Auteur Topic: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol  (gelezen 42162 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #160 Gepost op: 7-03-2018, 22:30:03 »
Anderzijds: Zou men dan echt zo in beeld brengen dat de Mol 2 minuutjes gaat zitten en dan weer opstaat? Want dan had ik de klokjes eigenlijk gewoon weggelaten en ons laten gissen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #161 Gepost op: 7-03-2018, 22:34:12 »
Ja, dat vind ik ook het eigenaardige hieraan.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #162 Gepost op: 7-03-2018, 22:34:22 »
Ik denk dat dat achteraf ook verstandig was geweest. De inschatting hier was vier minuten, wat we al redelijk vlug vonden. Dat bleef volgens mij zo tot gisteravond toen ik ging tellen en vergeleek met de anderen. Het heeft dus toch nog drie dagen geduurd voor we ontdekten dat het toch wel echt heel weinig tijd was. En eigenlijk onmogelijk.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #163 Gepost op: 7-03-2018, 22:41:12 »
Anderzijds: Zou men dan echt zo in beeld brengen dat de Mol 2 minuutjes gaat zitten en dan weer opstaat? Want dan had ik de klokjes eigenlijk gewoon weggelaten en ons laten gissen.
Ja, lol, dat zeg ik hier al 100 x  ::rofl::
Als ze willen sjoemelen met de tijd laten de de tijd zoals elk jaar tot op heden gewoon weg. Die inmonteren en daarna ermee sjoemelen is onnodig ingewikkeld en ligt daarom niet voor de hand...

De tijd klopt dus gewoon. En Olcay maakt de test dus bizar snel. Dat kan niet als kandidaat  ::ohno::

Enige andere optie is een bizarre twist: dat ze Jan de overwinning cadeau wil doen (nou deed ze raar met die zwarte vrijstelling, maar dit zou echt heel raar zijn)  ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 7-03-2018, 22:50:31 door Whiskers »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #164 Gepost op: 7-03-2018, 22:49:04 »
Ja, lol, dat zeg ik hier al 100 x  ::rofl::
Als ze willen sjoemelen met de tijd laten de de tijd zoals elk jaar tot op heden gewoon weg. Ze inmonteren en daarna ermee sjoemelen is onnodig ingewikkeld en ligt daarom niet voor de hand...

De tijd klopt dus gewoon. En Olcay maakt de test dus bizar snel. Dat kan niet als kandidaat  ::ohno::

Enige andere optie is een bizarre twist: dat ze Jan de overwinning cadeau wil doen (nou deed ze raar met die zwarte vrijstelling, maar dit sou echt heel raar zijn)  ::ohno::

Olcay doet het voor de groep. ::ok::

Het zou wel wat zijn hoor: Jan is zaterdag de Mol en het komt uit dat Olcay dacht dat ze Jan de overwinning aan het gunnen was. ;D

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #165 Gepost op: 7-03-2018, 22:54:12 »
Olcay doet het voor de groep. ::ok::

Het zou wel wat zijn hoor: Jan is zaterdag de Mol en het komt uit dat Olcay dacht dat ze Jan de overwinning aan het gunnen was. ;D
Maar Jan is de mol niet  ::hypocriet::

Offline Hazelaar

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #166 Gepost op: 7-03-2018, 22:56:11 »
Mijn indruk is dat alle beelden van de tests altijd ook achteraf worden opgenomen. Iedereen ziet er namelijk altijd te goed uit, een beetje peinzend, of juist zeer geconcentreerd de test aan het invullen en over het algemeen met een "mooi" gezicht - je weet wel, op foto's waarvan je weet dat die gemaakt worden, terwijl je niet de lens in kijkt, zorg je er ook altijd voor dat je gezicht zo staat dat je geen onderkin hebt en houd je je buik wat in. Als je echt niet in de gaten hebt dat een foto wordt gemaakt, zie je jezelf meestal terug met een buik alsof je drie maanden zwanger bent en een onderkin  >:D. Je kan ook zien dat de opnames van het zogenaamd maken van de test niet echt zijn, want als de kandidaten opgelucht weglopen van hun test (drone-opname), zijn ze helemaal alleen op het kasteel. Goh, waar zijn die cameramensen dan gebleven die kort daarvoor nog aan het filmen waren?

Ik denk oprecht dat je de test in twee minuten kan maken. Ik denk dat als er een tijd van de mol wordt vermeld dat die tijd niet zo sterk zou afwijken van de anderen. Verder denk ik dat de mol hoe dan ook geld zal pakken, al was het maar om de mensen thuis de indruk te geven dat hij een echte voor het geld-gaande kandidaat is. Als de mol niet wint, komt het geld immers niet in de pot. Dus op basis hiervan is of Ruben of Jan de mol (en op grond van andere afleveringen denk ik dat het dan Jan is).

