Auteur Topic: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?  (gelezen 6106 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Gepost op: 6-01-2018, 10:30:47 »
Omdat ik nieuwsgierig ben wat we hier voor voorspelling over hebben: heeft het een reden waarom we de locatie "nog niet weten"? (Natuurlijk weten we dat het Georgië is, maar nog nooit is er officieel door het team of de kandidaten over gesproken). Wat denken jullie? Gaat hier vanavond nog een bijzondere wending aan zitten? En wat voor wending dan? Of krijgen wij gewoon nog niks te horen om ons te pesten? Wat denken jullie?
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #1 Gepost op: 6-01-2018, 10:45:48 »
Volgens Olcay begon het spel onderweg. Misschien wijzigde de locatie opeens voor de kandidaten??
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #2 Gepost op: 6-01-2018, 10:47:38 »
Dat klinkt wel leuk. Maar WIDM wordt voor een breed publiek gemaakt, zeker nu het op zaterdagavond (familieavond) uitgezonden wordt. Het grote publiek zal niet alle internet fora afspeuren op zoek naar de locatie. Voor hen is het wel een verrassing.

Nu werden op Radio 2 (donderdag) en Boulevard (gisteren) ook Georgië genoemd (die zoeken natuurlijk wel), dus de grote verrassing zal er wel af zijn. Of er komt nog een twist met 2 locaties.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #3 Gepost op: 6-01-2018, 10:55:47 »
Of, ze zijn 2 dagen naar Georgië geweest voor een paar foto's en daarna door naar.... Chili?
Lekker die molloten op het verkeerde spoor zetten  ;D
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #4 Gepost op: 6-01-2018, 10:55:58 »
En dan is er ook nog een variant, waar hier en daar over gesproken is, dat de kandidaten elk vanuit een ander beginpunt naar Tiflis komen, en dat om die reden (nog) geen groepsfoto van de locatie is prijsgegeven.

Karel van de Graaf had eens een ''visioen'' waarin hij sprak over het niet bekend maken van de Mol, maar dat is natuurlijk het ''losse eind'' aan de andere kant van het verhaal.


Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #5 Gepost op: 6-01-2018, 23:45:38 »
Daarom  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

anoniem 24971

  • Gast
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #6 Gepost op: 7-01-2018, 02:01:26 »
Dat is wel duidelijk ondertussen. No way dat iemand dit verwacht had. Was zonde geweest als ze dit hadden van tevoren onthuld.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #7 Gepost op: 7-01-2018, 12:22:01 »
Inderdaad! Man wat sloot dit goed aan bij de sfeer van de eerste opdracht. Ik zit er weer helemaal in. Top zet van de makers ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #8 Gepost op: 7-01-2018, 12:27:23 »
Tegelijkertijd: een dergelijke twist kun je maar 1 keer uithalen.


Ja, je kan het nog een keer proberen in een later seizoen, maar dan is de aardigheid er wat mij betreft al af.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #9 Gepost op: 7-01-2018, 13:26:37 »
Dat is een van de mooie dingen van WIDM.

Ze moeten ieder jaar weer iets doen dat ze nog nooit gedaan hebben en dat zelfs wij niet zien aankomen.

Voor mij is dit er zo een als toen dat silhouet van Anne-Marie op het molgeld. Dat was toen ook zo'n shock. Toen ze in latere jaren gingen klooien met hints geven op het molgeld, was de aardigheid er (inderdaad) vanaf.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2018, 14:45:40 »
Ik heb op dit forum wel de theorie gezien dat er twee verschillende groepen zouden zijn. Maar tweetallen die in verschillende landen rondom Georgië allemaal tegelijkertijd dezelfde opdracht spelen? Dat had ik nooit verwacht! Goed gedaan makers! ::ok::

Offline De Tunnelvisie

  • Forumlid
  • ... of Kokervisie, net wat je leuk vindt
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2018, 18:46:39 »
Toch wel trots dat ik dit zo goed als voorspeld had
Maar dat de groep op zo'n grote schaal verdeeld zou worden, zag ik echt niet aankomen  ::oink::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2018, 18:48:20 »
Dit is iets waar we lang aan terug zullen denken als we het hebben over WIDM2018 ::ok::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #13 Gepost op: 7-01-2018, 21:15:51 »
Maar we weten nog altijd niet of dit de definitieve locatie is he. Misschien vliegen ze alsnog halverwege naar Chili, net als toen met IJsland, etc.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #14 Gepost op: 7-01-2018, 21:26:55 »
Maar we weten nog altijd niet of dit de definitieve locatie is he. Misschien vliegen ze alsnog halverwege naar Chili, net als toen met IJsland, etc.
Dat zou wel grappig zijn, al moeten er nog best wat leader-opdrachten komen dan zit je al bijna aan aflevering 6. En Chili is gewoon te mooi en divers voor een halve serie, dat is meer iets voor 2019 ;D (of Uruaguay/Paraguay).

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #15 Gepost op: 7-01-2018, 23:47:10 »
Ik snap heel goed dat er geheimzinnig werd gedaan over de verschillende locaties. Ik was helaas gespoilerd voordat ik de aflevering kon terugkijken. Voor mij was de verrassing er dus vanaf, waardoor het niet meer zo'n wauw-effect had als het voor de meeste van jullie wel was, echt super jammer!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #16 Gepost op: 7-01-2018, 23:53:26 »
Ik keek het voor de 2e keer en toen had ik haast hetzelfde gevoel weer, zelf ::rofl:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #17 Gepost op: 7-01-2018, 23:59:48 »
Ik snap heel goed dat er geheimzinnig werd gedaan over de verschillende locaties. Ik was helaas gespoilerd voordat ik de aflevering kon terugkijken. Voor mij was de verrassing er dus vanaf, waardoor het niet meer zo'n wauw-effect had als het voor de meeste van jullie wel was, echt super jammer!

Hoe dan gespoilerd? Wist je niet dat je alle sociale contact moet verbreken als je widm nog moet terugkijken? :P

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #18 Gepost op: 8-01-2018, 00:04:51 »
Hoe dan gespoilerd? Wist je niet dat je alle sociale contact moet verbreken als je widm nog moet terugkijken? :P

Jawel, maar is dus niet gelukt  ::niet-ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over de locatie?
« Reactie #19 Gepost op: 8-01-2018, 00:12:26 »
Aah jammer. Hoop dat je de aflevering verder wel leuk vond!