Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 250685 keer)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #760 Gepost op: 22-02-2018, 21:01:22 »
Eens.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #761 Gepost op: 22-02-2018, 21:21:53 »
En ik vind hetgeen Stine over haar mol zegt in dat laatste filmpje in het mediatopic wel opvallend. Stof tot nadenken  ::jaja::

Ja, dat roept zo veel vragen op.. Hoe kan ze zo ver gekomen zijn als.. Of zit ik dan toch al die tijd verkeerd? Ze blijft voor commotie zorgen die Stine.

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #762 Gepost op: 22-02-2018, 22:07:34 »
Inderdaad wel bijzonder dat ze uit zichzelf begint te praten over de groepsfoto-theorie. Ze zorgt echt voor heel veel twijfel bij mij. Zou je als mol zoeits wel zeggen? Normaal gesproken niet lijkt me, maar ja.. misschien daarom juist toch.
 ???
?? Waar, wanneer? Ik heb iets gemist geloof ik?
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #763 Gepost op: 22-02-2018, 22:19:45 »
Volgens mij is er iets gewist.

Maar dit is het fragment waar de discussie over gaat: https://www.telegraaf.nl/video/1706048/simone-weimans-reageert-op-mol-verdenkingen

Ik hoop dat ik hiermee geen regels overtreed?

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #764 Gepost op: 23-02-2018, 00:06:50 »
Die groepsfoto-hint is echt viral gegaan, er kwamen vandaag meerdere vrienden van me ineens naar me toe om me te feliciteren met het feit dat ik al vanaf het begin op de goede mol zat. ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #765 Gepost op: 23-02-2018, 00:18:48 »
Die groepsfoto-hint is echt viral gegaan, er kwamen vandaag meerdere vrienden van me ineens naar me toe om me te feliciteren met het feit dat ik al vanaf het begin op de goede mol zat. ;D

Van harte gefeliciteerd! Aflevering 10 is blijkbaar al te downloaden..  ;)
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #766 Gepost op: 23-02-2018, 00:21:15 »
Van harte gefeliciteerd! Aflevering 10 is blijkbaar al te downloaden..  ;)

Knap voor iets wat 10 maart live gefilmd wordt. ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #767 Gepost op: 23-02-2018, 02:23:08 »
Er zijn 2 Mollen. En er is ook een zebra.

Nou, ik ben blij dat je het licht eindelijk ziet, Hulpmol. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. ;D

En nu het er toch over gaat: ik nodig bij deze iedereen uit eens een kijkje te nemen in het Verborgen Hints topic. (En voor het vervolg: hier en hier). Daar is, voor wie daar eventueel behoefte aan heeft, ook een alternatieve verklaring voor al die ROnde vormen te vinden. Verder wil ik het feestje hier niet bederven, dus ik ben gauw weer weg :). 't Klinkt hartstikke gezellig hier, maar ik zit in een wat andere tunnel. Helaas tot nu toe nog steeds in mijn eentje, dus mensen als het je hier te vol wordt of je twijfelt... kijk dan toch eens rond of er niet ook wat anders te koop is.
« Laatst bewerkt op: 23-02-2018, 03:49:02 door Newbie2 »

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #768 Gepost op: 23-02-2018, 09:32:07 »
Volgens mij is er iets gewist.

Maar dit is het fragment waar de discussie over gaat: https://www.telegraaf.nl/video/1706048/simone-weimans-reageert-op-mol-verdenkingen

Ik hoop dat ik hiermee geen regels overtreed?
  ;D  Dankjewel  ::ok::

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar grappig is het wel.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #769 Gepost op: 23-02-2018, 10:12:47 »
Er blijft telkens iets in mijn hoofd hangen waardoor ik maar niet volledig op Simone kom (alhoewel ik toch denk dat ze wel de mol moet zijn). Ik heb het al eerder genoemd in dit topic. En dat is dat ik vind dat ze redelijk vaak "alleen" gelaten wordt en/of haar gang kan gaan.

Ze zat alleen in een auto met die pacmanachtige opdracht, ze lieten haar (tot Stine kwam) alleen de auto inpakken voor de verhuizing en was veel alleen in haar treincoupé. Ze loopt vaak alleen rond bij opdrachten. Je zou toch verwachten dat ze meer in de gaten werd gehouden door de kandidaten die haar verdenken. Dit zit me echt dwars. Ik zou mijn mol op de huid zitten of in élk geval met haviksogen in de gaten houden.

