Weet je, eigenlijk hoop ik gewoon dat Nikkie straks in aflevering 3 eruit gaat. En ik weet dat de hele situatie heftig was maar ik ga het nu toch zeggen: voor ons kijkplezier is het beter als Nikkie er door een reguliere executie uit gaat. Althans, die van mij dan. Weet niet hoe het met jullie zit, maar als Nikkie eruit stapt in het midden van een aflevering, vrees ik dat wij weer een afvallerloze aflevering krijgen. Vandaar eigenlijk. Verder is ze wel leuk, dus ik hoop dat ze er lang in blijft, maar het is niet anders denk ik. Dan toch liever "regulier" eruit dan op een vreemde manier. Dat van Jean-Marc vorig jaar vond ik echt het spel geen goed doen eigenlijk (konden de makers natuurlijk ook niks aan doen). Wat er bedacht was na de val van Janine was ook lastig in seizoen 13. Tim eruit, Tim de volgende aflevering terug, die aflevering een aflevering zonder afvaller maken, daarna Tim eruit. Tussen aflevering 3 en 5 hebben we toen niemand anders dan Tim meer af kunnen strepen, wat ik echt jammer vond in dat anderszins goede seizoen.
Dus ik hoop dat ze er deze keer goed mee om gaan. Of dat Nikkie eerder (eind aflevering 3) afvalt, want dan is ze er nog zagen we.