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #167 Gepost op: 7-03-2018, 23:00:55 »
Mijn indruk is dat alle beelden van de tests altijd ook achteraf worden opgenomen. Iedereen ziet er namelijk altijd te goed uit, een beetje peinzend, of juist zeer geconcentreerd de test aan het invullen en over het algemeen met een "mooi" gezicht - je weet wel, op foto's waarvan je weet dat die gemaakt worden, terwijl je niet de lens in kijkt, zorg je er ook altijd voor dat je gezicht zo staat dat je geen onderkin hebt en houd je je buik wat in. Als je echt niet in de gaten hebt dat een foto wordt gemaakt, zie je jezelf meestal terug met een buik alsof je drie maanden zwanger bent en een onderkin  >:D. Je kan ook zien dat de opnames van het zogenaamd maken van de test niet echt zijn, want als de kandidaten opgelucht weglopen van hun test (drone-opname), zijn ze helemaal alleen op het kasteel. Goh, waar zijn die cameramensen dan gebleven die kort daarvoor nog aan het filmen waren?

Ik denk oprecht dat je de test in twee minuten kan maken. Ik denk dat als er een tijd van de mol wordt vermeld dat die tijd niet zo sterk zou afwijken van de anderen. Verder denk ik dat de mol hoe dan ook geld zal pakken, al was het maar om de mensen thuis de indruk te geven dat hij een echte voor het geld-gaande kandidaat is. Als de mol niet wint, komt het geld immers niet in de pot. Dus op basis hiervan is of Ruben of Jan de mol (en op grond van andere afleveringen denk ik dat het dan Jan is).
40 vragen in minder dan 3 minuten? Nee  ::ohno::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #168 Gepost op: 7-03-2018, 23:02:30 »
40 vragen in minder dan 3 minuten? Nee  ::ohno::


Je onderschat hoe snel de jeugd van tegenwoordig is met computers hoor. ::rofl::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #169 Gepost op: 7-03-2018, 23:04:03 »
Minder dan 2 minuten. 118 seconden op zijn allerlangst. 2,95 per antwoord. Onmogelijk.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #170 Gepost op: 7-03-2018, 23:04:35 »
Je onderschat hoe snel de jeugd van tegenwoordig is met computers hoor. ::rofl::
Die vrouw is 37   ::rofl::
Jij hebt je lolbroek aangetrokken  ::rofl::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #171 Gepost op: 7-03-2018, 23:06:19 »
Minder dan 2 minuten. 118 seconden op zijn allerlangst. 2,95 per antwoord. Onmogelijk.

Wij zijn het eens  ::jaja:: ::hug::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #172 Gepost op: 7-03-2018, 23:07:35 »
Minder dan 2 minuten. 118 seconden op zijn allerlangst. 2,95 per antwoord. Onmogelijk.

3 antwoordmogelijkheden, eentje slaat op jezelf, Olcay niet meteen het meest geduldige type,... onmogelijk is veel te sterk uitgedrukt vind ik. Verdacht? Ja. Onmogelijk? Nee.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #173 Gepost op: 7-03-2018, 23:09:26 »
3 antwoordmogelijkheden, eentje slaat op jezelf, Olcay niet meteen het meest geduldige type,... onmogelijk is veel te sterk uitgedrukt vind ik. Verdacht? Ja. Onmogelijk? Nee.
Jawel, want je moet het leeswerk doen, de situatie voor je halen etc.
40 vragen in minder dan 3 sec gemiddeld beantwoorden is bizar.  ::jaja::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #174 Gepost op: 7-03-2018, 23:21:39 »
SpeedO Gonzales.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #175 Gepost op: 7-03-2018, 23:36:32 »
Ook de optie die op jezelf slaat moet je lezen om hem uit te sluiten.

Vraag lezen, opties lezen, reproduceren, keuze maken, handeling (klik).

In MINDER dan drie seconden gemiddeld.

Zij kan dat zó veel sneller dan de anderen? Want die tijden komen wel redelijk overeen.

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #176 Gepost op: 7-03-2018, 23:39:18 »
Ook de optie die op jezelf slaat moet je lezen om hem uit te sluiten.

Vraag lezen, opties lezen, reproduceren, keuze maken, handeling (klik).

In MINDER dan drie seconden gemiddeld.

Zij kan dat zó veel sneller dan de anderen? Want die tijden komen wel redelijk overeen.
Natuurlijk kan ze dat niet  ::ohno::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #177 Gepost op: 7-03-2018, 23:58:35 »
Minder dan 2 minuten. 118 seconden op zijn allerlangst. 2,95 per antwoord. Onmogelijk.

Tenzij het geen bal uitmaakt wat je ook aan klikt als antwoord :P

Dat geldt maar voor een iemand  ::trots::

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #178 Gepost op: 8-03-2018, 00:00:43 »
Tenzij het geen bal uitmaakt wat je ook aan klikt als antwoord :P

Dat geldt maar voor een iemand  ::trots::


Dat zeggen we dan ook  ::hypocriet::
Pas een paar dagen  :P

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - Opdracht 3: Tijd, geld of de Mol
« Reactie #179 Gepost op: 8-03-2018, 00:15:06 »
Die vrouw is 37   ::rofl::
Jij hebt je lolbroek aangetrokken  ::rofl::
Wou je nou echt beweren dat 37 niet meer jong is, Whiskers? Foei!  ;)

3 antwoordmogelijkheden, eentje slaat op jezelf, Olcay niet meteen het meest geduldige type,... onmogelijk is veel te sterk uitgedrukt vind ik. Verdacht? Ja. Onmogelijk? Nee.
Dat laatste denk ik ook.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2018, 00:17:00 door Marisa »