Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
De naam Jamie betekend ook bedrieger en hielenlikker. 😜
Er zijn verschillende criteria waarop ze de Mol kiezen. De naam van de kandidaat zit hier niet bij.
Tot Olav Mol eens meedoet.
Het " Oh K*t!" zeggen bij het vinden van een goed antwoord zou toch een (te) irritant goede aanwijzing zijn? Te veel In Your face?Veel wijst naar hem en ik hoop van harte van niet. *sorry*
Ik blijf toch geďntrigeerd door deze uitspraak, voornamelijk omdat ik Jamie niet bijster verdenk. Waar zou het anders op kunnen doelen dan per ongeluk het juiste antwoord vinden?
Stel dat dat idd zo is, dan kan Jamie dat toch ook vinden als kandidaat die probeert verdacht over te komen op zijn medekandidaten? Zo van "****, nu kom ik *alweer* kandidaats over. Zo gaan ze me nooit verdenken"Of probeerde hij juist iemand die hij verdenkt uit te testen door foute antwoorden te geven.
Verder ga ik eens even terug kijken of hij vaker zinnen gebruikt die later op opdrachten kunnen slaan die nog moeten komen ala De sleutel ligt op het dak of bedoelde hij gewoon dat hij de I had. Van I am...
Ja, hij riep zowel vorige week bij de botenopdracht als bij de auto's deze week: 'We worden multimiljonair!' Op het moment dat duidelijk werd dat er maar enkele honderd in plaats van duizend euro in de pot kwam....mooi cynisme van een....mol inderdaad! 😁
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
503 gasten en 8 vaste bezoekers