Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld  (gelezen 27105 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #100 Gepost op: 24-01-2018, 20:10:03 »
Ik vond deze ook nog wel grappig, en volgens mij niet voorbij zien komen.
Het nummerbord waar Bella en Olcay in zitten: OW-680-WO
Mij viel meteen de O en W op, Olcay Mol (omgekeerd dus).....

Toevallig dat zij natuurlijk in deze auto zit, want het had net zo goed een andere kunnen zijn. Vond het alleen grappig om te benoemen ;-)

« Laatst bewerkt op: 24-01-2018, 20:14:04 door Juuls247 »
Meer L

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #101 Gepost op: 24-01-2018, 21:54:58 »
Ruben: "Oké, ik heb nu twee rooie auto's achter me aan helemaal aan de buitenkant van het dorp."

Iemand een bewijs hiervoor?

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #102 Gepost op: 24-01-2018, 22:13:41 »
Ruben: "Oké, ik heb nu twee rooie auto's achter me aan helemaal aan de buitenkant van het dorp."

Iemand een bewijs hiervoor?

Nee Avogadro, dat was niet te zien. Ik had ook al eerder geschreven. Ik weet niet of het met montage te maken heeft, of dat Ruben daar liegt.

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #103 Gepost op: 24-01-2018, 22:55:13 »
Nee Avogadro, dat was niet te zien. Ik had ook al eerder geschreven. Ik weet niet of het met montage te maken heeft, of dat Ruben daar liegt.
Dit is het moment dat een rode auto voor Loes en Emilio duikt. Dezelfde auto die Ruben heeft klem gereden.
Dat kapsel lijkt op een pruik (niet echt een kapsel dat je vaak tegenkomt in Georgië). Zou dat Ruben kunnen zijn?
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #104 Gepost op: 24-01-2018, 23:08:13 »
Dit is het moment dat een rode auto voor Loes en Emilio duikt. Dezelfde auto die Ruben heeft klem gereden.
Dat kapsel lijkt op een pruik (niet echt een kapsel dat je vaak tegenkomt in Georgië). Zou dat Ruben kunnen zijn?


De crew wordt ook weleens ingezet. Denk aan de piccolo’s in seizoen 2017.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #105 Gepost op: 24-01-2018, 23:09:57 »
Dit is het moment dat een rode auto voor Loes en Emilio duikt. Dezelfde auto die Ruben heeft klem gereden.
Dat kapsel lijkt op een pruik (niet echt een kapsel dat je vaak tegenkomt in Georgië). Zou dat Ruben kunnen zijn?

Momo Zarroue toch mogelijk?

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #106 Gepost op: 25-01-2018, 09:11:34 »
Momo Zarroue toch mogelijk?
  ::rofl::
Ik blijf het apart vinden, dat er opeens een hele andere auto in het spel is....Ook afwijkend van het soort. En al vrij vroeg in de race.
Meer L

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #107 Gepost op: 25-01-2018, 09:36:01 »
Maar een van die rode auto's was wel een oud barrel. Aangezien er bij de kandidaten meerdere auto's afsloegen (waarschijnlijk vanwege het heuvelachtige terrein) zou het me niet verbazen als een van de rode auto's het ook begeven heeft en vervangen is door een reserve-auto.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #108 Gepost op: 25-01-2018, 10:12:04 »



Toch nog voor de zekerheid gekeken: die Toyota met ZU 888 GD is in de opdracht niet meer teruggezien. Daisy heeft gelijk, deze auto had al pech voor de opdracht begon.

Vier auto's met pech (de twee VW's van Stine-Jan en Emilio-Loes en de MB van Simone, en de rode Toyota) - ik snap wel dat t team van widm het 'kreupelstraat' heeft genoemd. (Waarschijnlijk is in die straat de sloop waar ze 5 groene en 4 rode auto's hebben geleend...)


