Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139516 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #100 Gepost op: 12-01-2018, 02:00:43 »
Dat was iemand al opgevallen ja. ::fluit::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #101 Gepost op: 12-01-2018, 02:36:31 »
Excuus....
Omnia vincit amor

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #102 Gepost op: 12-01-2018, 13:10:57 »
De kleuren van de Deense vlag en een standbeeld van Karl Marx, filosoof.



Ik weet het niet, hoor. Het ligt er wel erg dik bovenop. Blijkbaar willen ze heel graag dat we haar verdenken.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #103 Gepost op: 12-01-2018, 13:16:02 »
De kleuren van de Deense vlag en een standbeeld van Karl Marx, filosoof.

<knip>

Ik weet het niet, hoor. Het ligt er wel erg dik bovenop. Blijkbaar willen ze heel graag dat we haar verdenken.

Deze was uiteraard beter geweest met Stine in Moskou.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #104 Gepost op: 12-01-2018, 15:40:14 »
Dank, Tunnelgraver en Amethyst.

Misschien moet ik eens een chronometer onder de diverse fragmenten hangen....

Zo even op het blote 'oor':
Tijdens het interview bij Tijd voor Max praat Stine in een (volgens mij) normaal tempo en komt ze heel natuurlijk over.
In haar eigen programma 'Dus ik ben' is haar spreektempo iets langzamer dan bij het interview. Naturel is ze daarin, voor zover ik beoordelen kan, toch ook.
Bij widm spreekt ze tijdens haar biechten behoorlijk wat langzamer, óók langzamer dan bij 'Dus ik ben'. Is vooral tijdens deze biechten niet bepaald naturel in mijn optiek.

Dat Simone minder 'anders' overkomt in widm dan Stine, ben ik eens met Amethyst.
Ik vermoed dat Simone van nature wat rustiger is. In dat geval is 'beheerst en toch naturel overkomen' wellicht wat makkelijker.

Het zou ook kunnen dat Stine hoopt dat haar vertraagde manier van spreken verdenkingen oproept...  ;)

Bedankt, Marisa.

Dat Stine dat deed om zichzelf verdacht te maken was mijn eerste ingeving. Dat ze nerveuzer oogt dan bij een 'normaal' tv-optreden is ook niet per se vreemd inderdaad. Ze is zeker niet de enige die gestrest op me overkomt.

Ik heb delen van de uitzending nog ( ::) ) eens herbekenen en vind dat er meer de nadruk op haar verdachte gedragingen werd gelegd dan die van haar partner in crime, Emilio. Op het laatst ook nog bij de testvragen van Loes.

Op het laatst van de uitzending dus, zodat het vers in het geheugen van de kijker ligt en, volgens wat ik me er van herinner, normaal beter wordt onthouden.





Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #105 Gepost op: 13-01-2018, 01:17:50 »
Tunnelgraver feliciteert de Mol met haar verjaardag!

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #106 Gepost op: 13-01-2018, 13:36:25 »
Gefeliciteerd, Stine! (Ik ben ook vandaag jarig :D)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #107 Gepost op: 13-01-2018, 13:39:08 »
Een MØL-lige verjaardag toegewenst, beiden.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #108 Gepost op: 13-01-2018, 13:43:49 »
Bedankt! Ik zie overigens dat ze net de volgende video tweet:

https://www.facebook.com/omroephuman/videos/937753906393476/
Sky might be falling but remember you can fly

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #109 Gepost op: 13-01-2018, 13:45:11 »
Gefeliciteerd, Stine! (Ik ben ook vandaag jarig :D)
Dan ook jij gefeliciteerd!!
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #110 Gepost op: 13-01-2018, 14:46:28 »
Ik ben haar steeds minder gaan verdenken.. Nu retweet ze ook weer een hint (die hier allang is gevonden) "Dus ik ben.... De mol" , te tricky als je de Mol bent.
https://t.co/TkN8u2T165
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #111 Gepost op: 13-01-2018, 17:22:14 »
Ik had haar juist vantevoren afgeschreven omdat ze zo'n brij aan tweets produceert steeds, maar vind haar twittergedrag sinds de serie begonnen is juist heel mols. Omdat het nauwelijks over de mol gaat en ze zich zo op de vlakte houdt. Beetje doorgeven van links, is alles. Ik haalde er altijd veel uit als het kandidaten waren zoals met Hadewych en Marit ontzettend toen maar ook vorig jaar jubelende kandidaten die de finale wisten te halen enzo.

