Ligt het aan mij of hebben we met Carmen, Merel en Thomas heeeel veel nieuwslezers? Te veel om waar te zijn wellicht?
ALS Carmen en Evelien allebei meedoen, kun je er vanuitgaan dat ze Carmen onder de noemer 'radio presentatrice/nieuwslezer' voegen bij NPO en ondanks dat Evelien ook nachtradio doet op npo 2 kun je er vanuitgaan dat ze haar onder SBS naam zetten. Daar is ze immers het bekendst van.
Verder heb je dan Merel als nieuwslezeres en nu duidelijk is dat Nienke niet mee doet zou 3 presentatrices/2 actrices wel prima kunnen.
Ik gok dat Carmen niet mee doet, en dat Evelien, Merel en Sarah wel vrij zeker zijn. Die zijn alle 3 weer gespot. Sarah post op instagram weer een story en Evelien en Merel zijn weer op tv/radio gespot.
Iets zegt met dat Edine Russel alsnog zou kunnen. Ok ze was op 30 mei op de gucci cruise maar die foto die we daar zien staat ze zelf niet op. Dit kan dus voor haar gepost zijn. Ze heeft van 13 mei tot 30 mei niets gepost en ik vind haar wel een Wie is de Mol naam.
Annemarie van Gaal zou ook leuk zijn en zij was ook niet gespot maar ik zie nu op twitter dat zijn een promo filmpje heet opgenomen eind mei. dus die kan er ook af.
John van de Heuvel zou trouwens best kunnen hoor. Hij was vorig jaar best enthiousiast over Olcay's deelname en hij heeft aangegeven mee te willen doen eventueel. Weet iemand of hij in Boulevard gespot is tijdens de opname periode. Ik gok van wel, anders waren ze er bij RTL boulevard wel op in gegaan toen hij dat opbracht van Rik... Immers vinden hun het ook verdacht als iemand 3 weken niet in de studio is geweest. John zit er regelmatig..
EDIT: Als John mee zou doen is het natuurlijk wel raar van die foto. Ja, die foto zou vooraf gemaakt kunnen zijn maar ik weet niet of hij zo'n risico zou nemen. Echter zou dan als bekend zou worden wie de 10 zijn en hij erbij zou zitten meteen gedacht worden aan een foto die na de finale op de terugreis genomen is.
Het kan 2 kanten op maar ik snap die foto niet zo. Je kunt ook gewoon zeggen dat je Rik en de crew van WIDM bent tegengekomen op de terugvlucht. die foto is onnodig jezelf in de problemen brengen dus ik ga ervanuit dat hij niet meedoet maar het zou kunnen. Die Alan had dus wel een een man gespot die zei dat hij voor RTL iets opnam. Wat wel gek is, aangezien die Alan ook zei dat hij die persoon niet vond passen bij het opnemen van een RTL programma. Wat ook weer gek want John is officieel wel een RTL naam natuurlijk... dat maakt dit allemaal extra verwarrend.