Poll

Wie is de volgende afvaller?

Merel Westrik
12 (7.2%)
Niels Littooij
40 (24.1%)
Sarah Chronis
71 (42.8%)
Sinan Can
35 (21.1%)
Niemand
8 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 165

Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller? Poll  (gelezen 41574 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #180 Gepost op: 17-02-2019, 17:47:00 »
Niels *fingers crossed*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #181 Gepost op: 17-02-2019, 18:02:49 »
Sarah!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #182 Gepost op: 17-02-2019, 18:36:13 »
Niels of Merel. Ik heb gewoon zo'n vermoeden. Ik zie Sarah en Sinan wel in de finale komen, waarbij de hint in de leader 'Mol is SC' wordt en dus in de finale nog steeds geen uitsluiting hebt. Dan moeten beiden wel in de finale zitten en dus vliegt Niels of Merel eruit. Al kan een van hun ook gewoon de mol zijn, waardoor ik helemaal fout zit met de afvaller.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #183 Gepost op: 17-02-2019, 20:19:10 »
Sarah

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #184 Gepost op: 18-02-2019, 10:52:15 »
Er gaat niemand uit, en de kandidaten krijgen tijdens een veiling de mogelijkheid om Evelien, Jamie, Robèrt en Ron terug te kopen, waardoor de hele pot op 10 euro na leeggehaald wordt, en ze met zijn achten in de finale staan.
Woosie down?

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #185 Gepost op: 18-02-2019, 10:56:08 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #186 Gepost op: 18-02-2019, 11:20:51 »
Er gaat niemand uit, en de kandidaten krijgen tijdens een veiling de mogelijkheid om Evelien, Jamie, Robèrt en Ron terug te kopen, waardoor de hele pot op 10 euro na leeggehaald wordt, en ze met zijn achten in de finale staan.

 ::rofl::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #187 Gepost op: 18-02-2019, 13:16:49 »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #188 Gepost op: 18-02-2019, 13:19:54 »
Wat betreft Ron ben ik helemaal VOOR  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #189 Gepost op: 19-02-2019, 05:52:38 »
Ik gok op niemand. De groep was al vanaf het moment dat bekend werd dar er 2 rode schermen kwamen niet heel blij meer. Dat merkte je goed bij die laatste opdracht en dit werd in de podcast ook nog gezegd. Rick Mccullough vertelde in de Podcast ook dat hij het zelf spannender vindt om in de 9e aflevering nog een executie te doen.  En er is, niet alleen bij de kijkers maar ook bij de kandidaten zelf, zo'n onduidelijkheid over wie de mol nu is, dat het mij niet zou verbazen als ze nog even langer doorgaan met 4.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #190 Gepost op: 19-02-2019, 06:58:07 »
4 in de finale sluit ik wel uit. Er is volgende week niet voor niets een opdracht waar een rechtstreekse vrijstelling voor de finale valt te winnen. Dat gaan ze echt niet allemaal winnen.

Ik gok op Sarah.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #191 Gepost op: 19-02-2019, 12:47:11 »
Maar goed, het kan best zijn dat de afvaller pas weer een week later bekend gemaakt wordt. Volgens mij was Karin de Groot de eerste, dat seizoen bleven er ook 4 over, niet tot de finale, maar wel tot de eennalaatste aflevering 'gescript'. Dus wat we nu ook gezien hebben met de lift van Robert/Nikkie.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #192 Gepost op: 19-02-2019, 12:52:16 »
Ik begrijp niet waarom iedereen hier denkt dat Sarah eruit vliegt als ze bijna vol op Merel zit, terwijl het hele forum toch wel Merel verdenkt?
Is hier een motivatie voor?

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #193 Gepost op: 19-02-2019, 14:04:08 »
Nee dat snap ik ook niet in combi met Merel is de mol. Als Merel de mol is waarom ligt Rick Paul er dan uit en Sinan niet?

