Auteur Topic: [kandidaat] Simone Weimans  (gelezen 250564 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #880 Gepost op: 25-02-2018, 01:53:51 »
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!

Het ergste is, de aflevering was amper gaande en toen voelde je wel aankomen dat we erin getuind waren. Maar ik heb wekenlang zo overtuigd lopen roepen dat het natuuuuurlijk echt heus waar Simone moest zijn, dan maar alles kwijt in de app  ::rofl:: ::rofl::

Hier moet ik echt even van bijkomen!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #881 Gepost op: 25-02-2018, 02:03:26 »
Het leek allemaal zo te kloppen: het inconsequente gedrag, het weinige verdiende geld, de mogelijke hints, weinig vertrouwd worden.
Schijn Werper = Simone Weimans. De cirkels van boven leken op het NOS-logo. M18.
De ene keer een briljante ingeving krijgen (M18) en dan de volgende aflevering niet doorhebben dat er geen twee briefjes per vakje moeten.
Als laatste gaan bij De Rode Draad, want de mol weet toch al dat ze voor geld spelen en dat de envelop met geld al naar de overkant was gebracht.
Bondgenootje Bella ging er snel uit en de rest wilde geen bondje met haar, omdat ze haar weinig vertrouwden en veel leken te verdenken.

En toch is ze niet de mol. HUH.  ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Molefan

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #882 Gepost op: 25-02-2018, 03:03:47 »
Citaat van: ...........
Simone, Simone, Simone... hoe heb je dit toch gedaan? Waarom ben ik er zo hard ingetuind? Zó hard? Hoe heb ik zó blind kunnen zijn? Vragen... vragen... elke zekerheid die ik had is voor mij nu in een raadsel veranderd.

Echt... wie de mol ook is... ik zie het wel, ik heb geen ruimte meer in mijn hoofd om er nog over na te denken. Ik ben verslagen. Ik kan alleen nog maar afwachten, maar wie van jullie het ook is; Jan, Olcay of Ruben... bravo. Bravo met de hoofdletter B.

You can cry on my shoulder....... blame it on the tv production. Ik kan total zien waarom vanaf het begin. Ik denk dat juist zij ervan geleerd hebben .. van Jullie... en op een dwaalspoor hebt geleid. Wat ook goed is want waarom anders zouden we wie is de mol kijken als we al wisten wie het was. blijkbaar hebben ze hun tactiek veranderd en WEL juist vanwege ... keeps them on their toes. En Tja als Ik toch Mijn preferentie mag geven denk Ik toch Jan, waarom ? Hij weet als geen Ander wat hoe en wat, en als hij en de productie van de mol.. samen dachten ... dan kon hier iets heel ergs Moois Uit komen,

Oh and my shoulder is ... very groot:)

Yikes Ik bedoel hier nix verkeerds mee. Just as a girl consoler to console..
sorry voor my nederlands:)

Ps Ik kan niet meer antwoorden In de newcomers thread maar dank Jullie Allen voor het warme welkom. En Ik kan niet wachten tot volgende week:) Ik zou zo graag willen dat USA ook who is the mole zou hebben... zoals hier. In stead of just couple of series. . Almost 20 seizoenen dat is geweldig en zelfs na al die tijd ... ons nog verrassen. Zou me nix verbazen aks het toch ...olcay zou zijn die dacht hmm als ik dan toch de finale in moet dan maar met de ‘lekkerste mannen’ :p

« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 10:00:02 door Daisy, Reden: Citaat gefixed »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #883 Gepost op: 25-02-2018, 09:02:32 »
Wat ik me dus afvraag: hints in het programma hebben toch als doel dat ze naar de mol wijzen?

Wetend wat we nu weten, lijkt me die groepsfoto-hint door Simone zelf bedacht.

Nu vraag ik me dus af, of er wellicht meer opstellingen (kandidaten-volgorde) worden gemaakt, waarbij de productie achteraf de meest gewenste foto in de aflevering monteert.

