Poll

Keert Ron terug in het spel in aflevering 2?

Nee, Ron is definitief uit het spel.
54 (40.6%)
Ja, Ron krijgt de kans om terug te keren, maar hij slaagt er niet in terug te keren/wordt hem niet gegund door de groep.
33 (24.8%)
Ja, Ron krijgt de kans om terug te keren en hij slaagt er ook in/wordt hem gegund door de groep
46 (34.6%)

Totaal aantal stemmen: 132

Poll gesloten: 13-01-2018, 20:15:45

Auteur Topic: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?  (gelezen 14388 keer)

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2018, 17:35:57 »
In het gesprek met Annemieke mag Ron een liedje uitkiezen. In dat liedje zit de volgende zin:
Came back only yesterday

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2018, 19:41:16 »
Begin nu zelf toch terug een beetje te twijfelen. Op zich is het toch knap dat ongeacht de uitkomst de productie er in geslaagd is om genoeg elementen te geven om te twijfelen. Misschien knoopt dit seizoen terug aan met de donderdagavond-successen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2018, 20:00:37 »
Et tu, Hulpmol ???

Niet twijfelen joh.

Recht zo die gaat. Welkom Ron ::jaja:: ::trots:: ::zwaai::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2018, 20:17:24 »
De poll heeft zichzelf gesloten. Stemmen is niet meer mogelijk.

De resultaten:

Keert Ron terug in het spel in aflevering 2?  (Poll gesloten: Vandaag om 20:15:45)

Nee, Ron is definitief uit het spel.   - 54 (40.6%)
Ja, Ron krijgt de kans om terug te keren, maar hij slaagt er niet in terug te keren/wordt hem niet gegund door de groep.   - 33 (24.8%)
Ja, Ron krijgt de kans om terug te keren en hij slaagt er ook in/wordt hem gegund door de groep   - 46 (34.6%)

Zo net op facebook trouwens een foto die de theorie dat Jean-Marc voor de graafopdracht afvalt onderuit haalt:


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2018, 21:11:03 »
33 mensen zaten dus goed. De minderheid van dit forum eens voor de verandering. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2018, 21:36:11 »
Applaus voor het forum. ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2018, 22:08:49 »
33 mensen zaten dus goed. De minderheid van dit forum eens voor de verandering. ;)
Ik zat dus nog preciezer goed dan de poll ::tandpastasmiley:: ::rofl::... precies wat ik dacht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2018, 22:12:52 »
Ik had wel verwacht dat het zo zou lopen. Omdat hij bij alle drie de opdrachten ontbrak, of leek te ontbreken.

Wel dieptreurig, terug mogen komen door de productie, en dan niet niet mogen door de kandidaten...  :\'(

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #48 Gepost op: 13-01-2018, 22:13:18 »
Ik zat dus nog preciezer goed dan de poll ::tandpastasmiley:: ::rofl::... precies wat ik dacht.

Inderdaad. Hoedje af.

De poll kon uiteraard niet specifieker, want dan waren de aantallen overal kleiner. ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #49 Gepost op: 14-01-2018, 00:51:53 »
Ik zat dus nog preciezer goed dan de poll ::tandpastasmiley:: ::rofl::... precies wat ik dacht.

Ik heb in de poll juist op optie 2 gestemd omdat ik door de sneak preview van afgelopen aflevering 9 kandidaten zag staan, geen Ron en geen Jean Marc. Dus Ron zou wel terug komen maar wist niet terug in het spel te komen. En Jean Marc viel af, al had ik de reden daarvoor niet kunnen weten op voorhand.

Tijd voor een nieuwe mol dan Lo? Omdat je op elke poll driftig in zette en vroeg om op Ron te kunnen stemmen? ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #50 Gepost op: 14-01-2018, 01:14:27 »
...afgelopen aflevering 9 kandidaten zag staan, geen Ron en geen Jean Marc.

Acht dus.  ;)

Offline Sanne97

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • molerige mollooten mollen meer
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #51 Gepost op: 14-01-2018, 01:17:35 »
Nahw... wat een prut aflevering... nou was n klasgenoot van mij gaan spoileren over Ron voordat ik de kans had te kijken, en dan verlaat Jean ook nog het spel... om te huilen dit.

Opdrachten waren trouwens wel leuk bedacht...

En waar blijven in hemelsnaam die exit-filmpjes?
"niets is wat het lijkt"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #52 Gepost op: 14-01-2018, 13:42:44 »
Tijd voor een nieuwe mol dan Lo? Omdat je op elke poll driftig in zette en vroeg om op Ron te kunnen stemmen? ;D
Ja, als AFVALLER he... en dat heb ik dus ook gedaan (zie afvallerstopic), ik was dus een van die 12. Maar het was ook de enige plek waar je kon inzetten op Ron.. op de Molbeurs heb ik jammerlijk gefaald... zat goed met Ron maar toch ook niet goed want er was niets op hem in te zetten.

