Dat is inderdaad een mooie van je, Hulpmol. Ik voel precies hetzelfde bij mijn mol Pascale. Het is allemaal ZO obvious bij haar dat het me te makkelijk lijkt. Maar ze is maar door 2 anderen ook verdacht hier. Dus iedereen zit er zo in vanuit zijn of haar positie.
Op Pascale heb ik alleen tegen dat ze niet bepaald subtiel maar me een beetje dom lijkt maar dat kan je ook aanzetten (zie Milouska). Jeffrey ja is wel subtiel aan het mollen maar daarbij molt hij dan niet. Beetje zeggen van laten we de kist maar openen en het er meteen bij laten als Katrien nee zegt en 3000 euro in de pot brengen, ja dan ben je wel een heel bar en boos slechte mol.
Iedereen had hem toch begrepen als hij WEL zijn handen had laten oplichten? Je doet alles voor zo'n soort vrijstelling die je dan krijgt, die zijn wel duurder geweest dan 3000,-, dus ik was gewoon bij de geblinddoekte Katrien weggelopen als zij had geweigerd en ergens in een cafeetje lekker rustig alle boekjes gaan doornemen. Heel kandidaats verklaarbaar als mol, dus voor mij is hij dan de Vreesmol.