Poll

Wie is NIET de Mol?

Merel
20 (16.5%)
Niels
66 (54.5%)
Sarah
35 (28.9%)

Totaal aantal stemmen: 89

Auteur Topic: Wie is de Mol niet? Poll  (gelezen 22808 keer)

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #80 Gepost op: 3-02-2019, 01:18:21 »
Sinan, Sarah, Jamie en Niels.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #81 Gepost op: 3-02-2019, 05:23:14 »
Jamie, Niels, Merel en Sarah.

Rick Paul is volgens mij de mol, of misschien Sinan. De rest dus niet.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #82 Gepost op: 3-02-2019, 10:14:45 »
Jamie, Niels en Sinan zijn het niet :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #83 Gepost op: 3-02-2019, 10:30:47 »
Ik zal de poll even resetten. 53 mensen hadden het iig goed gezien. ::vergroot::

Jamie     39 (16.2%)
Merel    16 (6.6%)
Niels    65 (27%)
Rick Paul    6 (2.5%)
Robert    53 (22%)
Sarah    34 (14.1%)
Sinan    28 (11.6%)

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #84 Gepost op: 3-02-2019, 11:00:47 »
Merel, Sinan, Sarah en Niels
🜃

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #85 Gepost op: 3-02-2019, 13:14:33 »
Halveren maar weer: Jamie, Sarah, Sinan zijn de Mol niet.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #86 Gepost op: 3-02-2019, 13:29:33 »
Merel, Sarah, Sinan, Jamie & Niels  :)
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #87 Gepost op: 3-02-2019, 13:33:30 »
Niels, Merel, Sarah, Jamie en Sinan

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #88 Gepost op: 3-02-2019, 15:46:20 »
Meneer Littooij.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #89 Gepost op: 3-02-2019, 17:40:50 »
Sinan, Niels en Jamie zijn niet de mol.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #90 Gepost op: 4-02-2019, 12:50:36 »
Sarah, Merel en Niels

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #91 Gepost op: 4-02-2019, 13:09:17 »
Niels iig niet. De rest durf ik niet meer volledig af te strepen momenteel. 😂
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #92 Gepost op: 5-02-2019, 06:20:22 »
Jamie, Niels, Merel en Sarah zijn niet de mol.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #93 Gepost op: 6-02-2019, 10:54:47 »
Ik heb eigenlijk iedereen erg laag op mijn verdachtenlijst door de vele kandidaatacties, behalve Rick Paul en Jamie (met name door Follow-the-money). Daarom heb ik een 'waarom zouden ze niet de Mol zijn?'-lijst gemaakt van beide:

Dus waarom zou Rick Paul niet de Mol zijn? (vul vooral aan!)
- RP wordt onnodig verdacht gemonteerd in de promo's van afleveringen 2 en 3.
- Bij de laseropdracht is het bordje van Jamie verplaatst tussen Nikkie en Jamie, terwijl RP pas later aan de beurt was.
- Bij Ver Tellen ziet hij wel de tekens in tegenstelling tot Nikkie.
- RP verdient €50,- voor de pot bij de lasers. (wel weinig, maar meer dan niets)
- RP oppert bij Min of Meer-opdracht dat ze langer moeten wachten en herhaalt dit regelmatig.
- RP krijgt het slotje niet open bij Min of Meer-opdracht, terwijl de Mol dit juist wel snel open wil maken.
- Spreekt geen verdenkingen uit bij test afl 1 terwijl de Mol dit tot nu toe elk jaar wel deed.
- Brengt per ongeluk 300 euro in de pot door met het fietsen op de juiste plek te zijn (samen met Niels en Nikkie).
- Bij serenade-opdracht wordt gemonteerd dat RP verkeerde info zou hebben gegeven aan Sarah (nummer 12 ipv 13), lijkt er dik bovenop te liggen.
- Bij kleding-ophangen wordt hij ook verdacht in beeld gebracht als blijkt dat er fouten zijn gemaakt bij het ophangen.
- Bij straatbeeld-opdracht besluit hij de foto van de andere groep mee te nemen, wat erin resulteert dat het sneller opgelost is. Hij is ook degene die de meeste foto's vindt in zijn team.
- Hij lijkt bij de parkeer-opdracht zijn auto steeds goed te parkeren.

