Auteur Topic: [Hints] Spatie-hint  (gelezen 14817 keer)

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #20 Gepost op: 3-03-2018, 14:51:27 »
Zou je dat eens nader kunnen toelichten?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #21 Gepost op: 3-03-2018, 14:59:27 »
Zou je dat eens nader kunnen toelichten?

Ze hebben het spel veranderd en er zijn 2 Mollen.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #22 Gepost op: 3-03-2018, 15:01:49 »
Ze hebben het spel veranderd en er zijn 2 Mollen.

Klopt Hulpmol, Ron en Jean-Marc.
Doe komen volgende week weer in beeld  :)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #23 Gepost op: 3-03-2018, 15:18:55 »
Zou je dat eens nader kunnen toelichten?
Ik denk dat de Mol, waarvan iedereen verwacht dat het 1 persoon is, dit jaar een duo is. Andersom is wat 2 deelnemers lijkt dus 1 Mol. Ik heb dat uitgebreid toegelicht in vooral het Verborgen Hints topic, maar ook in het Leader topic en vanmorgen nog in Afleveringstitel topic. Maar voor de spatie-hint hoop ik dat dit voldoende uitgelegd is zo? Zoals ik het zie dan. Meer info is te vinden in de genoemde topics.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #24 Gepost op: 3-03-2018, 15:20:11 »
Ik denk dat de Mol, waarvan iedereen verwacht dat het 1 persoon is, dit jaar een duo is. Andersom is wat 2 deelnemers lijkt dus 1 Mol. Ik heb dat uitgebreid toegelicht in vooral het Verborgen Hints topic, maar ook in het Leader topic en vanmorgen nog in Afleveringstitel topic. Maar voor de spatie-hint hoop ik dat dit voldoende uitgelegd is zo? Zoals ik het zie dan. Meer info is te vinden in de genoemde topics.


Er is 1 mol  ::)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #25 Gepost op: 3-03-2018, 15:20:42 »
Je kan er inderdaad moeilijk naast lezen, dat is een feit. ;D

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #26 Gepost op: 3-03-2018, 15:27:46 »
Je kan er inderdaad moeilijk naast lezen, dat is een feit. ;D
Haha. Ja, ik doe mijn best. Maar ik heb er tenminste geen apart topic over geopend hè, ik hoop dat je dat in elk geval waardeert ;). Verder ieder zijn eigen keuze.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #27 Gepost op: 3-03-2018, 15:41:16 »
Maar ik heb er tenminste geen apart topic over geopend hè, ik hoop dat je dat in elk geval waardeert ;). Verder ieder zijn eigen keuze.

Je bent inderdaad vrij om te speuren hoe je wil. ;) Anderzijds zou ik van zo'n topic tenminste weten dat ik het niet moet lezen. ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #28 Gepost op: 3-03-2018, 15:42:16 »
Je bent inderdaad vrij om te speuren hoe je wil. ;) Anderzijds zou ik van zo'n topic tenminste weten dat ik het niet moet lezen. ;D

Misschien voor de humor  ::rofl::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #29 Gepost op: 3-03-2018, 15:43:47 »
en w eer  over   spatiesaub
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #30 Gepost op: 3-03-2018, 15:49:22 »
en w eer  over   spatiesaub

Groot gelijk! ::ok::

Ik dacht in het begin altijd dat die eerste titel "EE N V E R H A A L A P A R T" allemaal spaties had op 1 na om duidelijk te maken dat we op zoek waren naar dubbele letters. Dat leek in wiSSelgeld, kreupelstrAAt en vOOruitzicht ook nog te kloppen, maar bij zienswijzen uiteraard niet meer.

Dit is gewoon een mededeling (want dus bewezen geen hint), maar misschien brengt het anderen op ideeën om iets met de spaties te doen.

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #31 Gepost op: 3-03-2018, 22:14:29 »
 ::bravo::bedankt voor het openen van dit topic! Hoe leuk zou het zijn als er echt een spatie-hint is ::ok::

Ik kan er zelf nog niets mee, maar ben benieuwd of er nog wat mee ontdekt wordt

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #32 Gepost op: 3-03-2018, 22:45:14 »
Het is eigenlijk té opvallend om geen hint te zijn. Maar ik breek mijn hoofd er nu al zo lang over, dat ik het opgeef. Hoewel de Woman wel goed klinkt.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #33 Gepost op: 3-03-2018, 23:20:56 »
Ik denk dat de Mol, waarvan iedereen verwacht dat het 1 persoon is, dit jaar een duo is. Andersom is wat 2 deelnemers lijkt dus 1 Mol. Ik heb dat uitgebreid toegelicht in vooral het Verborgen Hints topic, maar ook in het Leader topic en vanmorgen nog in Afleveringstitel topic. Maar voor de spatie-hint hoop ik dat dit voldoende uitgelegd is zo? Zoals ik het zie dan. Meer info is te vinden in de genoemde topics.

Je gedram in meerdere topics dat er twee mollen zijn, terwijl er meermaals klip en klaar is uitgelegd waarom dat niet kan, begint nu echt heel vervelend te worden.  ::niet-ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lysah

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #34 Gepost op: 3-03-2018, 23:23:39 »
Aanvulling op de hint n.a.v. de aflevering vandaag. Er is geknoeid met dag 17/dag 18.. de 17 lijkt apart te staan.

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #35 Gepost op: 4-03-2018, 00:06:38 »
Ondertussen, op de redactie van WIDM:

"Beste mensenvan IT, ik heb twee maa nden geledenal gevraa gd of mijn toetsenbord vervangenkan worden, maar ik hebnog stee ds gee n nieuwe. Het gebeurt regelmatig dat erspontaan ee n extra spatie ingevoegd wordt, voo ral na dubb ele letters. En oo k wordt ersoms ee ntje overgeslagen. Ik hoo r graa g van jullie."
Mzahk hr cd lnk !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #36 Gepost op: 4-03-2018, 00:07:43 »
 ::rofl::

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #37 Gepost op: 4-03-2018, 00:09:53 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #38 Gepost op: 4-03-2018, 03:20:23 »
Heb toch het gevoel dat het creatief op opdrachten slaat. Bij 'Ee n verhaal apart' staan de twee e's apart, de kandidaten zaten ook met twee apart van elkaar. En dat geldt voor alle vreemde spaties en woordspelingen, ze sluiten prima aan bij de opdrachten in betreffende afleveringen.

Vind WOMAN dan nog een goede vondst. Zelf kan ik werkelijk nergens op komen richting een mogelijke hint.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Hints] Spatie-hint
« Reactie #39 Gepost op: 4-03-2018, 08:19:02 »
Ondertussen, op de redactie van WIDM:

"Beste mensenvan IT, ik heb twee maa nden geledenal gevraa gd of mijn toetsenbord vervangenkan worden, maar ik hebnog stee ds gee n nieuwe. Het gebeurt regelmatig dat erspontaan ee n extra spatie ingevoegd wordt, voo ral na dubb ele letters. En oo k wordt ersoms ee ntje overgeslagen. Ik hoo r graa g van jullie."
::rofl::

'Geef maar hoer, ik roggel het wiel'
https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=bA35Dkks5YQ
Dat dan weer wel