Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139381 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #260 Gepost op: 21-01-2018, 17:48:44 »
zullen we het bijdehand doen bewaren tot na de laatste uitzending?
en nee ik hoef hier geen antwoord op.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #261 Gepost op: 21-01-2018, 17:57:14 »
Op wie is dit een reactie dan? Ik begrijp hem niet.

Kan in elk geval niet op mij slaan dan want ik heb zelf twijfel bij Stine, precies op het argument dat gegeven wordt. Je moet altijd open staan voor goede argumenten en dit is er zo een ::ok:: 8)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #262 Gepost op: 21-01-2018, 18:15:54 »
Daar zit ik serieus ook mee hoor. Maar ik wijt het aan het luiezaterdagavondgevoel. Sinds we zijn overgezet zijn alle mollen veel makkelijker. De dubbele lagen zijn weg, ook door het vertrek van JP en Anton. Het moet ook door kleine kinderen op te lossen zijn... en mijn neefjes doen ook mee, hoor ::hypocriet:: ::ok::

Hahaha fair enough, we gaan het zien. Tot nu toe heeft kijken met het oog op productie mij altijd erg geholpen met de molspeurtocht, maar ik zou het briljant vinden als het dit jaar juist een tactiek van de makers is.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #263 Gepost op: 21-01-2018, 18:22:48 »
Ja, dit wordt al jaren geroepen hoor, dus ik weet niet waar Lukie op doelt maar bijdehand is het dan bepaald NIET... bijna old-school kun je het al noemen. Dus hij zal wel wat anders bedoelen, geen idee wat. Je hebt in elk geval een sterk punt en als je Bella goed beluistert op de radio, ik heb dat nu een paar keer gedaan, heeft zij massaal ingezet op Stine.

Zij zegt 3 kandidaten op de achtergrond, nou dat zijn dan sowieso Ruben en Stine. En zij heeft sowieso NIET ingezet op Olcay en Simone. Dat betekent gewoon dat iedereen al op Stine moet zitten als zij de mol is. Is al vaak gebeurd natuurlijk en men probeert dat dan erg te verdonkeremanen in de edit, maar ze zouden in dit geval ook voor de stap voorwaarts kunnen kiezen met het oog op die nieuwe vraag "Wil jij al weten wie de mol is?" Zou wel weer een of andere mindfuck achter kunnen hangen allemaal, maar dat is dan gelukkig al voor as. zaterdag dus niet iets voor helemaal op het eind...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #264 Gepost op: 21-01-2018, 18:39:05 »
Maar het zit me toch niet lekker :-X sinds wanneer maken ze het zo duidelijk in het begin?
Zo duidelijk zelfs dat op dit forum Simone vooraan staat in de poll, en op de officiële WIDM app Loes ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Solrayo

  • Forumlid
  • Volslagen Molloot
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #265 Gepost op: 21-01-2018, 18:58:26 »
Ik geloof ook zeker dat Stine veel verdacht wordt, ze werd viermaal genoemd bij de test van aflevering 2 (ook door Bella idd, heb haar interview nog niet beluisterd) en dan die collectieve reactie van "oh hellll no" op haar mogelijke penningmeesterschap ::rofl::

Vond je trouwens absoluut niet bijdehand hoor (en was het zelf ook niet). Miscommunicatie denk ik.

@Starlight; ik bedoelde het meer in montage-speurtechnische zin en niet in hoeverre Nederland haar verdenkt  ;) maar blij dat de verdenkingen nog alle kanten opgaan!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #266 Gepost op: 21-01-2018, 19:26:21 »
Ja dat is wel de redding, dat Stine op .nl en zelfs hier op .com nog niet de lijst aanvoert. Anders wordt het zo vroeg in de serie wel grimmig. Ik zit ook in diverse app-groepjes en verbaas mij erover dat ik de enige ben die alles inzet op Stine. Dus voorlopig ga ik er maar vanuit dat iedereen in de groep al op haar zit en Bella daarom exit was, net even die vraag te veel fout en Simone met de joker... het was bij Margriet en Anne-Marie ook zo bijv., dus zo gek is het nu ook weer niet... makkelijk molletje gewoon ::rofl:: ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #267 Gepost op: 21-01-2018, 19:54:20 »
@Starlight; ik bedoelde het meer in montage-speurtechnische zin en niet in hoeverre Nederland haar verdenkt  ;) maar blij dat de verdenkingen nog alle kanten opgaan!
Maar als het er in de montage zo dik bovenop zou liggen zou half Nederland haar wel verdenken. Dus als het voor jullie al heel duidelijk is en ze blijkt inderdaad de mol te zijn, zou ik dat als ik jullie was gewoon aan jullie uitstekende speurderskwaliteiten toeschrijven ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #268 Gepost op: 21-01-2018, 20:13:37 »
Ik geloof ook zeker dat Stine veel verdacht wordt, ze werd viermaal genoemd bij de test van aflevering 2 (ook door Bella idd, heb haar interview nog niet beluisterd)
Vorig jaar dachten ook velen dat Thomas door iedereen verdacht werd. Dat bleek uiteindelijk totaal niet zo te zijn!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #269 Gepost op: 21-01-2018, 21:17:59 »
Niet dat het er veel toe doet hoor: ik zag op Facebook voorbij komen dat de Kreupelstraat (1) het adres is van de gemeente Groningen.


En ook dat Stine in Groningen woont. Ik dacht dat ze daar niet woonde, maar ik weet het niet zeker.


