Het is weer maandagavond! Dat betekent weer een nieuwe aflevering van Moltalk!
Ik ga vanavond alvast de eerste gast aan jullie voorstellen! Deze man deed iets onvoorstelbaars. Na intensief speurwerk kreeg hij het voor elkaar om SpacyColours te ontmaskeren als Kandidaat X. Mensen, een groot applaus voor de derde afvaller van vanavond: BigBoots
Bigboots, allereerst fijn dat je er wilt zijn en wat balen van je rode scherm! Je gaf aan beduusd te zijn. Kun je uitleggen hoe dat komt, zonder namen van medekandidaten te noemen?
Dank je wel Lama! Bedankt voor het warme welkom, alleen jammer dat ik nu al mag aanschuiven.
Beduusd, ja dat kun je wel zeggen. En dat is nogal licht uitgedrukt. Ik begrijp er nog steeds niets van.
Al vrij vroeg dacht ik een goed spoor te hebben naar de mol en ik heb me dan ook niet ingehouden bij de eerste testen. Toen ik eerst Spacy zag vertrekken en daarna ook nog Molduck, kon ik voor mijn gevoel niet mis zitten. Want zouden zij het dan nog slechter dan ik gedaan hebben?
Deze week ben ik dus all-in gegaan. Blijkbaar zat ik er compleet naast. Dus ja, beduusd, verwonderd, teleurgesteld, vertwijfeld en vol ongeloof. Alle scenario's heb ik nog een keer goed bekeken, maar ik snap het nog steeds niet.