Dus meer een soort reminder naar de kijker toe. Zo van "jullie zitten grandioos fout".

Maar dan staat ineens Jan op de plek van Stine.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #884 Gepost op: 25-02-2018, 09:35:25 »
Wetend wat we nu weten, lijkt me die groepsfoto-hint door Simone zelf bedacht.

Nu vraag ik me dus af, of er wellicht meer opstellingen (kandidaten-volgorde) worden gemaakt, waarbij de productie achteraf de meest gewenste foto in de aflevering monteert.
Volgens mij kunnen we gewoon concluderen dat die groepsfoto-volgorde toeval was :P

En het lijkt me dat ze maar 1 foto maken, de kandidaten krijgen soms in de test tenslotte ook vragen over waar de mol stond op de groepsfoto, dus dan moeten ze wel weten welke foto dat was.
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #885 Gepost op: 25-02-2018, 09:54:07 »
Dat maakt de afwijkende foto des te opmerkelijker.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #886 Gepost op: 25-02-2018, 09:55:51 »
Ik heb vaker ingestorte tunnels gehad, maar dit... Ik vraag me af of ik deze shock ooit nog te boven kom. Het is alsof de grond onder mijn voeten vandaan is getrokken, en ik nu maar zien hoe ik me verder voortbeweeg, zonder iets dat ik altijd als vanzelfsprekend heb beschouwd.
Zo voelde ik me in het jaar van Case, toen wist ik zeker dat Paulien C de mol was.
Op den duur kom je erover heen.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 11:59:26 door Jannes »
Dat dan weer wel

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Opa F
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #887 Gepost op: 25-02-2018, 11:55:29 »
Simone had meestal de feiten als beste op een rijtje. Alleen de interpretatie daarvan daar ging het mis. Zo herkenbaar! Wel een positieve eigenschap voor een nieuwslezer(es) om de feiten snel en juist op een rijtje te hebben.

Offline 11elf

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #888 Gepost op: 25-02-2018, 12:25:52 »
Volgens mij kunnen we gewoon concluderen dat die groepsfoto-volgorde toeval was :P

En het lijkt me dat ze maar 1 foto maken, de kandidaten krijgen soms in de test tenslotte ook vragen over waar de mol stond op de groepsfoto, dus dan moeten ze wel weten welke foto dat was.

Ik denk niet dat de groepsfoto toeval was, ik denk dat Simone een zeer goed voorbereide kandidaat was, die dit spoor zelf goed kon uitzetten. Het was geen toeval dat ze shirts aan trok in de zelfde kleur als de afvaller en als ze goed oplette wie waar ging staan bij de groepsfoto kon ze ook zorgen dat ze goed ging staan. Ze is niet de langste  en moet voor een groepsfoto ergens wat meer vooraan gaan staan. Korte mensen verplaatsen vaak wat meer op het laatste moment bij een groepsfoto.
Dat ze er na het afvallen van Bella op wees dat ze geel aan had getrokken vond ik wel brutaal voor een mol, dat ze er buiten de afleveringen naar refereerde dat ze op de plek van de afvaller stond maakte de hint voor mij minder geloofwaardig.

Het kan zijn dat de productie bij de laatste groepsfoto heeft ingegrepen, of dat het in aflevering 8 moeilijk was om nog te verplaatsen.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 12:28:23 door 11elf »

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #889 Gepost op: 25-02-2018, 12:30:27 »
Het is natuurlijk niet zo, maar dit jaar krijg ik het gevoel dat alle aanwijzingen wijzen naar degenen die de Mol NIET zijn. Pfff.
Dat dan weer wel

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #890 Gepost op: 25-02-2018, 12:30:45 »
Hoop wel dat ze het zelf heeft verzonnen eigenlijk, zou fantastisch zijn  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #891 Gepost op: 25-02-2018, 12:36:22 »
Ik ben toch even blij dat de telegraaf bij haar op bezoek is geweest, anders had ik veel punten verloren. Ik kon me niet voorstellen dat een mol zo'n 'hint' op tafel zou gooien.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #892 Gepost op: 25-02-2018, 12:40:26 »
Simone vond ik een fantastische kandidaat!

