Auteur Topic: [kandidaat] Stine Jensen  (gelezen 139542 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #160 Gepost op: 16-01-2018, 15:23:50 »
Ik gok dat, bij die auto-opdracht, Stine, Simone en Jan elk één van de auto's moeten begeleiden vanuit een helikopter of een andere plek. Als Ron was teruggekomen in de groep, had hij waarschijnlijk naast Ruben gezeten.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #161 Gepost op: 16-01-2018, 15:24:01 »
Dat ben ik met je eens ja. Het is eigenlijk altijd zo dat ik het liefste heb dat mijn tunnel instort ;D ::jaja::. Ze ligt zo enorm voor de hand... en we zijn de laatste jaren nou niet bepaald verwend op dit vlak. De mol was zo rond deze tijd al bekend, met vorig jaar in elk geval persoonlijk het dieptepunt, toen was het al als schotvoordeboeg bekend... dit jaar weer? Nee toch... maar ik vrees van wel ja :-[
Je vreest dat op het forum op dit moment al bekend is dat Stine de mol is terwijl ze nog niet eens op nummer 1 staat in de poll? Apart...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #162 Gepost op: 16-01-2018, 15:27:18 »
Viel het iemand anders ook op dat in de vooruitblik Stine helemaal niet te zien is? Behalve bij de parasailopdracht. Lijkt me niet handig als je als mol één of twee opdrachten mist...
Jelsir had het daar ook al ergens over.

Maar in de vooruitblik naar aflevering 3 is ze wel te zien op een van de stoeltjes tijdens de executie.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #163 Gepost op: 16-01-2018, 15:28:42 »
Inderdaad, maar wellicht is ze wel ziek tijdens de eerste twee opdrachten o.i.d. en doet ze de derde (parasailen) en de test/executie wel weer mee. Maar dat zou toch alles behalve handig zijn voor de mol (ook voor een kandidaat, maar dat terzijde).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #164 Gepost op: 16-01-2018, 15:35:35 »
Maar waarom zou ze per se bij alle opdrachten in de vooruitblik zichtbaar moeten zijn? Misschien is het wel expres zo gemonteerd om haar minder verdacht te maken. Ik weet bijna zeker dat men naar de percentages is de App kijkt en dat men de montage aanpast als de Mol nu al te hoog scoort.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #165 Gepost op: 16-01-2018, 15:45:00 »
Je vreest dat op het forum op dit moment al bekend is dat Stine de mol is terwijl ze nog niet eens op nummer 1 staat in de poll? Apart...
Daar kan ik toch alleen maar dankbaar voor zijn? Ik bedacht me een paar uurtjes geleden inderdaad al dat er nog mensen zijn met een andere mol, namelijk Simone en een beetje Emilio nog, dus daar werd ik wel blijer van, gewoon voor community's sake. Maar hier in deze thread zijn we er al wel uit ja, zo klaar als een klontje. Van mij mag de tunnel dus wel instorten ja. Dieper kunnen bijv. Tunnelgraver en ik toch niet... ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #166 Gepost op: 16-01-2018, 15:47:13 »
Ha ha! Beste gezellig toch, zo diep in de tunnel?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #167 Gepost op: 16-01-2018, 15:49:43 »
Ik sta nog bij de ingang. Maar wat Lo zegt, eigenlijk klinkt het best wel masochistisch, maar wat is het toch heerlijk als je tunnel instort. Dan heeft het programma je toch in de luren gelegd.   ::rofl::



Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Sylvain

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #168 Gepost op: 16-01-2018, 16:18:25 »
Laat ik 1 argument opnoemen tegen Stine als mol. Ze staat nog steeds op mn lijstje, maar is zeker geen hoofdverdachte (ik zit dan in de Olcay tunnel). We hebben de afgelopen 2 seizoenen gezien hoe de mol in de eerste aflevering strategisch is gepositioneerd om vertrouwen te winnen (klaas met de 1000 euro, Thomas die de vrijstellingen vindt). Dit bleken cruciale posities (wat als Klaas het fout raadt, wat als niemand de vrijstellingen vindt?). We mogen denk ik wel stellen dat de positie van de mol (waarschijnlijk) zorgvuldig van tevoren bepaald is. Mijn punt is simpelweg, dat ik de mol nooit bij Emilio in een team zou zetten (vergeet niet 1 van z'n eerste zinnen over dat hij nooit iemand zou vertrouwen in widm). Om deze reden vind ik Olcay of Simone veel verdachter, omdat zij bij kandidaten zaten die een stuk meegaander waren (zij konden in beide gevallen de leiding nemen).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #169 Gepost op: 16-01-2018, 16:35:38 »
Ik ben het er wel mee eens hoor, dat ze de mol juist in het begin uit de wind willen houden. Vandaar dat je ook zo weinig ziet... die molactie op de markt is bijv. maar 1 seconde en wordt helemaal gelardeerd met Loes-praat. Ook die sleutelactie wordt door de edit compleet anders in beeld gebracht. En zo nog meer. Allemaal verdonkeremanend vanuit de edit. Stine zegt zelf ook dat de mol niks hoeft te doen in deze groep. Dat klopt: de rest verklooit het wel, zoals met de 2 tientjes leggen ipv. zoals Emilio het corrigeert naar 1 tientje, of met Olcay die maar steeds moet plassen. Stine pakt het heel subtiel aan... maar helaas verraden de secundaire signalen haar voor mij.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #170 Gepost op: 16-01-2018, 16:53:22 »
Klopt. Of mijn vrienden lachen met straks vierkant uit omdat ze het toch niet blijkt te zijn, of ze zeggen 'Jeetje, net als vorig jaar had hij de Mol heel snel in de smiezen'.
Ik krijg nu al bijna spijt dat ik in de App niet vol voor haar ben gegaan. Jij wel, Lo?

