Poll

Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?

Bella Hay
Emilio Guzman
Jan Versteegh
Jean-Marc Van Tol
Loes Haverkort
Olcay Gulsen
Ron Boszhard
Ruben Hein
Simone Weimans
Stine Jensen

Auteur Topic: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?  (gelezen 10152 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #20 Gepost op: 4-03-2018, 14:04:50 »
Top 10:

1. Olcay Gulsen
2. Jan Versteegh

3. Loes Haverkort
4. Simone Weimans
5. Emilio Guzman
6. Ruben Hein
7. Bella Hay
8. Stine Jensen
9. Ron Boszhard (te weinig van gezien..)
10. Jean-Marc van Tol (weinig in beeld gebracht en hij werd nog al dom neergezet.. weet niet hoe telefoon werkt & in aflevering 2 hebben we hem ook nauwelijks in actie gezien.. eigenlijk te weinig informatie om het een leuke kandidaat te vinden..)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #21 Gepost op: 4-03-2018, 14:47:09 »
Olcay met stip op 1 ::bravo::

Maar wie dan op 2? Jan, Loes of Bella. Jan lijkt een logische tweede want net zo opvallend als Olcay, net als Olcay in de finale beland etc. Aangezien de finalisten het langst van allemaal te zien zijn en betiteld worden tot winnaar, verliezend finalist of mol onthoud je die natuurlijk het gemakkelijkste.Maar hoewel Loes en Bella er helaas niet zo lang inbleven waren zij ook leuke kandidaten. Stine/Jean-Marc/Ruben zijn meer de rustige, kalm op de achtergrond kandidaten. Een goed contrast tov de meer op de voorgrond aanwezige kandidaten. En hoewel Stine om die reden bij mij snel op mijn molradar stond (en bleef ondanks spoiler) zou ik haar net zoals Simone niet snel als favoriet bestempelen. Dat geldt ook voor Ruben, Ron en Jean-Marc. Te meer omdat ik bij wie is je favoriet toch meer denk aan over zoveel jaar, wie blijft je bij van dit seizoen x jaar na dato? Gelet op mijn eigen onderschrift zijn mijn favorieten een mix tussen finalisten en niet-finalisten. Emilio leek mij op voorhand samen met Bella mijn favorieten. In het spel echter zorgde eerder Jan of Olcay voor de komische noot en was Emilio toch serieuzer.

Lastig dit. ::rofl::

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #22 Gepost op: 4-03-2018, 14:48:39 »
Vond Olcay, zoals velen (?) in het begin een 'tikkeltje' irritant, maar dat is helemaal goed gekomen. Ik denk dat ze op plek 2 terecht komt ... maar Jan springt er voor mij uit :-) En als ie dan ook nog de Mol is: helemaal geweldig.

Offline joligmolletje

  • Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #23 Gepost op: 4-03-2018, 15:14:22 »
Jan is verreweg mijn favoriet. Een vrolijke spring-in-het-veld die vol enthousiasme en charisma in het avontuur is gesprongen. Fantastisch! Bovendien heeft hij voor eens en voor altijd een einde gemaakt aan de mythe: 'als je aan Robinson hebt meegedaan, ben je geen geschikte kandidaat voor WIDM meer'. Nu maar hopen dat ook Geraldine ooit nog een keer mee gaat doen aan WIDM!

Een andere favoriet van mij is Loes, mijn schot-voor-de-boeg-mol. Leuk, enthousiast en vrolijk, echt een genot om in het spel te hebben.

Sowieso vind ik dat de makers dit jaar een fantastische en gemêleerde groep hebben samengesteld met echt bekende namen. De enige van wie ik (net als heel Nederland) nog nooit had gehoord was Bella, maar ook zij was een super kandidate! De enige twee die mij tegenvielen waren Ron en Jean-Marc. Ik vond hen beiden niet zo leuk overkomen als ik had gedacht van tevoren (beiden waren mijn favorieten vooraf).

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #24 Gepost op: 4-03-2018, 16:37:43 »
Ik vind eigenlijk dat deze poll pas ná aflevering 10 moet komen. We gaan alle kandidaten nog terugzien in aflevering 10. Voor Ron is dat zo'n beetje de helft van zijn schermtijd dit seizoen ;)

Wel heel fijn dat we 2 mensen mogen kiezen.

Ron - Grappig, zeer sportief. Lijkt me een hele leuke gast. Ik baal van zijn exit het hardst.
Jean-Marc - Ik vond hem zeer prettig, want anders en rustiger en meer een denker, en ik hou daar heel erg van.
Bella - Heel leuk, heerlijk "eigen".
Emilio - mijn favoriet denk ik. Zijn grapjes zijn hilarisch en ook hij is wat rustiger.
Loes - had ik persoonlijk het minst mee. Een prima kandidaat, maar is mij het minst bijgebleven.
Stine - Ook een fijne rustige energie in de groep, maar kwam helaas niet zo uit de verf in dit programma. Jammer, want zij lijkt mij een heel prettig persoon.
Simone - Positief verrast. Prachtig om haar enthousiasme te zien, vooral in contrast met haar werk.
Jan - energiek, maar gaf ook structuur en dat vond ik wel prettig. En hij is ook grappig.
Olcay - Fantastisch, en wat hebben we gelachen met haar, maar niet zo mijn type, want tè druk en aanwezig. Trekt het seizoen te veel naar zich toe vind ik.
Ruben - Prettig rustig. Lijkt me een leuke gast. Verder niet zo veel over te zeggen.

