Auteur Topic: Heel Veel Plezier met WIDM 18  (gelezen 22598 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #80 Gepost op: 28-02-2018, 16:47:26 »
Ik ben daar ook heel benieuwd naar! Vooral ook waar de mol allemaal geld heeft 'weggegooid' (als in: gezorgd dat het niet in de pot kwam)
Enige jammere: ik kan pas de woensdag na de ontknoping zelf de ontknoping gaan kijken. Of ze moeten in het hotel in Bulgarije een satelliet hebben waarmee je Wie is de Mol kan ontvangen...
Als je een computer kan weten te bemachtigen zou BVN.nl gewoon moeten werken denk ik! Worden de uitzendingen altijd om 20:50 uitgezonden. En anders reikt uitzendinggemist denk ik ook daar :)
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #81 Gepost op: 28-02-2018, 17:00:47 »
VIP plekken nu beschikbaar voor de finale nij VondelCS. Gaan er meer mensen daarheen?

Jawel. Gegarandeerd vooraan staan, 2 consumpties en een goodiebag daar zeg ik geen nee tegen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #82 Gepost op: 28-02-2018, 17:01:43 »
Jawel. Gegarandeerd vooraan staan, 2 consumpties en een goodiebag daar zeg ik geen nee tegen.
Ik moet alleen dus vind het wel spannend

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #83 Gepost op: 28-02-2018, 17:04:12 »
Ik probeer nog mensen mee te krijgen. Inmiddels al wel twee kaartjes besteld.  ::)
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #84 Gepost op: 28-02-2018, 17:08:12 »
Ik probeer nog mensen mee te krijgen. Inmiddels al wel twee kaartjes besteld.  ::)
Enige in mijn omgeving die het nog meer kijken zijn mijn broer en vader en die gaan echt niet mee haha

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #85 Gepost op: 1-03-2018, 14:55:05 »
Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande. Wat een fantastisch seizoen en wat zijn wij molloten door jullie op een dwaalspoor gezet  ::bravo:: ::bravo::
Voor mij is dit al het beste seizoen ooit! Wat een gave opdrachten, fantastisch land, super deelnemers!!



+ 1

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #86 Gepost op: 4-03-2018, 21:30:19 »
Wat gaaf dat de finalisten nog geen zekerheid kregen daar in Georgie. En zelfs tot komende zaterdag nog steeds niet? Een echte finale, goed bedacht! Wat een uniek seizoen is dit zeg.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #87 Gepost op: 4-03-2018, 23:14:37 »
Ik voel aan alles dat dit voor mij weleens een top 3 seizoen zou kunnen worden en wellicht zelfs mijn all-time favoriet, seizoen 11, kan overtreffen ::jaja:: We zullen het zien.

In ieder geval veel hulde voor het maken, want het kan niet anders dan goed worden ;D

Geinig om dit terug te lezen. Ik ben bang dat het een top 3 seizoen wordt en als de mol niet Ruben is, het mijn all-time favoriet wordt. ::rofl::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #88 Gepost op: 8-03-2018, 21:28:36 »
IlonaJessy, ik ben er ook (in het VIP-vak), en ik zal er ruim voor de aanvang-tijd zijn.

Als het niet te slecht weer is, geef ik je de tip om dat ook te doen. Ik weet niet hoe het er in 2016 en 2017 aan toe ging, maar ik heb me prima geamuseerd met vroeg arriverende kandidaten.

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #89 Gepost op: 8-03-2018, 21:34:17 »
IlonaJessy, ik ben er ook (in het VIP-vak), en ik zal er ruim voor de aanvang-tijd zijn.