PS: ze tweet zojuist "Lieve Stine, weet jij het? #wieisdemol #WieIsDeMol2018". Dat is wel humor, aan de Mol vragen of ze weet wie de Mol is. Het enige juiste antwoord is: YES, all the time! 

 ;D
« Laatst bewerkt op: 16-01-2018, 16:56:19 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #171 Gepost op: 16-01-2018, 16:58:47 »
Ligt het aan mij of zie ik vooral het argument 'Stine is de mol omdat ik denk dat Stine de mol is' langskomen?  ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #172 Gepost op: 16-01-2018, 17:01:02 »
Ik krijg nu al bijna spijt dat ik in de App niet vol voor haar ben gegaan. Jij wel, Lo?
Ja ik wel ja. Dat is ook een beetje om mijn neefje te outsmarten hoor. Dat is zo'n strebertje. Twee jaar geleden had hij zijn vader, mijn broer, al op ons aller oude school te pakken qua prestaties en vorig jaar mij...

Maar ik zei, ik heb in elk geval wel de mol goed, en dat was vanaf begin af aan zo met Thomas. Dit jaar zat hij de eerste ronde op Bella -FAIL- hahaha. Dus als ik de cijfers nu goed begrijp krijg ik bonus op het einde omdat ik toen de mol al had. Dus hij heeft ook wel 400 punten maar ik win het dan toch op de streep. Klopt toch ::bravo:: ::tandpastasmiley::?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #173 Gepost op: 16-01-2018, 17:14:59 »
Ik had de eerste aflevering op Loes ingezet. Dom van me. Het was 50/50 Loes of Stine. Vanaf aflevering 2 vol Stine.

Maar je hebt het goed hoor Lo ::trots::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #174 Gepost op: 16-01-2018, 17:15:46 »
Ik vind Stine een tof mens! Ik hoop dat ze ver komt in het spel, maar dat ze niet de mol is. Al bij haar introductiefilmpje straalde ze aan alle kanten de ideale mol uit. En de ideale mol straalt nooit de ideale mol uit. Met andere woorden, het zou een beetje als een anti-climax voelen als zij de mol is, simpelweg omdat zij met haar slimheid, rust en geheimzinnigheid té voor de hand liggend zou zijn.

Ja, door de rust en geheimzinnigheid die ze uitstraalt lijkt ze een te voor de hand liggende Mol. Neem nou het moment dat Art zegt dat de opdracht in het theater mislukt is. Op ieders gezicht is teleurstelling en verbazing af te lezen terwijl Stine strak voor zich uit blijft kijken. (Op de bewegende beelden zie je het beter. Op het screenshot zie je niet dat ook Bella reageert.)
« Laatst bewerkt op: 16-01-2018, 17:17:51 door Heinz »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #175 Gepost op: 16-01-2018, 17:51:00 »
Ja ik wel ja. Dat is ook een beetje om mijn neefje te outsmarten hoor. Dat is zo'n strebertje. Twee jaar geleden had hij zijn vader, mijn broer, al op ons aller oude school te pakken qua prestaties en vorig jaar mij...

Maar ik zei, ik heb in elk geval wel de mol goed, en dat was vanaf begin af aan zo met Thomas. Dit jaar zat hij de eerste ronde op Bella -FAIL- hahaha. Dus als ik de cijfers nu goed begrijp krijg ik bonus op het einde omdat ik toen de mol al had. Dus hij heeft ook wel 400 punten maar ik win het dan toch op de streep. Klopt toch ::bravo:: ::tandpastasmiley::?

Stines achterstand op Simone in de poll op deze site is in aflevering 2 opgelopen, en Bella is juist gestegen van de voorlaatste plek naar plek 5. Als die trend maar niet doorzet dan.. Maar laat de reactie van je neefje aan het eind hoe dan ook even weten. ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #176 Gepost op: 16-01-2018, 17:54:59 »
Die zit nu ook op Stine dankzij mij ::rofl::

Ik moet ook niet zoveel kletsen  :-X

Maar als hij slim is switcht hij nog even want als dit zo doorgaat kan hij sowieso niet meer van mij winnen... dan begrijpt hij vast wel ::trots:: ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Buurman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #177 Gepost op: 16-01-2018, 18:55:49 »
Maar hier in deze thread zijn we er al wel uit ja, zo klaar als een klontje. Van mij mag de tunnel dus wel instorten ja. Dieper kunnen bijv. Tunnelgraver en ik toch niet... ::hug::

Daar zit ik overigens ook, hoor. We zijn het wat dat betreft eens als vanouds. Het ging mij eerder alleen om dat vergezochte lampje.  ::tandpastasmiley::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #178 Gepost op: 16-01-2018, 21:08:17 »
Ligt het aan mij of zie ik vooral het argument 'Stine is de mol omdat ik denk dat Stine de mol is' langskomen?  ;D

Ik geef toe dat we hier een hoog gehalte 'Stine-believers' hebben, maar er zijn ook genoeg argumenten gegeven, hoor.
Heinz' nieuwste is even subtiel als sterk!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Stine Jensen
« Reactie #179 Gepost op: 16-01-2018, 21:27:42 »
Grappig .. dat zijn juist de dingetjes die ik tegen haar vind spreken. Van de mol verwacht je toch minstens een gespeelde teleurgestelde reactie als er geen geld verdiend is  :-\\