Mijn stem gaat naar Emilio en Simone.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #25 Gepost op: 4-03-2018, 16:45:51 »
Ik heb uiteindelijk op Bella en Olcay gestemd. Bella was resoluut in het niet bellen naar Art, ze wist Simone te overrulen, lekker fanatiek met de jokers vinden, onverbiddelijk naar de rest over de terugkomst van Ron, had een heerlijke uitspraak die na haar exit nog zo mooi terug kwam  ;D Olcay was in het begin nogal hooghartig (ze kunnen er niks van, de kledingstijl van Stine stoort me) en ook wel zelfverzekerd als je zonder molboekje begint, later losse blaadjes begint bij te houden, met naaldhakken in het theater gaat hollen, iedereen verzekerd dat je op Ruben stemt (het is afwachten op volgende week maar ik zie Olcay er voor aan om dat wekenlang als rookgordijn te hanteren en dat ze al die tijd op Jan heeft gestemd) en ondertussen typisch Olcay like lekker klungelt bij opdrachten. ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #26 Gepost op: 4-03-2018, 19:22:37 »
Olcay en Jan. ::ok::

Olcay vanwege de afwijkende manier waarop ze, vooral in het begin, het spel speelde. Echt geen typische molkandidaat en dat vond ik verfrissend. Inderdaad wat hooghartig, maar bleek aan de andere kant ook veel voor de groep over (en een klein hartje) te hebben.

Jan eigenlijk sinds de graafopdracht, waar hij zich ontpopte als enthousiaste en positief ingestelde kandidaat die de groep mee op sleeptouw nam. Dat werd in de rest van het seizoen bevestigd. Die twee hebben voor mij dit seizoen wel bepaald.

Bovendien vond ik, op het moment dat Simone nog gewoon de mol was, het bondje wat toen leek te ontstaan tussen Jan en Olcay bij voorbaat al één van de leukste uit WIDM ooit ::love::. Twee enthousiaste, fanatieke kandidaten die vol voor het geld gaan en elkaar op die manier naar de finale loodsen. Dus alleen daarom al hoop ik dat Ruben toch gewoon de mol is. ;D

Bella vond ik ook tof. Die had van mij een stuk verder mogen komen.
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #27 Gepost op: 4-03-2018, 19:33:52 »
Wat tof dat Olcay nu aan kop gaat terwijl de stemming aan het begin vh seizoen eerder was dat men haar graag snel zag vertrekken/afvallen  ::bravo::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #28 Gepost op: 4-03-2018, 19:39:03 »
Is het mogelijk om je stem later nog te wijzigen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #29 Gepost op: 4-03-2018, 19:39:51 »
Is het mogelijk om je stem later nog te wijzigen?

Ik zie de optie: verwijder stem. Ja dus ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #30 Gepost op: 4-03-2018, 19:45:48 »
Thnx!

Dan stem ik voorlopig op Ron en Olcay.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #31 Gepost op: 4-03-2018, 19:50:18 »
Is het mogelijk om je stem later nog te wijzigen?

Ja, heb ik gedaan om mensen na aflevering 10 die mogelijkheid te geven.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #32 Gepost op: 4-03-2018, 19:59:24 »
Oh er kan iemand bij... ja dan heb ik na Ron natuurlijk, ik kan er niet om heen, NIETS genomen. Ik bedoel Stine :-*.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #33 Gepost op: 5-03-2018, 00:27:53 »
Olcay ::love::, is alles wat je wilt in een widm kandidaat en zorgt ervoor dat het spel op ieder moment interessant is.

Bella, jammer genoeg te weinig van gezien maar was zeker een grote favoriet geworden als ze verder was gekomen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #34 Gepost op: 5-03-2018, 00:53:51 »
Jan en Olcay :) 
Ook dankzij hun chemie samen  ::bravo::

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #35 Gepost op: 5-03-2018, 02:26:58 »
Jan, Loes en Emilio. Gestemd op die eerste 2 omdat die de meer afleveringen hebben meegedaan dan Emilio.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #36 Gepost op: 5-03-2018, 05:51:49 »
Olcay en Jan, de rest vond ik weinig boeiend.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #37 Gepost op: 5-03-2018, 22:46:45 »
Bella ::bravo:: Jammer dat ze er al zo snel uit lag. En als we dan toch op twee mensen mogen stemmen, stem ik ook op Jan. Of hij nou kandidaat of mol gaat blijken te zijn, beide zou hij leuk gespeeld hebben :)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #38 Gepost op: 6-03-2018, 10:47:35 »
Jan en Olcay maakten dit seizoen levendig en leuk dus ik heb op hun gestemd. Ook Ron, Loes en Emilio waren prima kandidaten. De andere 5 (Simone,Stine,Ruben, Jean Marc en Bella) had ik niet zoveel mee.
When life knocks you down, fight back!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie was je favoriete kandidaat van dit seizoen?
« Reactie #39 Gepost op: 6-03-2018, 11:51:41 »
Ik had een makkelijke overwinning voor Olcay verwacht, maar Jan staat ondertussen nipt aan de leiding. ;)