Eens.Was wel een heel tijdje stilletjes daar, ja, maar toch gezellig!Ik ben erg benieuwd!
Heel leuk en grappig was dat!
Vooral, omdat we toch goed bleken te zitten.
Ik ben redelijk overtuigd van Niels, maar -in tegenstelling tot 2018- zeker weten doe ik dat nu niet. Sarah zou ook nog kunnen, wat Convans zegt.
Op basis van die jokerjatterij had ik Niels eerst afgeschreven, omdat ik niet voor me zag dat een mol dat zou doen. Maar ik denk dat ik mij toen vergist heb. Ik denk dat heel veel mensen denken dat zo’n actie niet bij een mol hoort. Sympathiek van Niels was het niet en ik vind het stom, maar waarom zou dat gedrag alleen bij een kandidaat horen? Hij heeft daarmee wel in één klap alle verdenkingen van zich afgeschud. Toch een mooi rookgordijn als je de mol bent.
En dat moment dat hij de finale-joker bemachtigde. Volgens mij gedroeg hij zich niet echt als een blije kandidaat, maar vooral als een hypere mol.
Die aflevering alleen al! Het gaat overal mis bij Niels, verdient . Bij Sinan gaat alles crescendo, haalt maximaal geld binnen in beide opdrachten. En dan bij de Molpunten op dit forum toch nog beiden dezelfde (zeer lage) score behalen? Dat alleen al maakt dat ik mij gesterkt voel dat de meerderheid op dit forum het toch mis kan hebben.
Ook eens en Ik ben erg benieuwd!
Ha. Ik heb nu nog het gevoel dat het Simone was.
En ik heb toen gedacht dat het moeilijk te toppen zou zijn dit jaar, Jan was én leuk én hondsbrutaal achteraf bezien. Maar Niels de mol die niet ontdekt is, dat zou het voor mij wel doen.
Voor mij zou Robèrt het nog steeds kunnen zijn.
Dus dat snap ik wel.
Ik hoop ook op een niet-ontdekte mol. Bij Jan was het toch dat een paar andere kandidaten afvielen die heel verdacht leken. Van hem dacht ik dat hij het eerst niet kon zijn, omdat hij een mede-kandidaat benadeelde door in afl 1 niet op tijd binnen te zijn. Maar ja, mollen doen nu eenmaal dingen die je niet verwacht, vrees ik.