Als het niet te slecht weer is, geef ik je de tip om dat ook te doen. Ik weet niet hoe het er in 2016 en 2017 aan toe ging, maar ik heb me prima geamuseerd met vroeg arriverende kandidaten.
ik zit aan die straat in een hotel en zolang het weer redelijk is, ga ik er ook vroeg heen. Ben nu al zenuwachtig. Ik zag het vaak op tv en om er nu alleen heen te gaan haha

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #90 Gepost op: 8-03-2018, 21:39:59 »
ik zit aan die straat in een hotel en zolang het weer redelijk is, ga ik er ook vroeg heen. Ben nu al zenuwachtig. Ik zag het vaak op tv en om er nu alleen heen te gaan haha
Let goed op je spullen, want dan is het ergste dat je kan overkomen dat je je doodverveelt (en die kans is klein).  ;)

Zenuwachtig zijn is iig nergens voor nodig  ::ohno::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #91 Gepost op: 8-03-2018, 21:40:46 »
ik zit aan die straat in een hotel en zolang het weer redelijk is, ga ik er ook vroeg heen. Ben nu al zenuwachtig. Ik zag het vaak op tv en om er nu alleen heen te gaan haha
Wel zwaaien he  ::zwaai::

Offline IlonaJessy

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #92 Gepost op: 8-03-2018, 21:43:20 »
Let goed op je spullen, want dan is het ergste dat je kan overkomen dat je je doodverveelt (en die kans is klein).  ;)

Zenuwachtig zijn is iig nergens voor nodig  ::ohno::
haha ik neem mijn molboekje mee dus anders ga ik lezen haha

Wel zwaaien he  ::zwaai::
haha straks sta ik ergens achteraan in VIP vak. Zie je mij nog niet zwaaien  ::rofl:: en in zo'n menigte valt hopelijk niemand op

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #93 Gepost op: 8-03-2018, 21:59:09 »
iedereen veel plezier as zaterdag, in het vondelpark maar ook voor de mensen die net als ik thuis kijken :)
Ananas

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #94 Gepost op: 10-03-2018, 19:08:23 »
Nog een dik uur en dan weten we het eindelijk... al zou het van mij nog veel langer mogen duren (mits nog lekker wat afleveringen)!

Jungus; heel erg veel plezier en vooral genieten vanavond!


*En alvast tot volgend jaar! Heb het goed met z'n allen!*
« Laatst bewerkt op: 10-03-2018, 19:10:14 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #95 Gepost op: 10-03-2018, 20:23:08 »
Leuk dat je er weer was Loebas ::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #96 Gepost op: 10-03-2018, 23:22:07 »
Rick wat een geweldig seizoen! Jullie zullen wel gelachen hebben van al onze verdenkingen.. Jan heeft ons ingepakt met zijn fanatisme, hij is bijna nooit de hoofdverdachte geweest van iemand. Pas in aflevering 10 hebben de meeste mensen de juiste Mol gekozen op de App. Wat waren er leuke opdrachten en zeker het begin was spectaculair! Ook een super leuke, veelzijdige groep kandidaten. Natuurlijk heeft Mol Jan Versteegh ook een zeer grote bijdrage geleverd aan dit seizoen, al zijn gewaagde molacties vlak voor de ogen van de kandidaten. Zeer geslaagd seizoen. Kan niet wachten op seizoen 19!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #97 Gepost op: 10-03-2018, 23:35:59 »
Leuk dat je er weer was Loebas ::zwaai::
Idem dito, tot volgend jaar Lukie4!  ::bravo::


*en dank aan jou en alle moderators en molloten voor 'n wederom heerlijk forum!*


<3
Omnia vincit amor

Offline snugger

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #98 Gepost op: 10-03-2018, 23:48:25 »
Ook van mijn kant dank aan de moderators en allen op dit forum. Wat heb ik me soms aan jullie geërgerd en wat heb ik veel vaker van jullie geleerd. En soms heb ik knetterhard om reacties gelachen. Samen lijken we een neuronetwerk te vormen dat steeds slimmer wordt, en waar de productie waarschijnlijk ook rekening mee houdt. Thanx  ::ok:: ::bravo::

Offline Tokemol

  • Forumlid
Re: Heel Veel Plezier met WIDM 18
« Reactie #99 Gepost op: 11-03-2018, 00:26:05 »
Dankjewel Rick, voor dit fantastische, gewaagde seizoen. We zaten elke zaterdag op het puntje van onze stoel en bleven het tot op het laatst met elkaar oneens wie nou de mol was. Zo zien en beleven we WIDM het liefst. Heel veel dank!