Auteur Topic: Molduel: Simone vs. Stine  (gelezen 56166 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #160 Gepost op: 7-02-2018, 22:43:21 »
Nee anders zou het geen duel zijn hè. Dit zijn nou eenmaal de 2 hoofdverdachten. Optie: open een olcay vs nog iemand topic  ::ok::
Een tri-el dan  ::rofl::
Ik zou gewoon graag de 3 dames op rij zien.. Olcay was vrij onverdacht in afl 1 en 2, maar heeft m.i. een inhaalslag gemaakt. Van bijna onrealistische wensmol (van mij), zie ik met de afl meer aanwijzingen dat je haar toch niet kunt afschrijven..

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #161 Gepost op: 7-02-2018, 22:53:31 »
Een tri-el dan  ::rofl::
Ik zou gewoon graag de 3 dames op rij zien.. Olcay was vrij onverdacht in afl 1 en 2, maar heeft m.i. een inhaalslag gemaakt. Van bijna onrealistische wensmol (van mij), zie ik met de afl meer aanwijzingen dat je haar toch niet kunt afschrijven..
Het is ook mijn wensmol.. al vanaf afl 1 .. maar hoort niet in dit topic thuis imo. Je bent namelijk in de minderheid als je Olcay verdenkt..

En dit topic zegt ook niet dat je Olcay moet afschrijven.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #162 Gepost op: 7-02-2018, 23:08:21 »
Het is ook mijn wensmol.. al vanaf afl 1 .. maar hoort niet in dit topic thuis imo. Je bent namelijk in de minderheid als je Olcay verdenkt..

En dit topic zegt ook niet dat je Olcay moet afschrijven.
Het was maar een verzoekje..  :P
Nooit geschoten...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #163 Gepost op: 7-02-2018, 23:09:38 »
Mocht er na de volgende aflevering niemand naar huis gaan, wil ik me wel inzetten voor een molduel tussen Olcay en Ruben.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #164 Gepost op: 7-02-2018, 23:13:32 »
Mocht er na de volgende aflevering niemand naar huis gaan, wil ik me wel inzetten voor een molduel tussen Olcay en Ruben.

Ja leuk!  ::ok::


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #165 Gepost op: 7-02-2018, 23:18:07 »
Een Olcay vs Ruben is voor mij wel een duidelijk voor Olcay. Je kan gewoon zwaaien met een verlies van 2500 euro van Olcay in 3.1, 3.2 en 5.2 en je bent uitgepraat. ;D

Voor mij gaat het toch ook eerder tussen de dames.

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #166 Gepost op: 7-02-2018, 23:21:32 »
Mocht er na de volgende aflevering niemand naar huis gaan, wil ik me wel inzetten voor een molduel tussen Olcay en Ruben.

ik denk dat Olcay die gaat winnen
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #167 Gepost op: 7-02-2018, 23:33:45 »
Een Olcay vs Ruben is voor mij wel een duidelijk voor Olcay. Je kan gewoon zwaaien met een verlies van 2500 euro van Olcay in 3.1, 3.2 en 5.2 en je bent uitgepraat. ;D

Voor mij gaat het toch ook eerder tussen de dames.
Steun!  ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #168 Gepost op: 7-02-2018, 23:37:05 »
Steun!  ::bravo::

Ik zal het topic niet maken, maar het is mijn persoonlijk gevoel dat de 3 dames er momenteel het meest aan gedaan hebben om die pot niet vol geld te steken.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #169 Gepost op: 7-02-2018, 23:38:26 »
Goed idee! Dan maak ik alvast Art vs Jan ::ok::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #170 Gepost op: 7-02-2018, 23:40:27 »
Goed idee! Dan maak ik alvast Art vs Jan ::ok::
::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #171 Gepost op: 7-02-2018, 23:43:29 »
Goed idee! Dan maak ik alvast Art vs Jan ::ok::

Art is elk jaar de Mol. Dus ook dat wordt een saaie. ::rofl::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #172 Gepost op: 7-02-2018, 23:51:36 »
ik denk dat Olcay die gaat winnen
Olcay wint van iedereen. ;D

1.1
Stine-Jan-Simone-Olcay-Ruben (van meest verdacht naar minst verdacht)

2.1
Simone-Jan-Olcay-Ruben-Stine

2.3
Olcay-Simone-Stine-Jan-Ruben

3.1
Olcay-Ruben-Simone-Stine-Jan

3.2
Olcay-Stine-Jan-Simone-Ruben

3.3
Simone-Stine-Ruben-Jan-Olcay

4.1
Simone-Olcay-Ruben-Stine-Jan

4.3
Stine-Ruben-Simone-Olcay-Jan

5.1
Olcay-Jan-Stine-Simone-Ruben

5.2
Olcay-Stine-Jan-Simone-Ruben

5.3
Olcay-Simone-Stine-Ruben-Jan

Olcay: 42 molpunten (6x)
Simone: 38 molpunten (3x)
Stine: 36 molpunten (2x)
Jan: 26 molpunten
Ruben: 23 molpunten