Waarom zou Jamie niet de Mol zijn? (vul vooral aan!)
- Jamie haalt €250,- binnen bij de wachtkamer (en lijkt Sarah mee te sleuren), al is het resultaat van de opdracht wel negatief.
- Koffie-opdracht:  Sinan zegt 'koffiedik kijken is in de toekomst kijken', waarop Jamie corrigeert: 'Nee, je moet zien wat er op dit pak staat!'. Hij corrigeert ook typefouten.
- Jamie vraagt bij abseilen: "Waarom gaat Niels alleen?". Lijkt alsof hij geen voorkennis heeft en oprecht verbaasd is.
- Jamie corrigeert vanaf balkon dat kleding verkeerd hangt (al kan dit ook als verdacht worden gezien).
- Bij Op Treden-opdracht, haalt Jamie twee palen uit de muur (al had hij dit misschien niet gedaan als de voorspelling van 45 min eigenlijk 30 min was).
- Bij de balkon-opdracht staat hij uiteindelijk goed.
- In aflevering 5 lijkt hij soms verdacht in beeld te komen bij opdrachten (bewuste keuze van montage).
- De montage laat ons veel 'verdachte' uitspraken zien van Jamie, waardoor het lijkt alsof ze willen dat we hem verdenken.
« Laatst bewerkt op: 6-02-2019, 12:25:04 door Geel scherm »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #94 Gepost op: 6-02-2019, 11:01:18 »
Sinan, Niels en Jamie zijn niet de mol.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #95 Gepost op: 6-02-2019, 11:09:21 »
Ik heb eigenlijk iedereen erg laag op mijn verdachtenlijst door de vele kandidaatacties, behalve Rick Paul en Jamie (met name door Follow-the-money). Daarom heb ik een 'waarom zouden ze niet de Mol zijn?'-lijst gemaakt van beide:

Dus waarom zou Rick Paul niet de Mol zijn? (vul vooral aan!)
- RP wordt onnodig verdacht gemonteerd in de promo's van afleveringen 2 en 3.
- Bij de laseropdracht is het bordje van Jamie verplaatst tussen Nikkie en Jamie, terwijl RP pas later aan de beurt was.
- Bij Ver Tellen ziet hij wel de tekens in tegenstelling tot Nikkie.
- RP verdient €50,- voor de pot bij de lasers. (wel weinig, maar meer dan niets)
- RP oppert bij Min of Meer-opdracht dat ze langer moeten wachten en herhaalt dit regelmatig.
- RP krijgt het slotje niet open bij Min of Meer-opdracht, terwijl de Mol dit juist wel snel open wil maken.
- Spreekt geen verdenkingen uit bij test afl 1 terwijl de Mol dit tot nu toe elk jaar wel deed.
- Brengt per ongeluk 300 euro in de pot door met het fietsen op de juiste plek te zijn (samen met Niels en Nikkie).
- Bij serenade-opdracht wordt gemonteerd dat RP verkeerde info zou hebben gegeven aan Sarah (nummer 12 ipv 13), lijkt er dik bovenop te liggen.
- Bij kleding-ophangen wordt hij ook verdacht in beeld gebracht als blijkt dat er fouten zijn gemaakt bij het ophangen.
- Bij straatbeeld-opdracht besluit hij de foto van de andere groep mee te nemen, wat erin resulteert dat het sneller opgelost is. Hij is ook degene die de meeste foto's vindt in zijn team.
- Hij lijkt bij de parkeer-opdracht zijn auto steeds goed te parkeren.

Ik zou bijna denken dat degenen die de afleveringen monteren willen dat we op RP gaan zitten allemaal, al doet hij wel veel verdachte dingen!

Waarom zou Jamie niet de Mol zijn? (vul vooral aan!)
- Jamie haalt €250,- binnen bij de wachtkamer (en lijkt Sarah mee te sleuren), al is het resultaat van de opdracht wel negatief.
- Koffie-opdracht:  Sinan zegt 'koffiedik kijken is in de toekomst kijken', waarop Jamie corrigeert: 'Nee, je moet zien wat er op dit pak staat!'. Hij corrigeert ook typefouten.
- Jamie vraagt bij abseilen: "Waarom gaat Niels alleen?". Lijkt alsof hij geen voorkennis heeft en oprecht verbaasd is.
- Jamie corrigeert vanaf balkon dat kleding verkeerd hangt (al kan dit ook als verdacht worden gezien).
- Bij Op Treden-opdracht, haalt Jamie twee palen uit de muur (al had hij dit misschien niet gedaan als de voorspelling van 45 min eigenlijk 30 min was).
- Bij de balkon-opdracht staat hij uiteindelijk goed.
- In aflevering 5 lijkt hij soms verdacht in beeld te komen bij opdrachten (bewuste keuze van montage).

