Ik vond het weer een hele leuke aflevering! Die pretpark-opdrachten waren natuurlijk hilarisch en ook de bioscoop-opdracht zat goed in elkaar. The mexican standoff vond ik dan weer wat minder; ja er werd hard gespeeld maar er had wat mij betreft meer ingezeten (bijv. dat de kandidaten het schieten zouden kunnen voorkomen voor 1000 euro uit de pot).
Dingen die mij opvielen:
- Pieter en Steve komen pas laat op het idee om het woord uit te beelden in lettergrepen ipv in letters. Het verbaast met niet dat Steve ziek werd, dat zou ik ook worden als ik zo vaak achter elkaar die achtbaan in zou moeten
- Pascale interpreteert de pretpark-opdracht 'die zal wel heel snel zijn' en beïnvloedt daarmee de keuze van de rest
- Joke rekent slecht voor iemand die een universitaire opleiding heeft afgerond
- Baha lijkt echt te veranderen nu zijn vriendin er is. Hij lijkt veel meer ontspannen dan daarvoor: omdat hij zijn geheim kan delen of gewoon omdat hij het fijn vindt?
- Pieter neemt veel risico bij de bioscoop-opdracht en sleept zijn broer daarin mee. Het leek wel alsof die broer meer wist dan hij deed voorkomen.
- Joke kiest niet voor de kindjes bij de winkel, maar belooft daarna wel 2000 euro te doneren aan het goede doel als ze wint. Bijzonder, want waarom koos ze dan niet meteen voor het goede doel?