Poll

Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?

Bella Hay
Emilio Guzman
Jan Versteegh
Jean-Marc Van Tol
Loes Haverkort
Olcay Gulsen
Ron Boszhard
Ruben Hein
Simone Weimans
Stine Jensen

Auteur Topic: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?  (gelezen 10149 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Gepost op: 4-03-2018, 12:38:14 »
Nu alle opdrachten gespeeld zijn, de finaletest gemaakt is en de kandidaten terug zijn uit Georgië, wilde ik net als in 2017, 2015, 2014, 2013 en 2011 peilen wie de meest favoriete kandidaat was van dit seizoen.

Iedereen kan twee stemmen uitbrengen omdat je meest favoriete kandidaat mogelijk zeer vroeg is afgevallen en iemand die er langer ingebleven is mogelijk je hart heeft veroverd.

Licht in de comments ook zeker toe wie je koos en waarom. Is het de meest fanatieke kandidaat die altijd geld binnen bracht? Of is het de lolbroek van de groep die je iedere week aan het lachen bracht?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #1 Gepost op: 4-03-2018, 12:38:57 »
Olcay  ::bravo::
Gewoon om hoe ze doet: scherp, grappig, klunzig en gewoon de finale halen zonder in het begin een molboekje te hebben gehad (later alleen wat losse papiertjes). Chapeau  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 12:41:39 door Whiskers »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #2 Gepost op: 4-03-2018, 12:41:23 »
Voor mij is dat Loes. Ik kon genieten van hoe fanatiek ze op zoek was naar geld en hoe ze zich eigenlijk nooit gewaagd heeft aan nepmollen. Bovendien was ze altijd enthousiast en dat is natuurlijk leuker om naar te kijken. ;)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 12:44:51 door Hulpmol »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #3 Gepost op: 4-03-2018, 12:46:51 »
Olcay. ::bravo::

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #4 Gepost op: 4-03-2018, 12:52:42 »
Olcay, zonder twijfel!  ::bravo::

zou er ook iemand aan Ron willen denken? Vond hem ook leuk, voor zo lang het duurde.
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 12:56:18 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #5 Gepost op: 4-03-2018, 12:56:51 »
Mogen het er twee zijn?   Jan en Olcay.


De anderen zijn of waren niet slecht, deden hun ding, en bij sommigen was dat hilarisch. Maar Jan en Olcay maakten voor mij het seizoen.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #6 Gepost op: 4-03-2018, 12:57:59 »
Mogen het er twee zijn?   Jan en Olcay.

Ja, je hebt 2 stemopties. ;)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #7 Gepost op: 4-03-2018, 13:05:10 »
Olcay en Bella  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #8 Gepost op: 4-03-2018, 13:07:54 »
Ron heeft mijn sympathie, omdat hij nooit een kans heeft gekregen. De loser, de underdog. Ik denk dat hij een hele eigen inbreng in het spel had gebracht, met weer een heel andere dynamiek. Jammer dat we dat niet hebben kunnen zien.

En Ruben: ontspannen, geestig, wat mysterieus en onvoorspelbaar. Als hij de mol is, was hij misschien niet de beste ooit, maar heeft hij wel geniaal geacteerd. En als hij niet de mol is, dan heb ik toch enorm van zijn persoonlijkheid genoten.

(En ik vond Bella ook geweldig!)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2018, 13:11:34 door Newbie2 »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #9 Gepost op: 4-03-2018, 13:08:27 »
Ja, natuurlijk direct Ron gekozen ::ok:: ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #10 Gepost op: 4-03-2018, 13:09:54 »
Olcay  ::super::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #11 Gepost op: 4-03-2018, 13:10:25 »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #12 Gepost op: 4-03-2018, 13:11:00 »
Ja, Ron is echt wel een soort favorietenrol gekregen. Misschien ook wel omdat hij eruit lag, en daarna nog een keer flink werd ondergesneeuwd door de negen anderen. Verder vond ik Ron zelf in die ene opdracht ook gewoon erg leuk "Loes? Loes? Waar is Loes?" en "Laat mij maar links liggen" ::bravo:: Een afvaller in aflevering 1 vind ik nog steeds echt héél zonde...

