Voor mij is Merel juist een type als Simone/Stine van vorig jaar. Erg verdacht en er zijn genoeg theorie te verzinnen, maar achteraf blijkt het toch niet zo te zijn. Of misschien wordt ze wel de opvolger van Freek: Toevallig een paar keer op de goede positie gestaan en wat vage dingen gedaan en vervolgens vindt half Nederland je verdacht. Je schopt het tot de finale, maar je hebt geen enkel vermoeden dat heel Nederland je zo verdacht vond.
Dat is voor mij het beeld dat ik bij Merel tot nu toe heb. Ook al heb ik wel het idee dat zij toch best wel eens de mol te zijn. Zo zeker als vorige jaren ben ik zeker niet. Op dit moment sluit ik alleen Niels uit. Als hij er dus uit gaat, schiet ik daar helemaal niets mee op. Als iemand anders het is, ben ik in ieder geval van die persoon af. Ik zou het juist wel lachen vinden als Merel eruit zou vliegen, omdat zij zo erg hier verdacht wordt. Net als RP die er vorige week al uit vloog. Al vind ik Merel wel gewoon een leuke kandidaten, dus daarom gun ik het haar weer niet om eruit te vliegen...
Korte samenvatting: Ik heb geen flauw idee.