Dat denk ik ook.
Ik hoop dat de kunstenaar iets fijns voor zijn inspanningen heeft gekregen. De (naar ik vermoed van de still in de leader nageschilderde) puzzel-stukken-afbeelding ziet er wel heel anders uit dan de andere schilderwerken die Chota13 maakt.
Ik denk dat ze dit gewoon gephotoshopt hebben hoor. Gewoon de foto van Merel overtrekken in een graphics-programma als Illustrator of Photoshop en componeren met een foto van de muurschildering uit Chota13, al dan niet bewerkt. Die kun je vervolgens in Nederland of lokaal bij een printshop of drukker laten drukken op grote vellen en plak je zo op een puzzelstuk. Dat is zo gepiept en kost maar weinig.
[edit] Ik snap nu wat je bedoelt Marisa. Sorry, had je verkeerd begrepen. Begrijp nu dat je bedoelt dat het uiteindelijke resultaat misschien toch te duidelijk zichtbaar Merel is geworden omdat de 'kunstenaar' merel te duidelijk had gemaakt en minder vaag en de hint daardoor uiteindelijk misschien niet meer echt bruikbaar was, want te duidelijk.
Ja, dat zou wel het e.e.a. verklaren. Misschien dat ze eenmaal bij de montage hebben besloten dat niet alle stukjes al bruikbaar waren als leaderhint, want te snel te raden.