Ik denk een moeilijke opdracht om de Mol te vinden. Iedereen heeft in principe Mols gehandeld of zat op een Molse positie.
De helikopter was de minst actieve plek, maar aangezien Channy en Katrien Joke vonden konden ze daarmee wel het vangen van Joke garanderen. Het moment dat Katrien niet uit haar kant van de helikopter kijkt is nog net wel een licht streepje.
Paardengroep: raar dat ze als langzaamste groep het geld willen pakken, hoewel ik de tactiek wel begrijp. Uiteindelijk had het pick-upteam kunnen besluiten te wachten tot het geld binnenkwam.
Het pick-upteam keerde op verdachte wijze om, zodat Joke in ieder geval pasvragen kon bemachtigen? Hadden ze haar afgeschoten had het überhaupt niet uitgemaakt. Alle drie spelen uiteindelijk een rol bij het afschieten van Joke. Lloyd twijfelt nog, wat dan ook wel in mijn tunnel past van niet te obvious willen zijn.
Joke: Hoewel je beter de Mol én Joke tegen de rest kan hebben in plaats van de Mol op haar positie, heeft ze het er toch best Mols vanaf gebracht. Ze werd gevonden, treuzelde om zoveel mogelijk pasvragen te krijgen en startte uiteindelijk de onderhandeling. Was het pick-upteam niet akkoord gegaan met 1-1-1-4 dan had ze altijd nog kunnen toegeven voordat de paarden binnenkwamen met geld. Maar dat is alleen in theorie natuurlijk.