Over de bovenstaande uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
🜃

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #173 Gepost op: 8-02-2018, 01:05:45 »
Mensen, dit topic is voor die mensen die twijfelen tussen Simone en Stine (en dat zijn er veel). Het is niet voor iedereen die ervan overtuigd is dat Olcay het is, of zich afvragen hoeveel molpunten Ruben heeft. Jullie lopen zeker ook een bakker binnen om te vragen waarom die geen tandpasta verkoopt? :P

Maar goed, een groot aantal posts hier duwt me toch wel weer verder mijn Simonetunnel in. Ik was na afgelopen aflevering echt verbaasd over mijn tunnel, bang dat het misschien toch Stine was. Maar als je zo de acties precies naast elkaar legt, draagt dat niet eens bij tot een echt hele sterke zaak voor Stine.

Heinz, jij wijst in opdracht 2 van aflevering 5 naar Stine als meer verdachte, maar ik vraag me sterk af of je dat kan stellen.
* 1. Stine eist aandacht op door "verdacht" gedrag. Dat is gunstig als je kandidaat bent, maar niet gunstig als je de mol bent. Dat maakt het onmols.
* 2. Stine finisht niet. Ze heeft dus uiteindelijk geen geld uit de pot gehouden; in dat opzicht is haar bijdrage dus gelijk aan Simone.

Netto kom ik dan uit op niet-mols gedrag. Simone was wat mij betreft ook volledig onmols in deze opdracht hoor, maar goed...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #174 Gepost op: 8-02-2018, 01:09:43 »
Mensen, dit topic is voor die mensen die twijfelen tussen Simone en Stine (en dat zijn er veel). Het is niet voor iedereen die ervan overtuigd is dat Olcay het is, of zich afvragen hoeveel molpunten Ruben heeft. Jullie lopen zeker ook een bakker binnen om te vragen waarom die geen tandpasta verkoopt? : :P


+1  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #175 Gepost op: 8-02-2018, 07:58:27 »
Graag weer  ::ontopic:: hier

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #176 Gepost op: 8-02-2018, 08:13:13 »
Heinz, jij wijst in opdracht 2 van aflevering 5 naar Stine als meer verdachte, maar ik vraag me sterk af of je dat kan stellen.
* 1. Stine eist aandacht op door "verdacht" gedrag. Dat is gunstig als je kandidaat bent, maar niet gunstig als je de mol bent. Dat maakt het onmols.
* 2. Stine finisht niet. Ze heeft dus uiteindelijk geen geld uit de pot gehouden; in dat opzicht is haar bijdrage dus gelijk aan Simone.

Netto kom ik dan uit op niet-mols gedrag. Simone was wat mij betreft ook volledig onmols in deze opdracht hoor, maar goed...


Stine had zich eerder terug kunnen trekken (zou ik ook als kandidaat niet doen want je wil meedoen) zodat Olcay met haar 2000 euro (wat Stine als kandidaat niet wist maar als Mol mogelijk wel) nog een rondje langer mee had kunnen racen. Stine doet mee in het uitschakelen van 2000 euro en Simone niet.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2018, 08:20:33 door Heinz »

Offline Amateur

  • Forumlid
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #177 Gepost op: 8-02-2018, 09:14:52 »
Stine had zich eerder terug kunnen trekken (zou ik ook als kandidaat niet doen want je wil meedoen) zodat Olcay met haar 2000 euro (wat Stine als kandidaat niet wist maar als Mol mogelijk wel) nog een rondje langer mee had kunnen racen. Stine doet mee in het uitschakelen van 2000 euro en Simone niet.

En daarvoor doet ze mee in het uitschakelen van twee jokers. (Oftewel 0 euro voor de pot.) Als je zelf toch niet gaat finishen is dat net zo onverwacht als dat die andere actie verdacht is, toch?

Ik vraag me ook sterk af of de mol weet wie wat heeft.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #178 Gepost op: 8-02-2018, 10:36:36 »
Ik vraag me ook sterk af of de mol weet wie wat heeft.
Ik denk het wel, alleen misschien weet de mol tijdens de opdracht niet waar iedereen uithangt.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Simone vs. Stine
« Reactie #179 Gepost op: 8-02-2018, 11:45:54 »
Ik denk dat de Mol wist wat er in de enveloppen zat, maar niet wie wat bij zich had. Tenzij dat tussen de verdeling van Ruben en het uitdelen van de enveloppen nog aan de Mol is medegedeeld. Maar ik heb niets gezien wat daarop wijst.

Mocht de Mol wel hebben geweten wie wat kreeg, dan pleit dat eerder voor Simone als Mol. We zien haar immers niet haar envelop openmaken. Wat dan weer tegen een eventueel molschap spreekt is dat ze als eerste afvalt.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison