Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139527 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #120 Gepost op: 14-01-2018, 13:49:28 »
Ik moet zeggen dat (zoals Daisy al zei) je totaal geen hoogte van haar kan krijgen. Daardoor moet ik toegeven dat ze heel misschien toch nog wel de mol kan zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #121 Gepost op: 14-01-2018, 14:20:01 »
Ik vlak haar ook zeker niet uit, hoewel dat gevaar bij mij continu op de loer ligt juist omdat ik haar zo verdacht vind overkomen.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #122 Gepost op: 14-01-2018, 14:42:47 »
Goed dat je ons bij de les houdt: inderdaad staat de koning dan ook verkeerd. Maar het lijkt mij dat de witte koning niet specifiek naar een van de vijf heren kan leiden. Alle heren zijn immers blank en geen van hen is blond. Bij de dames ligt dat duidelijk anders. De witte dame verwijst onwillekeurig naar de blondines Loes en Stine. Maar aangezien we van Stine weten dat ze vroeger schaakte, lijkt het mij dat de 'foute witte dame' echt naar haar verwijst. Ik begin te vermoeden dat dit echt een hint van de makers is en eentje waarvan ze dachten dat wij er niet gauw op zouden komen. Zou me niks verbazen als zij en Stine nu met de schrik in hun lijf zitten. 
  ::rofl:: 

(Als je hier per ongeluk meeleest, Stine: je weet dat ik je graag mag. Dus nothing personel.)

Ik denk juist dat hij veel te makkelijk is. Ik ben het ermee eens dat je op jacht bent op de koning in schaak, en dus niet naar de koninging. Daarnaast kan een een donkere koning ook nog naar een mannelijke mol met donker haar verwijzen (ik denk niet dat ze snel iets met huidskleur zouden doen, het blijft de NPO) dus ik vind 'wit en blond' wel een beetje tunnelvisie-uitleg.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #123 Gepost op: 14-01-2018, 15:36:35 »
Neenee het gaat er juist om juist dat de dame fout staat. Er is niets aan de hand met de donkere koning. Dus waarom een donkere man?

Heel grappig vandaag, op de schaaksite zijn ze er uit: https://www.schaaksite.nl/2018/01/14/stine-is-de-mol/

Geplaatst door een vriend van mij, reality celebrity Jaap van de Glazen Kooi ;)

Die lantaarn hangt veel meer boven Ruben dan boven Stine.
Ik zei, je kijkt bij de zuil omhoog...

En hoe iedereen precies gaat staan is eigenlijk ook een tweede, het is vooral de cameraopstelling die Stine verdacht maakt... zij hoeft alleen maar te zorgen dat ze een beetje in het midden staat, dan zorgt de crew wel dat de camera zo vanaf haar de zuil omhoog wijst naar die kapotte lamp... ze lijkt door die zuil dan wel wat op de witte dame - wit dames-standbeeld, waar wat mis mee is (staat niet op d1).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #124 Gepost op: 14-01-2018, 15:48:08 »
Ik zei, je kijkt bij de zuil omhoog...

En hoe iedereen precies gaat staan is eigenlijk ook een tweede, het is vooral de cameraopstelling die Stine verdacht maakt... zij hoeft alleen maar te zorgen dat ze een beetje in het midden staat, dan zorgt de crew wel dat de camera zo vanaf haar de zuil omhoog wijst naar die kapotte lamp... ze lijkt door die zuil dan wel wat op de witte dame - wit dames-standbeeld, waar wat mis mee is (staat niet op d1).


Haha... we zijn het normaal vrijwel altijd eens, Lo... maar hier gaat dat niet lukken.  ::tandpastasmiley::
Als nu íedere kandidaat voor een zuil zou staan...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #125 Gepost op: 14-01-2018, 16:13:14 »
Ik had op voorhand al het idee dat Stine goed in observeren zou zijn. Nu ze ook nog eens de waarheid gaat liegen en ze verder in alle rust vrolijk misstappen maakt en verwarring creërt op de markt, in het theater blijft ze buiten het zicht van de meerderheid van de kijkers op tv denk ik. Ze doet namelijk weinig opvallends en toch maakt ze subtiel fouten hier en daar. En misschien geeft ze in haar eigen biecht ons wel een hint naar haarzelf. Zoek de mol die weinig hoefde te doen bij de stille leider op de achtergrond. Dat bracht mij dan weer bij Bella, maar ze kan zo maar zichzelf bedoelen. Een filosoof weet de boel zo aan elkaar te praten dat het lijkt alsof ze A zegt en A bedoelt maar ondertussen...
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #126 Gepost op: 14-01-2018, 16:30:41 »
Wat belangrijk is bij Stine is dat ze heeft gezegd dat ze zo dicht mogelijk bij de waarheid zou blijven en dat ze misschien zelfs de waarheid zou liegen. Tijdens de executie in aflevering 3 zegt ze dat de mol in deze groep niet veel hoeft te doen. De vraag is natuurlijk hoe ze dat weet? Olcay laat heel duidelijk molacties zien zoals gaan plassen precies op het moment dat ze met een opdracht bezig zijn. De enige manier dat ze kan weten hoe de mol zich gedraagd is als ze zelf de mol is.

Waar ze natuurlijk wel gelijk in heeft is dat iedereen gaat voor eigen succes. Dat houdt dus in dat de mol niet heel veel hoeft te doen om te zorgen dat geld niet in de pot komt. Ze weet, of ze kan verwachten, dat er nog iets als een veiling opdracht komt. Met deze groep is dan de kans uitermate groot dat de hele pot leeg gaat. De mol hoeft dus pas daarna zijn best te gaan doen om geld uit de pot te houden. Stine is nog steeds mijn hoofdverdachte.  

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #127 Gepost op: 14-01-2018, 16:35:46 »
Haha... we zijn het normaal vrijwel altijd eens, Lo... maar hier gaat dat niet lukken.  ::tandpastasmiley::
Ik denk het dan niet, mijn Efteling vriend ;).

Maar kijk eens goed, als je die lamp boven die lange beweeglijke Ruben plaatst is die wel erg scheef in diverse beelden... de zuil en Stine zijn stil als een standbeeld. Dat klopt veel beter bijelkaar... denk als een laaf...

Op die schaaksite staat trouwens nog de hint dat Stine's spiegelbeeld te zien is... inderdaad... daar met het omkleden met Olcay........
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #128 Gepost op: 14-01-2018, 16:53:46 »
Hee dit stond in een ander topic maar kwam hier nog niet voorbij, toch?

Stine is de helft van een tweeling.
Dit was i.h.k.v. spiegelbeelden.

Maar met dat subject 'Wisseltruc' van afl. 2 is het toch nu wel duidelijk? Dat zal ze heel vaak met haar zuster gedaan hebben... ook in hun schaakverleden, zo was wel te lezen...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #129 Gepost op: 14-01-2018, 17:33:50 »
Heel grappig vandaag, op de schaaksite zijn ze er uit: https://www.schaaksite.nl/2018/01/14/stine-is-de-mol/

Alleen een beetje vreemd dat ze doen alsof ze het zelf hebben verzonnen terwijl het duidelijk ons speurwerk is!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #130 Gepost op: 14-01-2018, 17:44:40 »
ze is nog zo weinig aan het woord. het is alsof het voor de andere deelnemers nog niet mogelijk is om de mol te vinden omdat ze nog niet gestart is met haar rol. dit zegt ze bijna letterlijk ook zo in een biecht. Bijna alsof ze zich verontschuldigt voor haar gebrek aan acties, want waarom iets verstoren wat anderen al verstoord hebben.

