Eerlijk gezegd vond ik dat iedereen nogal verdacht in beeld geplaatst werd, ook in biechten. Voor mij geen reden om uit de RP tunnel te stappen.
Wel redenen om erin te blijven. Hij lijkt bij de eerste opdracht erg verwarrend te willen sturen. De eerste opdracht weet hij niet hoe snel hij Niels en Jamie achter moet laten onder het mom 'super makkelijke opdracht' terwijl Niels en Jamie niet de puzzelaars in de groep zijn. Hij laat Sarah bij Sinan achter bij de wals terwijl Sarah van iedereen het minste overzicht zal hebben vanwege haar lengte (en RP zelf het meest maar hij rent snel weg). Springt er enthousiast op in om daar geen geld in te zetten terwijl dat juiste de simpelste opdracht van alle is. De zoek de verschillen wil hij zelf en die is ook het makkelijkst te saboteren. Leg een steentje goed of een andere scheef of zoals gebeurde, neem bij Merel alle twijfel weg dat de achterkant van de karren ook gelijk zouden moeten zijn. Volle mep ingezet, -250. Als dan Niels en Jamie komen en naar de 'maak na' opdracht willen roept hij 'neeee, dat is te moeilijk met een miljoen bakstenen'. Daarna roept hij juist naar Merel enthousiast 'ja hoor ga maar alvast'.
De tuuk tuuk was opvallend dat hij het gehele overleg opgebruikt en overtuigd achter hem aan te rijden omdat hij geweldig kan kaart lezen. Als blijkt dat ze in tweetallen beperkingen hebben, is er geen tijd voor overleg meer over, heeft niemand zelf goed naar de kaart gekeken of voorbereid. Ook opvallend dat hij door rijdt terwijl hij de porto volgens mij wel hoorde maar vooral dat hij het meeste mingeld weet binnen te krijgen.
De zipline was niet de beste positie. Maar ongemerkt heeft hij het meeste onthouden en kan erop vertrouwen dat Merel de eerste drie nog wel zal weten. Zodra ze de volgorde aanpast roept hij ook 'ja dat is goed'. Zo is hij minder verdacht terwijl hij het grootste deel van de zipline goed had.
Enfin, ik zit wel in een tunnel. En was vorig jaar enorm overtuigd dat het Simone was