Dus als Merel morgen de mol blijkt te zijn, gaan we volgende dingen moeten tolereren van een mol:
Aflevering 1Merel heeft helemaal geen invloed gehad op het naar boven halen van vrijstellingen. Zo was er meer kans dat er voor het geld werd gekozen.
Merel maakt zichzelf onnodig verdacht tijdens de stemming door plots te gaan veranderen van mening en voor het geld te gaan kiezen wat ook opgemerkt werd door de kandidaten.
Aflevering 2Merel gaat obvious bij 2.1 ver tellen een fout antwoord geven en dit wordt ook weer gezien door de kandidaten. Zo valt ze andermaal op terwijl iedereen nog in het spel zit...
Merel gaat obvious vragen om als 2de te mogen in de laseropdracht en haalt eventjes het hoogste bedrag van iedereen binnen! Klasse mol! Haar grote molactie zou dan volledig buiten beeld zijn gebeurd met een actie die maximum 200 euro uit de pot heeft gehaald.
Aflevering 3Merel gaat bij 3.1 vlag ophangen zelfs kleren stelen van mensen zodat ze er zeker voor zorgt dat de opdracht slaagt en er geen geld verdiend wordt. Wow! Ik denk dat ze meer tijd verloren heeft met die kledij te stelen...
Merel stemt voor een halfuur, terwijl opdracht 3.3 op treden wel makkelijk haalbaar was in een halfuur tijd... Wat een molactie was dat geweest moest de meerderheid meegaan..
Aflevering 4Merel verdient in 4.1 min of meer ook (tegen haar wil mss) het meeste geld met 250 euro. Geniale molactie dat ze plots het slot in 2 seconden openkreeg!
Merel doet bij 4.2 serenade nog even haar titel van nepmol alle eer aan. Ze staat gewoon goed, maar ook al staan vele anderen fout, toch gaat ze ook nog fout staan, kwestie van alle aandacht nog wat meer op jezelf te gaan richten. Het toppunt komt na de opdracht waar ze gewoon niet kan antwoorden op de vragen waarom ze plots verandert van balkon.
Aflevering 5De mol schakelt een versnelling hoger in 5.1 straatbeeld. Merel neemt Robert helemaal op sleeptouw. Robert ziet de locatie niet, maar Merel keert keert nog terug en vindt de locatie, prachtig werk! De snelheid waarmee ze hun foto's gevonden hadden was ongezien.
In 5.2 parkeergeld blijft ze het niet onaardig doen. Vele lange woorden waren niet te maken, dus geeft ze met een hoog tempo 5 letterwoorden door en let ze er op dat Sarah geen fouten maakt.
In 5.3 sleutelhanger blijft Merel on fire. Wat een geweldige aflevering voor haar. Samen met Sarah en Sinan verdient ze 750 euro!
Aflevering 6In 6.2 links/rechts gaat Merel weer als een wilde tekeer. Ze graait niet alleen naar de 250 euro envelop, maar komt ook nog eens op tijd binnen met die 250, fantastisch! De 2de ronde laat ze zich doen door Jaimie en komen ze niet op tijd binnen, maar ach het was maar 50 euro, toch 200 euro verdiend voor een mol, niet slecht he?
Aflevering 7In 7.1 getrouwtrek heeft Merel de sleutel in handen om de opdracht te doen mislukken, maarja dat zou teveel opvallen. Laat ik maar mooi de kokosnoot ver genoeg gooien zodat de opdracht lukt!
In 7.2 roulette komt dan het grote moment. Eindelijk kan er veel geld uit de pot worden gespeeld door de mol! Maar... Merel komt niet met -1.000, -500, -250 aan gelopen, nee ze neemt 2 rode schermen. Wow, kans gemist!
Aflevering 8In 8.2 in het vizier wil Merel de drone besturen, ja wat een geweldige molpositie is dit. Jezelf buitenspel zetten. Sinan mag de drone bestuderen, dan gaat ze maar wat geld mee helpen verzamelen, lukt ook aardig, 500 euro erbij
Aflevering 9In 9.1 stamhoofd wordt de groene paal waar Merel initieel stond helemaal gevuld met schijven!
Zo een kort overzichtje, dan heb ik nog niet alles opgenomen in het verhaal omdat andere dingen minder invloed hebben. Voor er hier commentaar komt: er zijn zeker sommige dingen die Sarah en Niels ook goed hebben gedaan net zoals Merel dus aub bespaar me deze reactie, ik weet dat je gelijk hebt daarin. Ik wilde gewoon even een totaalplaatje oplijsten