-Deel 2-
Aflevering 4: Ze wist ineens wel erg snel uit die kooi te komen nadat RP en zijzelf eerder nog zeiden dat ze moesten blijven zitten omdat er meer geld verdiend kon worden als ze langer bleven zitten. Vond ik toch onmols. Omdat het RP is die de tablet al stil zet als Merel nog aan het sputteren is. Pas daarna gaat ze met een houding van 'nou ja' maar mee in het gegil van hulpmollen Sinan en Jaimie
Bij de balkonopdracht zag ik juist dat ze wel probeerde informatie door te geven maar dat iedereen al van balkons verdwenen was en ze dat maar op gaf.
Bij Koffiepedia zijn er meer die op onmogelijke manier rode schermen fabriceren. Niet toevallig zien we gemonteerd in beeld dat soort acties van Merel, Niels en Sarah.
Aflevering 5: Ik ben overtuigd dat het nog niet zo makkelijk is om langere woorden te maken, vijf letter woorden zullen het eerst in je hoofd schieten. Wel een sleutelpositie.
Aflevering 6: Bij de steenfabriek mislukten voor Jaimie en Niels eveneens twee opdrachten die nóg makkelijker waren dan de verschillen en logo nabouwen. Het nabouwen had ze bovendien niet hoeven mollen, daar was toch niet genoeg tijd meer voor. Dan zou ik het eerder mols vinden dat ze nog als een razende haar best doet. En het kwam niet door Merel dat ze die aanvankelijk overslaan dacht ik?
De tuuk tuuk opdracht kan er bij mij gewoon niet in dat ze de hoogste envelop pakt en binnenhaalt. In vergelijking met Niels die juist 250 uit de pot houdt, al helemaal niet. Daarbij is het onduidelijk waar geld verdwenen is, dat kan in mijn optiek dus iedereen zijn. (Vroeg me trouwens af of ze niet bij Sinan uit de wagen gevallen zijn toen hij zo rond stuiterde
)
Verder:
Opdracht 'In vizier': ze laat juist zien dat Sinan aan het klooien is en dat het sneller en beter kan en haalt ze 500 euro binnen.
De kokosnoot opdracht redt ze nog net en zie ik niets speciaals.
Nu verdenk ik Niels maar gek genoeg toen ik jouw punten las, sloeg ik meer aan het twijfelen over Sarah. De kans is groot dat ik sowieso compleet verkeerd zit met alle verdenkingen op Merel hier en dat ze door twee verdacht wordt in de finale.