Leuk om te horen Gupp. Ik ga toch de vraag aan je stellen: achteraf geen spijt dat je je niet hebt ingeschreven?
Haha, dé vraag
Enerzijds heel duidelijk wel, want het is gewoon een tof seizoen met veel leuke kandidaten, mooie opdrachten, interessante dynamiek en veel diepere lagen. Dus wat dat betreft heb ik er zeker spijt van dat ik aan de zijlijn sta (en daarom vond ik het deze week extra leuk om juist wel mee te kunnen doen, zowel hier in Moltalk alsook in de opdracht natuurlijk).
Anderzijds heb ik mij bewust niet ingeschreven omdat ik graag volledige aandacht aan het spel wil kunnen geven. Vooral in de meeste weekenden en tussendoor had ik te weinig tijd gehad om mijzelf er echt in te gooien, dus daarom vond ik het ook respectvol om mij niet in te schrijven. Ik wil niet die speler zijn die nooit aanwezig kan zijn op belangrijke momenten enzo. Als ik ga, ga ik vol.
Maar natuurlijk kriebelt het wel en hoop ik zó dat ik volgend seizoen wel genoeg tijd ga hebben. Áls er in elk geval een nieuw seizoen gaat komen?!