Auteur Topic: [kandidaat] Ron Boszhard  (gelezen 54734 keer)

anoniem 24971

  • Gast
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #300 Gepost op: 12-01-2018, 20:09:56 »
Kunnen we nergens nog een poll maken met de vraag of Ron terugkomt? Had voor mij meer inzicht gegeven in wat de gemiddelde Molloot precies denkt.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #301 Gepost op: 12-01-2018, 20:16:33 »
Kunnen we nergens nog een poll maken met de vraag of Ron terugkomt? Had voor mij meer inzicht gegeven in wat de gemiddelde Molloot precies denkt.

Heb de poll aangemaakt. Hij sluit morgen een kwartiertje voor de uitzending start. ;)

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #302 Gepost op: 12-01-2018, 20:20:50 »
Maar het weegt niet op voor mij tov het gebrek aan Ron bij de uitleg van de 3 opdrachten en het aantal interviews en dergelijke dat hij gaf en waar hij zich gedroeg als de afgevallen kandidaat.

Misschien al ergens vermeld, maar wat ook nog kan is dat Ron pas na de executie van aflevering 2 terugkeert en dat hij de plek van de afvaller
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
overneemt. Dan zou Ron in die auto moeten zitten (zie afbeelding).

Ik heb de promo nog eens bekeken en tijdens de opdracht lijkt het mij sterk dat er iemand solo in een auto zit, omdat de anderen (o.a. Loes en Jan) in graafmachines en dergelijke zitten. ze hebben ook porto's dat wil dus zeggen dat ze met z'n allen tegelijk de opdracht doen, dus ik kan niet plaatsen dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
alleen in een auto een opdracht uitvoert en dat de rest aan de kant staat.

lang verhaal kort:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #303 Gepost op: 12-01-2018, 20:53:43 »
lang verhaal kort:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Heb ik iets gemist? Hoe weet je dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
afvalt?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #304 Gepost op: 12-01-2018, 20:58:09 »
Heb ik iets gemist? Hoe weet je dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
afvalt?

In de eerste spoilertag staat: In dit geval .... . hij is de enige die niet te zien in in het rijtje van kandidaten op het screenshot van de promo, Daarom valt hij af in mijn theorie dat Ron in die auto zit en zijn plaats over neemt. Het is dus allerminst zeker dat hij ook daadwerkelijk afvalt.
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #305 Gepost op: 12-01-2018, 21:04:07 »
Of J-M en Ron zitten samen in de auto want die doen wel mee in die opdracht maar hadden samen een andere opdracht (iets raden vanuit de verte of coördinatie vanuit de verte of zo). De kandidaten kijken hoopvol of zij geld / het goede antwoord / oid hebben meegenomen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #306 Gepost op: 12-01-2018, 21:34:48 »
Ben ff een paar uurtjes weg en er is alweer een pagina's vol Ronreacties bij, en volgens die komt Ron niet alleen terug maar vervangt zelfs JM dus is een blijvertje ::hypocriet:: ::rofl:: zo ver ga IK niet eens ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #307 Gepost op: 12-01-2018, 23:04:43 »
Tja ik vond de opdracht van Ron meer kans bieden op het signaleren van sabotage dan de hele aflevering van Ewout maar dan verschillen we van mening en dat is niet erg.

Dat kan, maar sabotage zegt niet zo veel in aflevering 1. Juist in die beginfase is gedrag in de groep op hotelkamers, in de bus en tijdens etentjes belangrijker om de nepmollen van de echte mol te kunnen onderscheiden. Hoeveel kandidaten zijn de mol wel niet door hun gedrag vanaf dag 1 op het spoor gekomen? (Hadewych, Sofie en vast wel meer).

