Ik vind het top dat ze alle tien door zijn hoor, daar niet van, maar eerlijk gezegd geloof ik het gewoon niet meer zo dat dit helemaal eerlijk gaat.
Waarom niet? De kans was 4 op 10. Kans is gewoon aanwezig. Zou voor het verloop van het spel niet eerlijk zijn als dit doorgestoken kaart is want nu denken de mensen die sowieso groen hadden dat ze deels goedzitten. En de mensen die nu weten ik had kans 1 op 4 om weg te gaan maar heb mazzel gehad kunnen nu evt voor een andere test gaan kiezen.
Bovendien verwacht ik dat de executie deze keer alleen op deze manier is geedit omdat er vrijstellingen in het spel waren. Verwacht de volgende keer weer gewoon 10 testen en daarna de schermen.
Hele mooie aflevering, wat chaotisch maar joh, dat is meestal zo de eerste.
Prachtige locaties ook! Is er weer iemand die ze uitzoekt want ik vind het altijd fantastich om te zien. Zowel de brug, sfeerbeelden, dorpje waar ze fietsen, als de executie locatie waren GEWELDIG.
Dat muziekje in het intro nam me even terug naar seizoen 6. Zat er meteen helemaal in.
Leuke groep ook, ben alleen bang dat ze het soms te gezellig gaan hebben en dat het daardoor niet zo hard gespeeld gaat worden als vorig jaar. Qua spel spelen/fanatiek gedrag vond ik vorig seizoen echt on top of the list van alle seizoenen!