Auteur Topic: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is niet de Mol  (gelezen 62175 keer)

Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #300 Gepost op: 16-02-2019, 21:27:59 »
Ok dan is het dus Merel

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #301 Gepost op: 16-02-2019, 21:28:45 »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #302 Gepost op: 16-02-2019, 21:29:53 »
Ik ben echt door het oog van de naald gekropen.. Suuuper jammer! Maar had het sinds vorige week wel een beetje aan zien komen!  ::bravo::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #303 Gepost op: 16-02-2019, 21:30:48 »
Ik had na vorige week meteen alles veranderd van Rick Paul naar Merel en toen een half uur voor de aflevering vandaag weer alles teruggezet  ;D

anoniem 17618

  • Gast
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #304 Gepost op: 16-02-2019, 21:31:11 »
Er is een nooduitgang gevonden. Blijf rechts rijden en haal niet in en probeer met lichtsignalen te waarschuwen.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #305 Gepost op: 16-02-2019, 21:36:01 »
  ::schaam:: ::zwaaisip:: ::ohno::  ::joehoe::
Dat dan weer wel

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #306 Gepost op: 16-02-2019, 21:39:47 »
Hij stond bovenaan in de app én in de poll op dit forum. En toch is hij het niet.
Hij werd in afleveringen 5 en 6 zo verdacht in beeld gebracht dat het minder waarschijnlijk leek dat hij de mol was, maar toch leek alles te kloppen. Ook die biechten van hem die echt molbiechten leken.
 ??? ??? ???
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #307 Gepost op: 16-02-2019, 21:41:14 »
Hij stond bovenaan in de app én in de poll op dit forum. En toch is hij het niet.
Hij werd in afleveringen 5 en 6 zo verdacht in beeld gebracht dat het minder waarschijnlijk leek dat hij de mol was, maar toch leek alles te kloppen. Ook die biechten van hem die echt molbiechten leken.
 ??? ??? ???

Persoonlijk vond ik Rick Paul de enige potentieel goede Mol. Mits er niet nog hele gekke dingen gaan gebeuren en we niet nog uiterst bizar goede Molacties in de ontknoping gaan zien scoort de Mol van 2019 voor mij een onvoldoende. Ik gun Merel het heel erg om te winnen om het geld wat ze heeft binnengebracht en überhaupt om haar karakter/persoonlijkheid, maar als je tactiek als Mol is om zoveel mogelijk de kas te spekken om niet verdacht te worden val je als Mol toch door de mand. Het gaat hier namelijk niet om een keertje geld pakken (kan vooral in het begin van het spel handig zijn), maar om het vrij structurele karakter ervan. En dat had RP toch een stuk minder. Al had ik al wel een voorgevoel dat hij de volgende was nadat Jamie andermaal aangaf haast volledig op RP te zitten.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2019, 21:45:14 door RICKDEMOL »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Eveline82

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #308 Gepost op: 16-02-2019, 21:44:00 »
Pff 1e keer punten op RP ingezet na de leader en schermenhint van vorige week, jammerrrr ::joehoe::

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #309 Gepost op: 16-02-2019, 21:45:27 »
Ik snap er niets meer van. ;D
🜃

Offline djerdjo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #310 Gepost op: 16-02-2019, 22:01:59 »
 ::zwaai:: Een andere tunnel zoeken dan maar :P ;D

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #311 Gepost op: 16-02-2019, 22:04:02 »
Lekker dan Rick Paul.... :\'(
Ik begin nu te geloven dat het Sarah moet zijn. Die verdacht ik niet eens ondanks wat opzichtige molacties.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #312 Gepost op: 16-02-2019, 22:06:26 »
Best luid, zo'n instortende tunnel  :o

Ik heb de afgelopen week alles teruggekeken en had al zo'n gevoel dat hij het niet was. Maar wat had het leuk geweest, die gemene grijs bij elke molstreek die ze laten zien in afl 10  ::bravo::

Toch maar terug naar mijn eerste mol Merel? Ik vind Sarah en Sinan ook wel verdacht. Misschien moet ik maar voor Niels gaan dan, ik heb het al een paar jaar niet goed  ::rofl::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #313 Gepost op: 16-02-2019, 22:34:03 »
Ik had na vorige week meteen alles veranderd van Rick Paul naar Merel en toen een half uur voor de aflevering vandaag weer alles teruggezet  ;D

Dat had ik ook, maar dan Niels ipv Merel en toch weer teruggezet  ::schaam::
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #314 Gepost op: 16-02-2019, 23:32:48 »
Ik denk dat Rick Paul het zeker in zich heeft om een goede Mol te zijn. Maar deze keer was hij dus 'slechts' een vermakelijke kandidaat. En dat is toch ook heel wat waard, nietwaar?

Wel goed om te weten dat ik, ook al herken ik de goede Mol niet altijd, toch nog best goed ben in het afstrepen van degenen die het niet zijn. Net als vorig jaar met Simone was dit een valstrik waar ik niet in getrapt ben.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #315 Gepost op: 16-02-2019, 23:49:05 »
Wel jammer dat hij eruit ligt. Ik vond hem bij tijd en wijle hilarisch. Zijn verzuchting na Koffiepedia: "Nul euro, nul euro. Weer nul euro! Het is genant etc."  ::tandpastasmiley::

Ik zal zijn aanwezigheid zeker missen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #316 Gepost op: 16-02-2019, 23:50:31 »
 :\'(
Jammer om mijn mol, maar bovenal zo'n ontzettend leuke (naar nu blijkt) kandidaat het programma te moeten zien verlaten...

Er blijven nu alleen maar vreesmollen over  ::ohno::

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #317 Gepost op: 16-02-2019, 23:56:52 »
Vind het ook jammer dat ie weg is. Ik hoop nog steeds op Merel maar begin wel steeds meer te denken dat het toch een van die andere 3 is.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #318 Gepost op: 17-02-2019, 00:38:12 »
Sja, zoals ik vorige week al ergens zei: De Mol kent van te voren de spelregels van elke opdracht en heeft (samen met de productie) een molstrategie bepaalt.
Als iemand overduidelijk de spelregels niet kent (zoals Rick Paul vorige week bij de Links/Rechts-opdracht), zonder dat dat consequenties heeft voor de pot, dan is dat bewijs dat iemand de mol niet is.

Wel een leuke kandidaat. :) Ik had hem de winst wel gegund, maar blijkbaar zat hij er echt volledig naast.

Offline JvanEe

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rick Paul van Mulligen is (niet) de Mol
« Reactie #319 Gepost op: 17-02-2019, 01:27:22 »
::zwaai:: Een andere tunnel zoeken dan maar :P ;D

Same here   :-\\