OPROEP: Graag niet in de topic posten, m.u.v. wanneer je te gast ben in dit programma en/of kijkers vragen mogen stellen. Bij voorbaat dank
---Het is zondagavond, 25 maart 2018. Nog 11 dagen en dan start het nieuwe van Wie is de Mol Online. Hier op Realitynet.
De jacht wordt wederom geopend op die ene persoon. Op dit moment weten nog maar weinig. Het enige wat we tot nu toe weten is dat het seizoen zich afspeelt in de Verenigde Staten, er 11 kandidaten mee mogen doen en dat treinen dit seizoen geboycot worden, of toch niet
. Meer weten we nog niet. Gelukkig komt daar vanavond verandering. Want met de start van Moltalk begint het spel definitief. Wees gerust, we gaan nog geen opdracht spelen? Maar ik heb wel een envelop bij me met de namen van de kandidaten van dit seizoen van WIDMO 2018.
Welke kandidaten mogen er dit seizoen meedoen? Welke 11 personen gaan met Mollevanger-Art en LdHmolletje mee op reis naar The States? Dat horen jullie:
Nee dat was een geintje. Echter moeten jullie nog wel even wachten, want ik maak de kandidaten nu nog niet bekend. We moeten immers de spanning opbouwen. Ik moet aan de kijkcijfers denken. Over kijkcijfers gesproken: met mijn nieuwe co-host gaan we zeker hogere kijkcijfers krijgen. In tegenstelling tot vorig seizoen presenteer ik namelijk niet alleen Moltalk. Na een lange zoektocht had ik eindelijk een goede co-host gevonden: Arjen Lubach. Helaas kon hij niet omdat hij te druk is met een of ander vaag programma: Zondag met Lubach (nooit van gehoord). Gelukkig heb ik een goed alternatief kunnen vinden: Lama1997.
Geef Lama1997 een warm applaus
* Lama komt aan tafel zitten terwijl het publiek applaudisseert* Welkom Lama1997. Ontzettend leuk dat jij samen met mij Moltalk gaat presenteren. Heb je er een beetje zin in?