Zaterdag:
Ik denk dat Merel teruggaat naar Sarah en Sinan?
Niels gaat naar Merel en Sinan?
Sinan gaat naar Niels en Merel? Maar eh..... wie heeft hij nog niet verdacht?
Sarah naar Merel en Niels?

Ik denk Niels naar huis. Domme reden maar zijn voorstelfilmpje doet het al een paar dagen niet.


Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #194 Gepost op: 19-02-2019, 14:05:29 »
Nee dat snap ik ook niet in combi met Merel is de mol. Als Merel de mol is waarom ligt Rick Paul er dan uit en Sinan niet?

Zaterdag:
Ik denk dat Merel teruggaat naar Sarah en Sinan?
Niels gaat naar Merel en Sinan?
Sinan gaat naar Niels en Merel? Maar eh..... wie heeft hij nog niet verdacht?
Sarah naar Merel en Niels?

Ik denk Niels naar huis. Domme reden maar zijn voorstelfilmpje doet het al een paar dagen niet.

Uit de extra beelden is gebleken dat Rick Paul vol op Jamie ging, dus nam Merel niet mee tijdens de test.
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #195 Gepost op: 19-02-2019, 14:07:42 »
Dan heb jij andere beelden dan ik  ???

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #196 Gepost op: 19-02-2019, 14:10:02 »
Zie het topic met extra beeldmateriaal.  ::ok::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #197 Gepost op: 19-02-2019, 14:49:28 »
Naty die had ik gezien, en door hun tunnelvisie op elkaar geloof ik ook dat Rick Paul een groot gedeelte op Jamie heeft ingezet. Maar ik geloof ook wat hij bij de test vertelt. Iets van op 3 spreiden is een ticket naar huis, hij laat Sinan vallen, dan over het koppeltje en vervolgens spreidt hij op Jamie ( meest) en Merel ( nog iets).
Voor Jamie geldt hetzelfde. Rick Paul weet dat wanneer zijn hoofdverdachte naar huis is hij niet meer te redden is.

In hun gesprek praten de mannen elkaar na zoals echte mannen dat doen. Ik zat op jou en ja ik zat op jou. We zijn beiden evengrote sukkels. 

Daarom houdt ik hun biecht bij de test aan in de beoordeling. Lijkt mij meer betrouwbaar dan het nagesprek.  Rick Paul, Jamie en Sinan noemen twee kandidaten. Merel, Sarah en Niels maar eentje.
En ik vertrouw de regie, heeeeeel naïef   ;D


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #198 Gepost op: 19-02-2019, 15:30:40 »
houdt ik hun biecht bij de test aan in de beoordeling. Lijkt mij meer betrouwbaar dan het nagesprek.
Haha ja dat doe ik dus JUIST niet. Die testbiechten zijn totaal onbetrouwbaar.

Ze zeggen het overigens ook in hun dagboeken en in de podcast, dat ze vol op elkaar zaten. Dat ze van dat feit spijt hadden omdat ze eigenlijk wel wisten wie de mol was en van strategie veranderd waren. Ik denk inderdaad door het 'mannengedoe'.... wat gebeurde tijdens de kokosnotenopdracht.

En nee ik stemde niet op Sarah maar op Niels. Sarah zal nooit op haar bondje Niels spreiden trouwens, wat ik hierboven lees. Ik vind het een grote gok wie eruit gaat door die finalevrijstelling, ik gok erop dat Sinan die krijgt waardoor de hele boel in de war komt. Het is dan gewoon 50-50 voor Sarah en Niels en ik denk dat velen dan voor Sarah gaan omdat ze zich op de vlakte houdt in de laatste testbiecht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Christie

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller? Poll
« Reactie #199 Gepost op: 19-02-2019, 17:11:21 »
Laat ze die biechten er dan uitgooien, dat is dan kijkers pesten toch?
Maar jij vertrouwt wel de uitslag  ;)