Wat verder wel opviel is dat ze moeite hadden met het goed chronologisch in beeld brengen van de gebeurtenissen.
Het insluiten van Bella-Olcay is later in scene gezet: de eerste keer worden ze gestopt door de Lada, de tweede keer met de Mitsubishi en de Lada erachter, vlakbij de finish. (Als Emilio-Loes die straat inrijden zijn ze net met keren-terugrijden naar Start bezig) - vandaar waarschijnlijk dat de Lada  daarna wegrijdt...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #109 Gepost op: 25-01-2018, 22:04:35 »
Ik heb er mogelijk over gelezen, maar ik merk bij het terugkijken op dat Stine in de auto met de verdubbelaar zit en die heeft nummerplaat JJ-908-SS. Jensen Stine.
Mensen met een tweelingentheorie moeten dit toch leuk vinden? ::rofl::

Weet iemand trouwens wie die andere auto is in de straat als Loes en Emilio ingesloten dreigen te raken?
« Laatst bewerkt op: 25-01-2018, 22:11:41 door Hulpmol »

Offline Thingy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #110 Gepost op: 26-01-2018, 10:34:27 »
Ik heb er mogelijk over gelezen, maar ik merk bij het terugkijken op dat Stine in de auto met de verdubbelaar zit en die heeft nummerplaat JJ-908-SS. Jensen Stine.

Jan en Stine  ::tandpastasmiley::
durf niemand meer weg te strepen, dankzij Jan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #111 Gepost op: 26-01-2018, 11:42:54 »
Jan en Stine  ::tandpastasmiley::

Nog beter. ::ok:: Ik dacht dat ik uit tunnels bleef, maar onbewust kies ik toch voor Stine blijkbaar. ::rofl::

anoniem 24971

  • Gast
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #112 Gepost op: 26-01-2018, 18:28:42 »
Ik vind nummerborden nooit goede hints eigenlijk. Vind als crew maar eens een auto met een nummerplaat die eventueel op de Mol zou kunnen slaan. Zoals Henry V geen hint was naar Jennifer in seizoen 14 denk ik dat JJ-908-SS geen hint is naar Jan en/of Stine. Waar zou dat 908 dan ook op slaan?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #113 Gepost op: 26-01-2018, 22:44:04 »
Ik vind nummerborden nooit goede hints eigenlijk. Vind als crew maar eens een auto met een nummerplaat die eventueel op de Mol zou kunnen slaan. Zoals Henry V geen hint was naar Jennifer in seizoen 14 denk ik dat JJ-908-SS geen hint is naar Jan en/of Stine. Waar zou dat 908 dan ook op slaan?

Wel, ik geloof ook niet dat het een hint is he. Ik meldde het maar omdat hier toch een aantal mensen zitten die wild worden van tweelingen en dubbele letters en cijfers. ;)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #114 Gepost op: 26-01-2018, 23:13:50 »
Wat flauw!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #115 Gepost op: 26-01-2018, 23:23:34 »
(...) Waar zou dat 908 dan ook op slaan?

9 + 0 + 8 = 17.    1 + 7 =            8

Eerste aflevering  EE N(...) =    1

1 + 8 =                                 18

::tandpastasmiley::

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #116 Gepost op: 27-01-2018, 00:01:31 »
Wel, ik geloof ook niet dat het een hint is he. Ik meldde het maar omdat hier toch een aantal mensen zitten die wild worden van tweelingen en dubbele letters en cijfers. ;)

Hm... net zo'n sterk argument, als dat ik voor Loes ga dit keer  :)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #117 Gepost op: 27-01-2018, 00:04:49 »
Hm... net zo'n sterk argument, als dat ik voor Loes ga dit keer  :)

 ??? Ik geef net geen argument. Ik keek gisteren terug zag de nummerplaat en vond het vreemd dat het kamp der tweelingenaanhangers het nog niet had opgepikt.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #118 Gepost op: 27-01-2018, 08:46:52 »
Ik ben met je eens dat het manipuleren van nummerborden nogal lastig is en dat er daarom waarschijnlijk geen hints in zitten. Tijdens het schieten van sfeerbeelden acht ik die kans groter; als je als productieteam toevallig een leuke nummerplaat tegenkomt die je als aanwijzing kunt gebruiken, zullen ze dat vast niet laten.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 1: Tijd is geld
« Reactie #119 Gepost op: 27-01-2018, 14:33:04 »
Ik vind nummerborden nooit goede hints eigenlijk. Vind als crew maar eens een auto met een nummerplaat die eventueel op de Mol zou kunnen slaan. Zoals Henry V geen hint was naar Jennifer in seizoen 14 denk ik dat JJ-908-SS geen hint is naar Jan en/of Stine. Waar zou dat 908 dan ook op slaan?

Maar als je die auto dan toch hebt en Stine is de mol, dan kun je best afspreken dat zij in die auto gaat. Geen vooropgezette hint, maar gewoon gebruik maken van de gelegenheid. Dat Jan er dan ook bijkruipt is alleen maar een leuke bijkomstigheid.  ::rofl::