstand zijn en moet hij maar hopen op de mercy van de rest... hij zal te weinig invloed hebben wellicht om het te doen slagen. Dus dan gaat hij alsnog. Zeker als de rest hoort dat zij dan bijv. een vrijstelling hebben. Dus andersom van Paul: Ron IN dan geld in de pot maar wel de test maken en Ron een vrijstelling geven, of andersom, geen geld in de pot maar Ron is exit, zo'n soort keuze.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #198 Gepost op: 10-01-2018, 11:54:53 »
Het moment dat de kandidaten in Tbilisi bij Art aankomen in aflevering 1 is afgaande op de vluchttijden ruim na middernacht opgenomen. Ik denk dat ze de dag erop niet te druk wilden maken en maar één opdracht deden (de markt) en daarna vroeg het nest in. Die dag daarop zal de zandopdracht zijn en 's avonds het theater. De volgende dag kan dan prima weer een test + nieuwe opdracht zijn ::jaja::

Dat is mogelijk, maar dat doet niets af van het feit dat Ron pas in aflevering 3 aan zijn speurtocht zou kunnen beginnen.

Volgens mij is het bijna altijd zo dat de volgorde van de opdrachten in de volgende week-vooruitblik klopt.

Ik heb niet zo meteen voorbeelden klaar liggen, maar ik meen me te herinneren dat het soms afwijkt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #199 Gepost op: 10-01-2018, 12:09:44 »
doet niets af van het feit dat Ron pas in aflevering 3 aan zijn speurtocht zou kunnen beginnen
Hoezo?

Hij begint in mijn lezing dus direct (en eindigt er ook). Met opdracht 1, de opera.

Als je moeilijk wilt en de opdrachten wilt husselen zou hij nog best op de markt aanwezig kunnen zijn natuurlijk maar de bulldozers lijkt mij moeilijk.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)