ik sluit haar zeker niet uit als Mol, maar zie liever een Mol die wat actiever bezig is.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #131 Gepost op: 14-01-2018, 17:47:58 »
Alleen een beetje vreemd dat ze doen alsof ze het zelf hebben verzonnen terwijl het duidelijk ons speurwerk is!
Jawel, alleen dat stukje over Stine in de spiegel met het opmaken was ff wat extra's voor mij persoonlijk ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molkijker

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #132 Gepost op: 14-01-2018, 21:29:55 »
Toen ik zag dat de afleveringstitel "wisseltruc" heette, zette dit me aan het denken. Stine is 1 van een tweeling, dus waarom zou het niet kunnen dat ergens in het spel haar zus tijdelijk even haar plaats inneemt, terwijl niemand dat doorheeft?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #133 Gepost op: 14-01-2018, 21:40:03 »
Toen ik zag dat de afleveringstitel "wisseltruc" heette, zette dit me aan het denken. Stine is 1 van een tweeling, dus waarom zou het niet kunnen dat ergens in het spel haar zus tijdelijk even haar plaats inneemt, terwijl niemand dat doorheeft?

In 2016 heeft Marja Lust ook eens de plek van Ellie Lust ingenomen. ::rofl::

Offline WhereIsMoldo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #134 Gepost op: 14-01-2018, 21:41:23 »
In 2016 heeft Marja Lust ook eens de plek van Ellie Lust ingenomen. ::rofl::

Hahaha, dat was ook mijn eerste gedachte ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #135 Gepost op: 14-01-2018, 22:15:01 »
Toen ik zag dat de afleveringstitel "wisseltruc" heette, zette dit me aan het denken. Stine is 1 van een tweeling, dus waarom zou het niet kunnen dat ergens in het spel haar zus tijdelijk even haar plaats inneemt, terwijl niemand dat doorheeft?

Ik zou het direct doorhebben. Stine en haar tweelingzus (die trouwens haar vertrouwenspersoon was) zien er voor een eeneiige tweeling namelijk opvallend verschillend uit.
Dus leuk verzonnen, maar volstrekt uitgesloten. 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #136 Gepost op: 15-01-2018, 11:57:50 »
Dit is dan wel voor het eerst in 20 series WIDM (incl. Juniors) dat ik de mogelijkheid openzet voor de TWEE MOLLEN THEORIE haha.

Haar zus was wel haar vertrouwenspersoon... waarom eigenlijk niet even invliegen voor een leuke stunt >:D

Het theater was eigenlijk zo'n opdracht waarin het makkelijk gekund had, de tweede mol inzetten... ik bedoel dan de locatie, de versnippering van de kandidaten en de onoverzichtelijkheid ('herrie' vanaf het podium, donkerte, lange gangen met nissen enz.) maar hier had de 2e mol alleen geen enkele functie. Misschien later eens weer zo'n doppleganger-moment waarin het WEL te pas komt ::oink:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #137 Gepost op: 15-01-2018, 12:00:47 »


Het theater was eigenlijk zo'n opdracht waarin het makkelijk gekund had, de tweede mol inzetten... ik bedoel dan de locatie, de versnippering van de kandidaten en de onoverzichtelijkheid ('herrie' vanaf het podium, donkerte, lange gangen met nissen enz.) maar hier had de 2e mol alleen geen enkele functie. Misschien later eens weer zo'n doppleganger-moment waarin het WEL te pas komt ::oink:: ::ok::

Dan had tweelingzus eerst ook door Olcay gekapt moeten worden...
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #138 Gepost op: 15-01-2018, 12:02:12 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #139 Gepost op: 15-01-2018, 12:07:39 »
Ja ik begreep dat fragment niet zo... ze zag er NA de kapbeurt toch nog precies hetzelfde uit als erVOOR? Als je andere haren wilt dan moet je een Sylvanaatje doen, die ziet er tenminste WEL echt anders uit elke keer ::rofl:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)