Ma how, zeg!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #770 Gepost op: 23-02-2018, 10:31:15 »
Van harte gefeliciteerd! Aflevering 10 is blijkbaar al te downloaden..  ;)
Nou ja, het geeft wel aan dat zij heilig geloven in die groepsfoto-hint, en dat geldt voor meer mensen; niet voor niets staat Simone nu bovenaan in de officiële peilingen. Al is het nipt, maar toch is er wel een beetje sprake van een kloosterhint-effect.

Zelf ben ik nog niet 100% overtuigd dat die hint klopt.

Maar wel dat Simone de mol is. ::hypocriet::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #771 Gepost op: 23-02-2018, 10:43:53 »
Zelf ben ik nog niet 100% overtuigd dat die hint klopt.

Het spannendste aan aflevering 8 gaat de positie van Simone zijn. ::rofl:: Oh ja, misschien nog die executie. ::fluit::

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #772 Gepost op: 23-02-2018, 10:46:59 »
Er zijn 2 Mollen. En er is ook een zebra.

En een schaakspel.  ;D

Maar toch, Simone is de mol.  :P

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #773 Gepost op: 23-02-2018, 10:47:53 »
Als ik de productie was zou ik er sowieso voor zorgen dat Simone bij de volgende groepsfoto niet op de plek van Stine staat, nu kunnen ze nog wat verwarring scheppen.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #774 Gepost op: 23-02-2018, 10:49:18 »
Als ik de productie was zou ik er sowieso voor zorgen dat Simone bij de volgende groepsfoto niet op de plek van Stine staat, nu kunnen ze nog wat verwarring scheppen.

Ik zou Simone rechts zetten en dan als afleveringtitel 'Spiegelbeeld' nemen. Dan zijn we tenminste zeker dat er in aflevering 2 een Wisseltruc was. ;)

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #775 Gepost op: 23-02-2018, 11:19:04 »
Elke kandidaat weet precies waar iemand stond op de groepsfoto (komt vaker als testvraag terug). Ik vind dit wel een heel groot risico voor de mol. Denk dat het ook een geweldige kandidaat actoe kan zijn.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #776 Gepost op: 23-02-2018, 11:24:54 »
Elke kandidaat weet precies waar iemand stond op de groepsfoto (komt vaker als testvraag terug). Ik vind dit wel een heel groot risico voor de mol. Denk dat het ook een geweldige kandidaat actoe kan zijn.

Maar de link leggen naar de afvaller is wel niet zo evident natuurlijk. Wanneer je het ziet, is het uiteraard simpel, maar kandidaten zijn bezig met waar de Mol nu staat en niet met waar de vorige afvaller stond. Ik weet ook niet of ze anders dan hun molboekje ook een hard copy hebben van de foto (denk ik niet).

Maar dat het een risico is, is zeker, want die groepsfoto's wordt elk jaar door minstens 1 persoon onder de loep genomen.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #777 Gepost op: 23-02-2018, 11:32:06 »
Klopt, en daarom let ik eigenlijk nooit meer op groepsfoto's. Been there, done that!
Maar ja, dat kan ook een dubbele mindfuck zijn.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #778 Gepost op: 23-02-2018, 12:52:58 »
Ik vind dit wel een heel groot risico voor de mol. Denk dat het ook een geweldige kandidaat actoe kan zijn.

Ik zit al heel lang in de Simone tunnel masr dit vind ik ook. Het sluit ook niks uit wat mij betreft

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #779 Gepost op: 23-02-2018, 23:00:09 »
Ik vind overigens dat Simone nog behoorlijk wat opdrachten heeft waar ze amper gemold lijkt te hebben.

Opdracht 1: Waarom die M18 vinden? 1000 euro uit de pot is een ideaal begin voor de Mol toch?
Pac-Man: Waarom binnenkomen met de 200 euro-auto? Als die ook niet verdubbeld kon worden had de pot toen nog steeds in de min gestaan.
Circus: 50 euro vinden, leuk rookgordijn, klein bedrag, maar iedereen vergeet het zo weer (en ziet het als een rookgordijn dus het heeft geen effect)
Verhuizen: Dit deed ze uiteindelijk prima (samen met Stine) voor 500 euro
Lampen: Ze roept dringt erop aan dat Jan en Ruben meegaan voor de drieknoppenlamp wat heel snel 250 euro betekent.
Pakketten: Ze lijkt niet verantwoordelijk te zijn voor een van de missende rode pakketten.

En dan zijn er nog opdrachten waar ze maar weinig inbrengt, zoals het Theater, de Afvalrace, de Brug, of waar haar inbreng weinig invloed heeft op het resultaat (Niets is wat het lijkt, Ziplinen, Groen/Rood)
Dat is toch bij elkaar meer dan de helft van de opdrachten :-\\
...óf niet!