Een hint die ik nog niet gezien had was de morse op de envelop, er staat dan M 18 maar eronder drie vage punten, dat wijst dan de letter S aan wat vast aangeeft dat je 8 kandidaten kunt strepen want er zijn er maar 2 met een S en laat ik die 2 ook als enige nog serieus nemen ;)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #112 Gepost op: 13-01-2018, 17:37:45 »
Waar kan ik die lantaarnpaal die uit was vinden?

Is met de 6, als Art bijv. het verdiende geld komt innen. De lantaarn zit aan een zuil, dus volg vanaf Stine naar boven. Ze kunnen de camera natuurlijk zo opzetten NA dat het rijtje kandidaten al staat dat het ook zo geschoten wordt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #113 Gepost op: 13-01-2018, 20:09:10 »
Ik had haar juist vantevoren afgeschreven omdat ze zo'n brij aan tweets produceert steeds, maar vind haar twittergedrag sinds de serie begonnen is juist heel mols. Omdat het nauwelijks over de mol gaat en ze zich zo op de vlakte houdt. Beetje doorgeven van links, is alles. Ik haalde er altijd veel uit als het kandidaten waren zoals met Hadewych en Marit ontzettend toen maar ook vorig jaar jubelende kandidaten die de finale wisten te halen enzo.

Een hint die ik nog niet gezien had was de morse op de envelop, er staat dan M 18 maar eronder drie vage punten, dat wijst dan de letter S aan wat vast aangeeft dat je 8 kandidaten kunt strepen want er zijn er maar 2 met een S en laat ik die 2 ook als enige nog serieus nemen ;)

Volgens mij is de letter "R" nog altijd de 18e letter van het Nederlands alfabet.
M.R. -> Mister? , Mol Ron?, Mol Ruben?
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #114 Gepost op: 13-01-2018, 20:16:39 »
eronder drie vage punten, dat wijst dan de letter S aan
Zie http://www.showme.com/sh/?h=tcymyie

Heel duidelijk, 3 punten is de S.

Ze zijn ook nog dik en vet gedrukt op die map.

M 18 heeft verder alleen te maken met de 18e Mol natuurlijk, en dus dat het de grap was dat je op die coordinaat de kluis kon vinden.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #115 Gepost op: 13-01-2018, 21:43:22 »
Ik kan echt totaal geen hoogte van haar krijgen.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #116 Gepost op: 13-01-2018, 22:33:14 »
ze geeft een heel vaag verhaal op t moment waar de anderen hun verdenking openbaar maken en lijkt met vele winden mee te waaien ( wel terug naar art, en dan weer lekkere verder gaan ipv terug te lopen)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #117 Gepost op: 13-01-2018, 23:14:22 »
Stine ging de waarheid liegen. En wat zei ze vanavond na het invullen van de test? "De Mol kon het deze aflevering lekker rustig aan doen (anderen waren volop aan het mollen)." En wie deed het rustig aan? Juist ja, Stine! Prachtig staaltje van de waarheid liegen, mevrouw Jensen! 
 ::jaja::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #118 Gepost op: 14-01-2018, 11:48:51 »
Is met de 6, als Art bijv. het verdiende geld komt innen. De lantaarn zit aan een zuil, dus volg vanaf Stine naar boven. Ze kunnen de camera natuurlijk zo opzetten NA dat het rijtje kandidaten al staat dat het ook zo geschoten wordt.

Die lantaarn hangt veel meer boven Ruben dan boven Stine.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #119 Gepost op: 14-01-2018, 11:56:18 »
Die lantaarn hangt veel meer boven Ruben dan boven Stine.

Er is helaas niet te zien of iemand daar bewust een bepaalde plek inneemt. Bella lijkt op een andere plek te willen gaan staan waardoor Stine ook van plek zou moeten verwisselen, wat dus niet gebeurd. Maar of dat eerste echt zo is ...geen idee.