Een vertrekpunt dat moeilijker is?
Wat betreft de opdracht 'zoek de verschillen' had ik juist de indruk dat Merel zelf heel graag naar de volgende opdracht wilde.
De regels van de Links / Rechts opdracht zijn niet duidelijk wat mij betreft.
Stel ik stop keurig op het moment dat Rik dit zegt en ik heb de LR route. Stel dat ik in een straatje zit waar ik beide kanten uit kan gaan. Mag ik dan aan het begin van de tweede ronde de tuktuk keren? Lijkt me wel want anders zou je meteen vast kunnen komen zitten als je hierna alleen maar rechtdoor en rechtsaf kunt.
Als dit niet mag, mag ik dan wel aan het eind van de eerste ronde mijn tuktuk dwars op de weg parkeren zodat ik beide kanten uit kan rijden aan het begin van de tweede ronde, zonder te keren.
Blijkbaar hebben ze geen duidelijke regels op papier gekregen, anders had Niels de smoes dat hij dacht dat er de tweede ronde geen restricties waren, niet kunnen gebruiken.
Kortom, of het vertrekpunt van de tweede ronde moeilijker is hang ook af van de regels.
De actie van Rick Paul blijft vreemd voor mij, want wat heeft een molactie voor zin als er geen nadelige gevolgen zijn?