RP wordt soms verdacht in beeld gebracht ja, maar ik zou eerder zeggen dat de montage wil dat we op Jamie gaan zitten... ik vind het raar dat zijn 'versprekingen' herhaaldelijk in beeld worden gebracht. Een keer zei hij dat Niels de 'eerste joker' gekregen had voor de Jenga opdracht (hoe wist hij dat dit de eerste was?), hij leek een keer 'oh kut' te roepen toen hij een goed antwoord oplas bij Koffiepedia, en een keer vroeg hij waarom Niels alleen ging bij de abseilopdracht (beide lijnen waren waarschijnlijk gelijk, maar dat wisten de kandidaten niet, dus hoe wist hij dat dan?). Als hij de mol zou zijn, waarom zouden deze uitspraken dan niet uit de montage zijn gehaald? Hierdoor wordt Jamie juist verdacht en deze versprekingen hadden echt niet de uitzending hoeven halen. Als het een keer gebeurt, okee.. maar Jamie's 'versprekingen' hebben nu al 3 keer de uitzending gehaald. Ook vond ik dat hij de afgelopen aflevering inderdaad erg verdacht werd gemaakt. Lijkt mij niet de mol dus.

En neem nou die rare uitspraken soms in die biechten van hem die ook gewoon getoond worden in de uitzending.. 'het beste doe ik het pas op het eind'? Ik krijg hier zo'n Stine gevoel bij die ook van die vage biechten had.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 6-02-2019, 11:12:38 door Saskiaax95 »

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #96 Gepost op: 6-02-2019, 12:24:14 »
Ja goeie! De verdachte uitspraken van Jamie zal ik toevoegen!

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #97 Gepost op: 6-02-2019, 15:52:33 »
Niels, Merel, Sinan
Dat dan weer wel

Offline Mollonia

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #98 Gepost op: 6-02-2019, 17:27:13 »
Rick Paul wordt veel genoemd door de andere kandidaten in de verdenkingen bij de test. Als hij echt de mol is zouden ze dat wel wat minder in de uitzending laten komen. Evelien werd ook veel verdacht en vloog eruit. Rick Paul de volgende die eruit vliegt?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol niet? Poll
« Reactie #99 Gepost op: 8-02-2019, 21:28:44 »
Laten we even iedereen af gaan om te kijken hoe het allemaal precies zit.

Niels:
  • Gaat gelijk voor de geld optie in de eerste aflevering, en houdt dit de hele aflevering aan. Bovendien scoort hij 300 euro met Nikkie en Rick-Paul bij de fiets opdracht.
  • Gaat heel snel uit het spel in de wachtkamer opdracht wanneer je als mol beter kan kijken wat de andere kandidaten doen.
  • Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
  • Steelt een joker van Evelien en wisselt deze om. Objectief een onmolse actie, maar in mijn ogen betreft een kandidaatse actie.

Sinan:
  • Zet zichzelf buiten spel in veel opdracht zoals: de koffiepedia, de taxi opdracht en de abseil opdracht.
  • Stemt voor het geld in de eerste aflevering.

Sarah:
  • Laat samen met Merel de op treden opdracht slagen.

Merel:
  • Haalt heel veel geld binnen bij de uit stralen opdracht.
  • Stemt voor geld in de eerste aflevering.
  • Laat samen met Sarah de op treden opdracht slagen.

Rick-Paul:
  • Staat met Nikkie buiten spel in de ver tellen opdracht.
  • Scoort met Nikkie en Niels geld bij de fiets opdracht

Jamie:
  • Staat met Evelien buiten spel in de vlag uithangen opdracht.
  • Haalt twee palen binnen bij de op treden opdracht.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2019, 21:33:02 door Sanmol »