Auteur Topic: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger  (gelezen 4770 keer)

Offline Mollepakker

  • Forumlid
  • al mijn liefde gaat toe naar de kandidaten van MOL IV
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Abseilen
« Reactie #20 Gepost op: 26-03-2018, 21:14:19 »
Ik vind Baha hier erg verdacht. Elke kandidaat zou die envelop wel willen bemachtigen, en dus zou het logisch zijn voor de mol dat hij//zij doet alsof die het ook graag zou hebben. Bahador blijft steeds op dezelfde hoogte als Lloyd en laat Lloyd (volgens mij expres) voor hem afdrukken. Zo komt hij over als fanatieke kandidaat die graag extra info wilt, maar er net naar neemt door een halve seconde snellere medekandidaat.
Ik denk niet dat de mol zelf de envelop zou nemen.
maar het grootste deel van mijn liefde is voor Stijn!!!!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #21 Gepost op: 26-03-2018, 22:13:56 »
We zullen pas volgende week zien of de envelop voordelig zou zijn voor de mol of niet. We zien in ieder geval in het voorstukje van komende aflevering dat Joke een paintballmasker op heeft. Ik denk dat ze een vrijstelling mag gaan verdedigen, maar moet misschien wel een of twee opdrachten missen (?), echt vrolijk keek ze niet toen ze de groep verliet in ieder geval.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #22 Gepost op: 27-03-2018, 13:23:16 »
Het is inderdaad pas volgende week te bepalen of de mol voordelen heeft aan de envelop. Als een mol voordelen heeft zijn Joke en Lloyd bijvoorbeeld erg verdacht. Zij zullen waarschijnlijk dan van tevoren een cursus hebben gekregen om snel beneden te geraken ::trots::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #23 Gepost op: 27-03-2018, 14:29:44 »
Eens BobW. Onmolse puntjes voor die kandidaten. Al moet je oppassen want wat geld verdienen in aflevering 1 om krediet op te bouwen is ook een reële molstrategie.
Daarentegen geldt ook het omgekeerde:

Geld verspelen om de aandacht van je af te leiden, dat hebben we bijvoorbeeld met Milouska al gezien. En het heeft gewerkt.


(Voor de belgische kijkers/forummers: Milouska was de mol in seizoen 6).

Offline Mollende_Moller

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #24 Gepost op: 28-03-2018, 14:56:55 »
Daarentegen geldt ook het omgekeerde:

Geld verspelen om de aandacht van je af te leiden, dat hebben we bijvoorbeeld met Milouska al gezien. En het heeft gewerkt.


(Voor de belgische kijkers/forummers: Milouska was de mol in seizoen 6).

Beste lezers,

Bovenstaand bericht bevat spoilers over de afloop van seizoen 6 van Wie is de Mol? NL.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #25 Gepost op: 28-03-2018, 15:41:23 »
Goed dat je het dan quote zonder spoilertags toe te voegen. ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #26 Gepost op: 28-03-2018, 15:43:38 »
Ik denk niet dat de mol zelf de envelop zou nemen.
Ik weet het niet. Normaal zou je zeggen van niet, maar Joke was wel extreem snel beneden. Ik kreeg werkelijk het idee dat zij van tevoren al uitgebreid in de Ardennen had geoefend op deze opdracht. Hierdoor ook kon ze het verkeerde antwoord alvast doorgeven.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #27 Gepost op: 28-03-2018, 20:55:19 »
Joke had het duidelijk vaker gedaan, dat zag je maar dat bleek ook uit een opmerking die ze maakte tegen de anderen voor ze eraan begonnen. Volgende week zal blijken hoe mols of onmols het winnen van de envelop was. (Ik vermoed onmols omdat ze van de groep gescheiden wordt.)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Geen kandidaat van The Game
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #28 Gepost op: 28-03-2018, 20:59:34 »
Joke had het duidelijk vaker gedaan, dat zag je maar dat bleek ook uit een opmerking die ze maakte tegen de anderen voor ze eraan begonnen. Volgende week zal blijken hoe mols of onmols het winnen van de envelop was. (Ik vermoed onmols omdat ze van de groep gescheiden wordt.)
Ik denk het eigenlijk ook. Mocht ze een vrijstelling moeten gaan verdedigen tegenover geld, dan is de beste plek voor de Mol ook in het team dat 'm wil afpakken. Dan is het namelijk twee tegen zeven in plaats van één tegen acht (als de Mol en de vrijstellingverdediger dezelfde persoon zouden zijn.)
...óf niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #29 Gepost op: 28-03-2018, 21:04:12 »
Als je van het principe uitgaat dat de envelop nemen onmols is. Dan vind ik de actie van Bahador verdacht. Hij had toch wat voorsprong op Lloyd en komt dan net te laat.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #30 Gepost op: 29-03-2018, 17:51:28 »
Als t inderdaad een opdracht is van Joke tegen de rest , dan zou ik als mol niet voor de enveloppe zijn gegaan. Maar of de mol hiermee bahador is?  Ik vind eerder de traagheid van Jeffrey erg mooi gespeeld, Joke vliegt naar beneden en Jeffrey is zo traag dat Joke niet eens een vraag heeft gehoord. Kans verkleind op goed antwoord, en iedereen toch blij dat hij meedeed aan de abseil.

Hij heeft geïnvesteerd in laten zien dat hij angst heeft voor hoogtes . Wie weet of t nog van pas komt.

anoniem 24971

  • Gast
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #31 Gepost op: 29-03-2018, 23:58:55 »
Deze afbeelding plaatste presentator Gilles de Coster op Instagram.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #32 Gepost op: 30-03-2018, 00:01:57 »
Deze afbeelding plaatste presentator Gilles de Coster op Instagram.

Ja, ik ben vrij zeker dat iedereen gaat jagen op Joke.

Deze nieuwe promo kwam vandaag en laat geen twijfel meer over.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #33 Gepost op: 30-03-2018, 00:08:28 »
Deze afbeelding plaatste presentator Gilles de Coster op Instagram.

Tof! Zeg, wanneer gaan onze Zuiderburen ook een molfandag organiseren? Wil dit forum dat niet op zich nemen?  ::hypocriet::
Leuk veilingsitem namelijk  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline moldraad

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #34 Gepost op: 30-03-2018, 16:45:08 »
Er is mij iets vreemds opgevallen in deze opdracht. Wanneer Joke en Jeffrey afdalen staan er op het bord dat Joke kan lezen :  A. Steve B. Pieter C. Channy  D. Kelly  en als ze beneden zijn zegt Kelly B. Maar Gilles noemt de namen als volgt op : A. Steve B. Channy C. Pieter D. Kelly.  Ook in de ondertiteling staat het op de laatste manier vermeld.
Dus Pieter en Channy zijn verwisseld. Zou dit iets betekenen?  Of een fout van de productie?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #35 Gepost op: 30-03-2018, 17:24:49 »
Op het bord staat B. Channy en C. Pieter. A en B staan boven naast elkaar. Joke leest de volgorde verkeerd maar dat maakt niet uit omdat ze toch maar gokt omdat ze zowat beneden is voor Jeffrey de vraag kon lezen. De omdraaiing maakt voor de foute gok niet uit want juist was D.

Offline moldraad

  • Forumlid
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #36 Gepost op: 30-03-2018, 17:38:58 »
Maar het kan dan ook dat Joke het bewust heeft omgeruild. Dan maakt het Joke ook weer meer verdacht.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #37 Gepost op: 30-03-2018, 19:39:29 »
Maar het kan dan ook dat Joke het bewust heeft omgeruild. Dan maakt het Joke ook weer meer verdacht.

Onnodig verdacht dan want D was het juiste antwoord.

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 1] - Opdracht 3: Cliffhanger
« Reactie #38 Gepost op: 30-03-2018, 21:35:19 »
Onnodig verdacht dan want D was het juiste antwoord.

Idd, het lijkt meer op een kandidaat die zich wil verdacht maken bij haar collega's door zo nonchalant het verkeerde antwoord te geven.