Ron, jongen, kom terug!! (Ik zet mijn profielafbeelding alvast op Ron ::cheerleader:: )

« Laatst bewerkt op: 12-01-2018, 23:08:25 door Mollenmania »

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #308 Gepost op: 13-01-2018, 14:41:00 »
Is er ooit een andere kandidaat geweest die na amper een week al 16 pagina's op het forum had? Mijn hemel het is niet bij te houden hier ;D

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #309 Gepost op: 13-01-2018, 14:45:18 »
Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij, als über-widmfan, na zijn executie mee mag draaien achter de schermen.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2018, 15:03:31 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #310 Gepost op: 13-01-2018, 15:00:07 »
Dubbele moord...

Misschien dat de groep na 1 opdracht vandaag al een test moeten maken en dat Jean-Marc afvalt.
Maar in de laatste opdracht komen ze terug?
En daarna weer test en executie en dat er in deze aflevering dus 2 rode schermen waren, van Jean-Marc en ....
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #311 Gepost op: 13-01-2018, 15:27:04 »
Is er ooit een andere kandidaat geweest die na amper een week al 16 pagina's op het forum had? Mijn hemel het is niet bij te houden hier ;D
Ja dat is toch grappig, en Bella heeft er maar 2 en Art maar 1...

Ron zal het er wel alleen snel mee moeten doen vrees ik. Dus hij gaat nu nog even goed maar de komende maanden zal het stil worden :\'(
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #312 Gepost op: 13-01-2018, 15:45:33 »
Ik gun Ron een terugkeer. Het was wel een heel bruut exit.

Offline gamehelp16

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #313 Gepost op: 13-01-2018, 16:04:37 »
This might just be a coincidence, but I find it kinda funny that Ron was able to "predict" that he's going to get a red screen.

« Laatst bewerkt op: 13-01-2018, 16:36:34 door gamehelp16 »
Ik spreek (almost) geen Nederlands!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #314 Gepost op: 13-01-2018, 16:33:11 »
This might just be a coincidence, but I find it kinda funny that Ron was able to "predict" that he's going to get a red screen.


Yes, that was allready noticed before. It could be coincidence but when you believe this is set up, it can only mean he is the mole and will return. Because he knows in front what is going to happen.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #315 Gepost op: 13-01-2018, 17:00:13 »
Ben ff een paar uurtjes weg en er is alweer een pagina's vol Ronreacties bij, en volgens die komt Ron niet alleen terug maar vervangt zelfs JM dus is een blijvertje ::hypocriet:: ::rofl:: zo ver ga IK niet eens ::)

Het blijft ook gewoon super vreemd dat Ron een rood scherm kreeg, Art zijn zin niet afmaakt en Ron bij de opdracht de aanwijzing krijgt "Kleur bekennen staat hier centraal", waarbij het antwoord "Red Square" is. Dat is toch ook niet te rijmen. ::tandpastasmiley::

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #316 Gepost op: 13-01-2018, 17:25:19 »
Het zou natuurlijk ook kunnen dat hij, als über-widmfan, na zijn executie mee mag draaien achter de schermen.

Dit lijk me toch wel pijnlijk hoor  ::rofl::
dan zij zijn gedachtes elke keer bij een nieuwe opdracht "shit, dit had ik ook kunnen doen!"
Hij drukt zichzelf dan met de neus op de feiten en ik denk dat, hoewel hij een enorme WIDM-fan is, zelfs als hij hier de keuze had met de crew mee te draaien, het nog niet zou doen...
Zou trouwens bijzonder zijn, want de andere kandidaten mogen hem dan alsnog niet zien, aangezien zij denken dat hij naar huis is en dat t anders niet helemaal eerlijk is tegenover de komende afvallers, aangezien ze niet allemaal mogen blijven
"niets is wat het lijkt"

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #317 Gepost op: 13-01-2018, 21:13:57 »
Arme, arme Ron...  ::love::

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #318 Gepost op: 13-01-2018, 21:37:43 »
Holymoly... Die Ron... Wat een spelgerichte groep! Je zag dat sommigen er echt moeite mee hadden.

Offline Monkeymol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Ron Boszhard
« Reactie #319 Gepost op: 13-01-2018, 21:43:10 »
Jeetje .. ik vond het best heftig en sneu voor Ron. Het is een spel... en toch :^)