Dan gaat mijn tweede stem toch naar Bella. Hoewel ik Olcay en Jan ook heel leuk vond, moet ik Bella toch ook benoemen. Jan en Olcay krijgen de stemmen toch wel ;D Maar Bella, haar biechten vond ik mega leuk. Haar fanatisme. Je zag ergens wel echt dat het haar droom was om aan WIDM mee te doen.Net als het mijn droom is om ooit aan WIDM mee te doen
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #13 Gepost op: 4-03-2018, 13:12:37 »
Voor mij is dat Loes. Ik kon genieten van hoe fanatiek ze op zoek was naar geld en hoe ze zich eigenlijk nooit gewaagd heeft aan nepmollen. Bovendien was ze altijd enthousiast en dat is natuurlijk leuker om naar te kijken. ;)

Loes' uiterlijk en haar vaak goed sluitende jeans zullen je ook niet je tv uit het raam hebben doen gooien, gok ik zo. :P

Ik heb niet echt een favoriet. Emilio vond ik erg leuk, maar was niet de beste speler. Ik wacht even de liveuitzending af. Misschien dat een van de finalisten me nog weet te verrassen.  ::tandpastasmiley::





Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #14 Gepost op: 4-03-2018, 13:15:39 »
Loes' uiterlijk en haar vaak goed sluitende jeans zullen je ook niet je tv uit het raam hebben doen gooien, gok ik zo. :P

Ik ga niet ontkennen dat Loes een leuke verschijning is, maar dat laat ik niet meespelen in mijn keuze. ;D

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #15 Gepost op: 4-03-2018, 13:19:32 »
Ik ga niet ontkennen dat Loes een leuke verschijning is, maar dat laat ik niet meespelen in mijn keuze. ;D

Objectief zoals altijd. ::rofl::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #16 Gepost op: 4-03-2018, 13:33:31 »
Loes en Emilio.

Loes, vanwege haar slimme opmerkingen tijdens de biechten. Vanwege haar gedrag eigenlijk ook, soms bedachtzaam en andere keren weer heel spontaan en enthousiast.
Bovendien heeft ze mij geïnspireerd tot het maken van een portret van haar, omdat ze zo'n apart gezicht heeft. Een heel intense manier van kijken. Mooi.

Emilio, vooral vanwege zijn humor en zelfspot.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #17 Gepost op: 4-03-2018, 13:47:13 »
Voor mij waren er dit seizoen bovengemiddeld veel leuke en sympathieke kandidaten. Olcay springt er echter wel bovenuit, al heeft dat gaandeweg de serie wel 'moeten groeien.' Met Stine en de vroege afvallers Ron en Jean-Marc had ik wat minder, al heeft dat bij de twee mannen veel meer te maken met het feit dat ze vroeg zijn afgevallen dan dat ik ze niet sympathiek vind, integendeel. En ja, Stine was gewoon Stine. Dat kun je haar natuurlijk absoluut niet kwalijk nemen, maar 'spannend' was het niet echt.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #18 Gepost op: 4-03-2018, 13:55:35 »
Wat ik fijn vond om te zien bij Stine, en dat is ook waarom ik het fijn vond dat zij in deze "harde" groep zat, is dat ze juist zo kalm en rustig was. Deze groep was fel en hard, en daarom vond ik de relativerende momenten van Stine altijd erg prettig. Haar yoga moment zal me nog lang bijblijven, want hoewel ze niet de meest spectaculaire kandidaat van het jaar was, zal ze me juist bijblijven voor de rust die ze bracht.

Als ik het dan in moest delen:

Absolute favorieten: Bella - Olcay - Ron - Jan ::bravo::
Hele leuke kandidaten: Emilio - Loes - Stine ::love::
De wat 'normalere' types, maar nog steeds erg leuk: Ruben - Simone - Jean Marc ::tandpastasmiley::

Er zaten dit jaar niet echt kandidaten bij die ik niks vond. Ik hou meer van de uitgesproken types in dit soort spellen, de Bella's, Olcays, Rons en Jans. Iets wat je niet zo vaak ziet. Emilio en Loes hadden dit ook, maar dan in mindere mate. Stine was een ander soort uitgesproken type, maar daarom vond ik haar nog wel heel leuk! De wat 'normalere' types zijn mensen die in een gemiddelde schoolklas te vinden zijn. Leuke persoonlijkheden, maar niet super uitgesproken of zo. Nog steeds wel toppers.


Al met al hebben de makers dit jaar een topprestatie afgeleverd qua groep, bravo ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #19 Gepost op: 4-03-2018, 13:59:23 »
Olcay: Gewoon helemaal haar eigen, super grappig, eigenwijs, I love her! ::bravo:: ::bravo::
Jan: Goede Mol & enorm "fanatiek"  ::bravo::
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans