* Terug in mijn rol *
Kandidaten,
Jullie zijn eindelijk met 12. Nogmaals Welkom SpacyColours, hoop dat je inmiddels kennis hebt gemaakt met iedereen in de groep. Er moeten nog een aantal zaken worden verdeeld. Allereerst de penningmeester. Jullie hebben 1250 euro verdiend en die ga ik overhandigen aan...
Hadewychisdemol
Boven op die 1250 euro komt nog een ander bedrag, maar ja iets met spreadsheets, duurt even langer
Daar kom ik op terug.
Maar er is meer... Ik heb hier een joker, de eerste joker van het seizoen een cadeautje van ons als spelleiders dat in het spel is gekomen
omdat er voor het seizoen zo fanatiek werd geraden wie nou precies de conducteur, de Duitser, De Brabander, De Piloot en de Aanvoerder is. Die joker is voor...
Kaasje, gefeliciteerd
En er is nog meer, 2 nieuwe dingen die uitleg vereisen. Allereerst
de Sleutelwoorden.
Door het hele seizoen heen zijn er dit jaar meerdere sleutelwoorden te winnen. Sommige individueel, sommige in groepjes. Alle sleutelwoorden leiden samen naar een overkoepelend begrip. Als je een sleutelwoord in bezit krijgt, is het aan jou om te bepalen of je die informatie deelt met anderen, want een sleutelwoord is goud waard. Degene die de spelleiders als eerste pm't met het juiste overkoepelende begrip wint deze hoofdprijs:
Een vrijstelling voor de finale
Er gelden wel een aantal regels:
1. Iedere speler heeft één kans om ons het juiste begrip te sturen (is het fout, dan verlies je je recht op de hoofdprijs, is het goed en ben jij de eerste? Dan win jij de hoofdprijs).
2. Je hebt niet alle sleutelwoorden nodig om tot de juiste oplossing te komen (wij willen dus alleen het overkoepelende begrip van jou hebben).
3. De hoofdprijs is alleen geldig als aflevering 9 haalt (als jij in aflevering 6 het juiste overkoepelende begrip stuurt, moet je nog wel aflevering 9 halen).
Het eerste sleutelwoord van deze serie is voor...
Nvy, gefeliciteerd
(we gaan je nog pm'en)
En tot slot:
de Executiekaarten Dit jaar zetten jullie de twisten in de test zelf naar je hand. Jullie bepalen het spelverloop van de test en executie. Elke executiekaart bevat een twist die is te gebruiken in een specifieke afleveringsperiode (bijvoorbeeld tussen afl 1 en 3). Dit staat aangegeven op de kaart. Gebruik je hem niet voor de uiterste houdbaarheidsdatum, dan vervalt de geldigheid ervan.
Als je een executiekaart in wilt zetten, moet je dit voordat we de test online plaatsen per PM aangeven aan Mollenvanger en LDH. Als een executiekaart is ingezet, maar ook de zwarte vrijstelling, dan wordt de twist van de executiekaart ongedaan gemaakt, tenzij anders is aangegeven op de kaart.
De eigenaar van de eerste executiekaart is geworden...
Hadewychisdemol
gefeliciteerd! We nemen nog contact met je op via pm
En nu op naar Schiphol voor aflevering 1, opdracht 1