Ooh dat is een lastige vraag want ik heb gewoon enorm genoten van het hele spel spelen
Maar dat is jullie vast nog niet opgevallen
Ik ben er af en toe ook wel een beetje obsessief (iets te veel) mee bezig. Zo heeft m'n man in het begin wel een paar keer gezegd "ben je nou al weer meer dat stomme spelletje bezig" (niet dat hij het per se stom vind hoor, maar meer van dat ik er nu al weer mee bezig was...). Op een gegeven moment werd dit wel wat minder, maar stiekem is ie vast blij dat het nu afgelopen is..
Ik vond er fantastische opdrachten tussen zitten die mooi in balans waren met verschillende elementen. Ik weet bijvoorbeeld vrij weinig van muziek maar het puzzelen met letters naar het antwoord Grammy Awards heb ik letterlijk op de wc van m'n werk opgelost
Puzzelen is sowieso wel mijn ding
Daarom vond ik juist de bingo opdracht leuk toen we g klkrs lttr mcht gbrk. Ht s k srt v pzzl. Alleen jammer dat toen de woorden niet meer telden die we gevonden hadden. Maar goed.
Maar het leukste denk ik toch wel is niet alleen de spellen en opdrachten maar alles wat ook achter de schermen om gaat. Dus het kletsen met de andere deelnemers en de mindfuck erbij met het idee dat je ook nog wel eens tegen de mol zou kunnen praten. De onzekerheid die daar dan weer bij hoort. Leuk voorbeeld misschien is dat ik wel met Nys aan het kletsen was maar ik hem nooit echt vertrouwde. Heel gek natuurlijk want verder zat niemand op hem als mol
Maar ik had dus net besloten hem soort van te vertrouwen en na mijn groene scherm PMde ik hem dat ik vertrouwde dat hij de mol niet was want ik zat er nog in.. en toen kreeg ik terug dat het klopte want zijn scherm was rood
Ik vond het bijvoorbeeld ook hilarisch hoe Frank met een voorstel kwam over z'n executiekaart die gewoon totaal ongeloofwaardig was om meerdere redenen. Ik had natuurlijk ook gewoon oneerlijk kunnen zijn en hem zomaar een sleutelwoord kunnen geven (daar vroeg hij namelijk om in ruil voor een rare semi-vrijstelling) maar toen was ik misschien nog iets te eerlijk en niet echt hoe ik het spel wilde spelen
Maar gewoon het praten met de andere deelnemers buiten de opdrachten om, het delen van informatie en daarin dan ook nog de juiste balans zoeken tussen wat wil ik delen, wat wil ik niet delen en waar ben ik eerlijk? En het speuren naar de mol natuurlijk.
Okay misschien niet een duidelijk hoogtepunt, sorry. En ik ben (zoals gebruikelijk) ook niet echt kort van stof...