Op de app is het makkelijk, dan stem je gewoon de mol, heb ik dus nu 400 Stinepunten... ik las ergens dat je dan bonus krijgt. Dus dat is helemaal in mijn straatje, tunnelen, en dan nog bonus daarvoor krijgen ook ::rofl:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #53 Gepost op: 14-01-2018, 13:48:40 »
Zijn er hier nog mensen die denken dat Ron alsnog terugkomt? Zou een primeur zijn: 1 herkansing is een keer of 3 voorgekomen in het verleden. Maar een tweede herkansing zou een primeur zijn.


Naar mijn mening zou het ook afbreuk doen aan het spel.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #54 Gepost op: 14-01-2018, 13:51:13 »
De kans dat Art zijn hoofd kaal scheert en de volgende aflevering met hoed en sjaal presenteert lijkt me groter, Bodejos.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #55 Gepost op: 14-01-2018, 14:25:40 »
Ik zeg het maar, op Facebook en twitter zijn er nog hele volksstammen die ook nu nog in een terugkeer geloven.


Maar ja RN is toch echt iets anders.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #56 Gepost op: 14-01-2018, 14:37:16 »
Zijn er hier nog mensen die denken dat Ron alsnog terugkomt? Zou een primeur zijn: 1 herkansing is een keer of 3 voorgekomen in het verleden. Maar een tweede herkansing zou een primeur zijn.


Naar mijn mening zou het ook afbreuk doen aan het spel.


Nee... maar ik denk dat er nog minstens één andere deelnemer terugkeert na (zogenaamd) een rood scherm te hebben gekregen. Ik denk zelfs minstens twee. Misschien zelfs de Mol.

Op basis van het praatje van Art in de promo van eind vorig jaar lijkt dat voor de hand te liggen. Geen idee wat hij er anders mee bedoelde.  :-\\

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #57 Gepost op: 14-01-2018, 15:57:06 »
Ja, als AFVALLER he... en dat heb ik dus ook gedaan (zie afvallerstopic), ik was dus een van die 12. Maar het was ook de enige plek waar je kon inzetten op Ron.. op de Molbeurs heb ik jammerlijk gefaald... zat goed met Ron maar toch ook niet goed want er was niets op hem in te zetten.

Op de app is het makkelijk, dan stem je gewoon de mol, heb ik dus nu 400 Stinepunten... ik las ergens dat je dan bonus krijgt. Dus dat is helemaal in mijn straatje, tunnelen, en dan nog bonus daarvoor krijgen ook ::rofl:: ::bravo::

Kan het mis hebben maar je vroeg in meerdere topics of je op Ron kon stemmen in de poll. Op den duur las ik nog zelfs berichten van je dat je als Ron terug kwam zo maar de mol nog kon zijn. Maar dat heb ik dan verkeerd gelezen. En vwb de app, daar is dus de nieuwigheid: stem je op de verkeerde mol, dan raak je alle punten die je eerder op diegene hebt ingezet kwijt. Dus ja zolang ik zeg Olcay er in blijft en je blijft op haar stemmen: dan verdubbelen je punten. Tot ze eruit ligt en dan ben je alle punten kwijt. Beetje zoals de WIDM.com pool al jaren werkt  ::ok::

Op basis van het praatje van Art in de promo van eind vorig jaar lijkt dat voor de hand te liggen. Geen idee wat hij er anders mee bedoelde.  :-\\

Welke promo doel je op precies? Overigens verwacht ik nu verder geen twists meer.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #58 Gepost op: 14-01-2018, 16:01:47 »
En vwb de app, daar is dus de nieuwigheid: stem je op de verkeerde mol, dan raak je alle punten die je eerder op diegene hebt ingezet kwijt. Dus ja zolang ik zeg Olcay er in blijft en je blijft op haar stemmen: dan verdubbelen je punten. Tot ze eruit ligt en dan ben je alle punten kwijt. Beetje zoals de WIDM.com pool al jaren werkt  ::ok::

Hoe kom je hier bij? Volgens mij is het enige nieuwe dat aan het eind ingezette punten op de mol worden verdubbeld.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll, aflevering 2] Keert Ron terug?
« Reactie #59 Gepost op: 14-01-2018, 16:04:15 »
Hoe kom je hier bij? Volgens mij is het enige nieuwe dat aan het eind ingezette punten op de mol worden verdubbeld.

Nou als ik zo om mij heen kijk in de poules waarin ik meespeel zijn er al mensen die ingezet hadden op Ron en Jean-Marc zo punten kwijt. De een alles, de ander 1/3e of 1/4e afhankelijk hoeveel ze hadden ingezet op Ron/Jean-Marc de afgelopen afleveringen. Dus de punten die je inzet op de mol verdubbelen aan het einde, maar al degene die dus niet de mol zijn maar waarop wel is ingezet raak je even zo snel kwijt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan