Auteur Topic: [Aflevering 3] - 8 april  (gelezen 5656 keer)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #20 Gepost op: 9-04-2018, 22:24:49 »
Ik was al enthousiast bij de Nederlandse WIDM, maar nu ik de Belgische mol bekijk vind ik dat ze in Nederland volgend jaar nog beter hun best moeten doen. In Nederland hadden we dit jaar een leuke mol en prima/vermakelijke kandidaten, maar de opdrachten komen niet eens in de buurt van die van de Belgische collega’s.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #21 Gepost op: 9-04-2018, 22:58:54 »
Ehm vk gewoon niet vergelijken. Dan worden beide series leuker.  ::trots::

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #22 Gepost op: 9-04-2018, 23:04:00 »
Ehm vk gewoon niet vergelijken. Dan worden beide series leuker.  ::trots::

 ::ok::
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #23 Gepost op: 9-04-2018, 23:27:01 »
Mooi gezegd  van het niet vergelijken ::love::   Heerlijke mindfuck weer :-) ik houd er van!

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #24 Gepost op: 9-04-2018, 23:55:52 »
Geweldige aflevering weer, en Pieter, Baha en Steve waren het meest verdacht deze aflevering.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2018, 00:24:48 door Nat007 »

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #25 Gepost op: 10-04-2018, 00:46:52 »
Pieter en Baha waren bij mij ook het meest verdacht.
Denk je aan steve door de popmuziek?

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #26 Gepost op: 10-04-2018, 00:52:01 »
Pieter en Baha waren bij mij ook het meest verdacht.
Denk je aan steve door de popmuziek?

Had net de aflevering gezien toen ik dat schreef. Ik geloof niet dat Steve de mol is maar hij deed wel veelfout deze aflevering.. Ik snap dat hij geen popmuziek kent, maar toen Joke de eerste tonen van Beethovens symphonie nadeed zei Steve meteen "Beethoven". Hij hoorde ook dat Joke twijfelde tussen twee hoofden en ik vind het verdacht dat Steve dan niet ingrijpt en vraagt hoe beiden eruit zien? Beethoven droeg nog een witte pruik, Beethoven in zijn tijd al niet meer, dus op basis daarvan had hij Joke kunnen sturen naar de juiste pinata.

En dat gepuf op die fiets was ook opvallend :) Hij is een arts, hoezo kan hij geen stukje fietsen? :)

Offline de_ils

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #27 Gepost op: 10-04-2018, 01:11:47 »
snap je gedachte gang :-)
Ik zie nu  aflevering 10 aankomen waarin alle dingen waarvan ik nu denk "dat is gewoon die man en die is niet zo rap van reactie en ouder (conditie), "wereldvreemde van de popmuziek"  toch de mol blijkt te zijn. Al ging hardlopen hem dacht ik ook aardig goed af.
Dus toch ook maar blijven bekijken :-)

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #28 Gepost op: 10-04-2018, 08:43:08 »
Had net de aflevering gezien toen ik dat schreef. Ik geloof niet dat Steve de mol is maar hij deed wel veelfout deze aflevering.. Ik snap dat hij geen popmuziek kent, maar toen Joke de eerste tonen van Beethovens symphonie nadeed zei Steve meteen "Beethoven". Hij hoorde ook dat Joke twijfelde tussen twee hoofden en ik vind het verdacht dat Steve dan niet ingrijpt en vraagt hoe beiden eruit zien? Beethoven droeg nog een witte pruik, Beethoven in zijn tijd al niet meer, dus op basis daarvan had hij Joke kunnen sturen naar de juiste pinata.

En dat gepuf op die fiets was ook opvallend :) Hij is een arts, hoezo kan hij geen stukje fietsen? :)
Ik ben het zeker met je eens dat Steve dit waarschijnlijk speelt om zichzelf wat verdachter te maken bij zijn medekandidaten en ik vind het net als jou ook raar dat hij niet 1 km kan fietsen zonder bijna een hartaanval te krijgen, maar wel een marathonloper is. Maar toch vind ik het raar en onjuist dat hier al een paar keer wordt gezegd dat hij moet kunnen fietsen, omdat hij een arts is. Het is toch niet omdat je een (huis)arts bent dat je goed moet kunnen sporten? (Daarbij is hij ook al wat ouder... ;) ) Het is toch ook niet omdat je profwielrenner bent dat je moet weten hoe je een fiets in elkaar moet steken? Of zie ik dat nu zo verkeerd?
« Laatst bewerkt op: 10-04-2018, 11:00:33 door Mollenjager-DT »

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #29 Gepost op: 10-04-2018, 10:54:19 »
Ik vind ook niet dat hij "omdat hij arts is" zou moeten kunnen fietsen, maar het is wel vreemd dat hij zo goed is in rennen en totáál niet kan fietsen. Kan natuurlijk de hitte zijn, of vermoeidheid na al zoveel dagen spel/slapen in hotels, etc., maar toch.

Overigens op het moment (nog) niet mijn Mol, maar hij doet zeker rare dingen deze aflevering: Niet fietsen, Beethoven niet even beschrijven aan Joke...

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #30 Gepost op: 10-04-2018, 11:03:57 »
Als fervent fietser moet ik wel zeggen dat je me 50 km op een home trainer zoals die van Steve mag laten doen en dat dat vrij goed zal gaan, maar dat ik na 2km lopen ook al lichtjes door mijn knieën begin te gaan.

Het zijn 2 totaal verschillende sporten die op een andere manier het lichaam belasten.

Bovendien heeft de racepiloot er 6'07" over gedaan. Laat ons dus zeggen dat hij op 6 minuten voor de 2e keer bij Katrien en Steve was (het zal nog minder zijn, maar dit rekent beter). Dan moet je daar 2 km gefietst hebben, wat overeenkomt met een gemiddelde van 20km/u. Ik heb recent niet veel oudere mensen op de baan gezien die dat tempo kunnen ontwikkelen op een fiets. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #31 Gepost op: 10-04-2018, 11:09:19 »
Misschien stond Steve's fiets wel heel zwaar. Zou een mooie sabotage van Katrien geweest kunnen zijn als ze daar even ongezien de kans toe had. ;D

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #32 Gepost op: 10-04-2018, 11:57:10 »
Klopt, was vannacht vergeten erbij te zetten dat hij wel hardloopt.
Ik schrok een beetje van hoe hij op die fiets zat te huffen en puffen, hij liep zelfs rood aan. Als arts had ik het logischer gevonden als hij had aangegeven aan Katrien dat hij met die hitte/stress/uitputting of wat dan ook het gewoon niet ging redden en dat hij even pauze en lucht nodig had (wetende van alle risico's in het algemeen). In plaats van door te modderen maar steeds net te laat zijn met dat stoplicht.


Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #33 Gepost op: 10-04-2018, 12:04:33 »
Als fervent fietser moet ik wel zeggen dat je me 50 km op een home trainer zoals die van Steve mag laten doen en dat dat vrij goed zal gaan, maar dat ik na 2km lopen ook al lichtjes door mijn knieën begin te gaan.

Het zijn 2 totaal verschillende sporten die op een andere manier het lichaam belasten.

Bovendien heeft de racepiloot er 6'07" over gedaan. Laat ons dus zeggen dat hij op 6 minuten voor de 2e keer bij Katrien en Steve was (het zal nog minder zijn, maar dit rekent beter). Dan moet je daar 2 km gefietst hebben, wat overeenkomt met een gemiddelde van 20km/u. Ik heb recent niet veel oudere mensen op de baan gezien die dat tempo kunnen ontwikkelen op een fiets. ;)

ok, point taken. Misschien omdat ik ook heel graag fiets en totaal niet kan lopen, ik denk dat iedereen die iets van conditie heeft het fietsend wel gaat moeten kunnen  :-X

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #34 Gepost op: 10-04-2018, 13:55:46 »
Iemand die een marathon kan lopen, moet toch in staat zijn om zeker het tempo van Katrien aan te kunnen? Hij leek me gewoon een slecht moment te hebben, was er niet helemaal bij met zijn gedachten de hele aflevering.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #35 Gepost op: 10-04-2018, 16:17:57 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #36 Gepost op: 10-04-2018, 16:27:31 »
Een hoog gebouw, dat is altijd goed nieuws. Voor ons als kijkers met een glas whisky voor de buis dan. ;D

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #37 Gepost op: 10-04-2018, 16:32:31 »
Een hoog gebouw, dat is altijd goed nieuws. Voor ons als kijkers met een glas whisky voor de buis dan. ;D

Al lijkt het me te gaan om het beklimmen van trappen en niet om iets waar je echt hoogtevrees van krijgt. ;D

Offline Mollenjager-DT

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #38 Gepost op: 10-04-2018, 17:42:19 »
De eerste promo voor aflevering 4 is er al: https://www.vier.be/video/de-mol/het-spel-gaat-verder-in-de-straten-van-mexico-city-kom-ons-helpen
Het ziet er in ieder geval weer heel leuk uit... Ik ben benieuwd welke opdrachten er nu weer op ons af zullen komen.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2018, 18:16:26 door Lukie4, Reden: quote gefixt »

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] - 8 april
« Reactie #39 Gepost op: 10-04-2018, 17:43:01 »
Wat een geweldige aflevering met geweldige opdrachten!