Bedankt voor je deelname ::bravo::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #893 Gepost op: 25-02-2018, 13:57:06 »
Wat geweldig om de reacties hier allemaal te lezen van ingestorte tunnels. ::bravo::
Gelukkig kwam deze harder aan dan de gespoilerde Stine exit, was toch een beetje anti climax.

Ondanks dat ze mijn mol was dacht ik gisteren al de hele dag dat ze eruit zou gaan. De schok kwam bij mijzelf daarom wat minder hard aan. Extra leuk daarom om al de reacties hier te lezen ;D Wat ben ik ook blij dat ze niet in de finale staat, hebben we tenminste nog een/twee weken speuren voor ons in plaats van dat allerlei mensen zeggen dat het saai is omdat Simone het toch wel is.

Genieten!  ::joehoe::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #894 Gepost op: 25-02-2018, 14:32:36 »
Ja meer mensen verdachten Liesbeth dan Annemarie, maar dat ging nog een beetje richting 50/50 (heb toevallig gisteren wat pooloverzichten van dr laatste jaren bekeken, vraag me niet waarom). Dit jaar is toch wel echt anders. We gaan de finale en 80% moet op zoek naar een nieuwe mol  ::bravo:: ::bravo::
Die keer dat Art won, toen zat ik er net zo naast als nu. :-X

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #895 Gepost op: 25-02-2018, 14:34:04 »
Ik zit net ook nog een keer al die berichten van verontwaardiging te lezen. Héérlijk  ::bravo::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #896 Gepost op: 25-02-2018, 14:39:51 »
Het begon al met dat interview waarin ze inging op de groepsfoto-theorie, en tijdens de uitzending begon ik haar definitief te schrappen (ik bedoel hoe kun je als Ruben zijnde Simone niet verdenken, maar Jan wel?). Waardoor ik nu vrij zeker ben van Ruben als mol.


Dit ja. Daardoor kreeg ik ook een slecht voorgevoel. Ik viel ook niet van m'n stoel, het was meer van: okay dan.
Dus het zal Ruben zijn. Typische molacties als niet 'durven' en onzeker doen. Voor de rest weinig aanwijzingen.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #897 Gepost op: 25-02-2018, 15:21:23 »
Ik heb na dat telegraaf interview serieus gefacht dat ze het niet was. Maar omdat ik van de overige drie gewoon  ::art:: mooie hints zie heb ik dat gevoel maar weer weggestopt.

Het "wow wat een briljant seizoen" gevoel wat ik gisteren had is ook een beetje weg. Het moet toch wel mogelijk zijn om de mol te vinden? Zien we nou een grote hint over het hoofd? Ik hoop het.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #898 Gepost op: 25-02-2018, 15:26:36 »
Het "wow wat een briljant seizoen" gevoel wat ik gisteren had is ook een beetje weg. Het moet toch wel mogelijk zijn om de mol te vinden? Zien we nou een grote hint over het hoofd? Ik hoop het.

Ik snap sowieso niet hoe er plots met lof wordt gezwaaid naar de productie terwijl die forum met al zijn ervaring 2 tunnels zag instorten. Dat kan er toch maar enkel op duiden dat de productie de Mol niet (genoeg) in beeld bracht of dat de Mol gewoon heel slecht werk levert?

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Simone Weimans
« Reactie #899 Gepost op: 25-02-2018, 15:30:17 »
Iemand de zebrahint over Ruben gelezen? Begint halverwege dit draadje:
http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=62383.40

Zwart-witte kleding bij iedereen, en alles met zebra, zou verwijzen naar pianotoetsen van Ruben.
Dat zou de grote hint wel eens kunnen zijn, al is die heel subtiel opgebouwd.

« Laatst bewerkt op: 25-02-2018, 15:32:09 door Run »