Maar hoe ik de term Kreupelstraat hier nou precies in moet ''passen'', ik heb geen idee.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #270 Gepost op: 21-01-2018, 21:28:25 »
Ja dit was al gezegd in het topic Kreupelstraat. Ik vond het zelf een vergezochte hint daarom zei ik er niks over, niet ALLES zal toch op haar slaan ::regenboog::?! Ging om armoe troef, zoals wel het geval is bij deze groep ::jaja:: maar niet aan de schaakhint of spiegelbeeldhint te knopen in elk geval.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #271 Gepost op: 21-01-2018, 21:38:58 »
Ik heb het bericht nergens zien staan. Heeft degene die dat plaatste dat weggehaald, of lees ik er overheen?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #272 Gepost op: 21-01-2018, 21:53:00 »
Ja dit was al gezegd in het topic Kreupelstraat. Ik vond het zelf een vergezochte hint daarom zei ik er niks over, niet ALLES zal toch op haar slaan ::regenboog::?! Ging om armoe troef, zoals wel het geval is bij deze groep ::jaja:: maar niet aan de schaakhint of spiegelbeeldhint te knopen in elk geval.
niet helemaal eens ;)) ook al is Stine niet mijn hoofd mol. De kreupelstraat is dus een straat in Groningen waar de sociëteit is voor studenten bridge en schaken. Daar is dus wel een lichte link, al ben ik zelf nog zoekende/ in twijfel....
Meer L

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #273 Gepost op: 21-01-2018, 22:19:21 »
Ik zie dat de opmerking van Niuno komt, en in het topic over de afleveringstitels staat. Vandaar dat ik hem niet direct kon vinden.....

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #274 Gepost op: 22-01-2018, 00:43:59 »
Het bondje Stine - Olcay is sowieso raar. Olcay vertrouwt haar het pmeesterschap niet toe en zegt in een biecht over Stine dat er altijd wel een maar komt van Stine bij overleg. Spreekt nou niet bepaald vertrouwen uit. En dan wel de ZV geven? ::)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #275 Gepost op: 22-01-2018, 13:36:59 »
Ik geloof ook zeker dat Stine veel verdacht wordt, ze werd viermaal genoemd bij de test van aflevering 2 (ook door Bella idd, heb haar interview nog niet beluisterd) en dan die collectieve reactie van "oh hellll no" op haar mogelijke penningmeesterschap ::rofl::

Zoals ik hier al schreef is dat moment aan de ontbijttafel door de montage erg gedramatiseerd door er beelden van andere momenten tussen te plakken (en een leuk muziekje onder te zetten). Het was volgens mij meer een slechts klein ongemakkelijk momentje omdat Stine om aandacht vraagt ("vertrouwen jullie mij?") terwijl de beslissing over het penningmeesterschap al genomen is dan dat de groep laat weten dat ze haar echt niet vertrouwen.

Wat Stine hier doet zou ik van een Mol heel raar vinden want het is totaal onnodig om zo de aandacht op je te vestigen. In afleveringen 2 en 3 zie ik ook te weinig mogelijke molacties van haar. In aflevering 1 dan weer wel, maar over die aflevering schrijft de Mol in het dagboek dat ie juist rustig aan gedaan heeft. "Het is geen sprint, maar een marathon. Ik heb negen afleveringen om de boel te saboteren en net zoveel tijd om heel veel geld uit de pot te halen. Kalm aan."

En dan is ook nog Bella eruit die waarschijnlijk (afgaande op biecht aflevering 2 en gesprek op de radio met Annemieke) 5 of 10 vragen op Stine heeft ingezet. Al met al genoeg redenen voor mij om Stine niet als Mol te zien.

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #276 Gepost op: 22-01-2018, 13:44:48 »
I agree Heinz

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #277 Gepost op: 22-01-2018, 13:53:27 »
(afgaande op biecht aflevering 2 en gesprek op de radio met Annemieke) 5 of 10 vragen op Stine heeft ingezet
Volgens mij mis je haar eigen statement nog NA dat radio interview dat ze er 10 op Ruben heeft ingezet. Dus ja, daarom zei ik ook, Stine MOET wel massaal verdacht worden, want zelfs al heeft ze er 5 ingezet dan zou ze nog moeten blijven als dat niet zo was.

Wat dat aangaat is het dus niet zo gek wat er aan die ontbijttafel gebeurde. Totaal onnodig, zoals je al zegt. Want het moment was al gepasseerd. Dus de edit wil even goed tonen hoezeer zij daar gewantrouwd wordt. Een zwart-wit moment van het schaakspel zo je wilt. Want aan de ene kant toont de edit Bella die roept dat Stine de mol is en de volgende keer meteen rood krijgt ('Stine kan de mol niet zijn') en aan de andere kant aan de ontbijttafel dat iedereen haar verdenkt ('Stine is de mol'), en dat allemaal binnen 1 aflevering ::ok:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #278 Gepost op: 22-01-2018, 13:56:13 »
Ik zou het briljant van de makers vinden, als die zoveel schaak-spul in de afleveringen hebben gestopt, dat je er als kijker eigenlijk niet omheen denkt te kunnen. Een beetje als ''revanche'' voor de ''klaashint'' uit seizoen 16.


En intussen wordt dan de echte mol uit de wind gehouden, waardoor die nagenoeg ongemerkt zijn/haar gang kan gaan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #279 Gepost op: 22-01-2018, 13:59:44 »
Ja dat zou nog een mooie zijn. Maar blijft leuk het uit te puzzelen. Ik houd er normaal helemaal niet van om naar zulke hints te speuren, alles uit te pluizen of in woordzoekers te puzzelen enzo. Maar dit zijn twee hobbies die kruisen dus dat vind ik dan wel leuk. Maar bovenaan blijft altijd staan hoe zij zich gedraagt hoor... die zenuwachtige houding aan het begin en de massale bedragen die zij keer op keer weer uit de pot steelt doen het hem.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)